Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

כבעל טויוטה יאריס מאושר החלטתי להתפנק ולהחליף את הרכב עם משהו קצת יותר בומבסטי, התקציב שלי עומד על 200k (אך אשמח אם יהיה פחות).

בעיקרון לא חשובה לי המהירות והלוקסוס שמציעה מכונית ספורט, אבל כן בא לי משהו cool (אמרתי כבר שבא לי להתפנק?).

הסגנון של טויוטה GT86 נראה לי, אבל אשמח אם מישהו יכול להמליץ על משהו בסגנון (אם אפשר גם חסכוני ולציין כמה עולה ביטוח שנתי לחיה כזו).

 

תודה לכולם.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נשאר בקטגוריה של סופר מיני?

חשבת על 208GTI?

 

אני מתאר לעצמי שאנשים יציעו לך שירוקו, אך אני לא מסוגל להביא את עצמי להמליץ על הדגם הזה אחרי מה שחבר שלי עובר איתו

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

GT86 ומהירות לא הולך ביחד. אני חושב שפולו GTI או אפילו איביזה עם צ'יפ "נותנת לה בראש".

שלא תבין אותי לא נכון, ה-GT רכב מדהים, אבל אני לא בטוח שהוא הרכב הכי טוב כתור רכב ספורטיבי ראשון.

אני דווקא חושב שכדאי לך לפנות יותר לכיוון של גרמניות ספורטיביות (סקודה VRS, גולף GTI, דגמי הספורט של סיאט וכו'), אם הם לא מספיק חזקות בשבילך תמיד אפשר לשים קצת שיפורים.

אני חושב שרכב הנעה אחורית יחסית קיצוני כמו GT86 לא מומלץ כתור רכב ספורט ראשון (אלא אם כן אתה מתחבר לצורה החיצונית שלו, מבחינת יכולות עדיף להתחיל נמוך יותר).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אוקטביה VRS חדשה נראית לי מתאימה לך, הגם שמחירה בפועל עולה קצת על 200K ש"ח.

 

היא חזקה, מפנקת מאד ומרשימה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אתה מעוניין ברכב מגניב, שישדר ובכלל יספק פאן, קח בחשבון שהטויוטה ואחותה מבית סובארו לא מאוד נעימות להתנהלות יום יומית, אני הייתי בוחן אופציה של מאזדה מיאטה משומשת צעירה, או אולי RCZ למרות היותה צרפתייה.

פורסם
אוקטביה VRS חדשה נראית לי מתאימה לך, הגם שמחירה בפועל עולה קצת על 200K ש"ח.

 

היא חזקה, מפנקת מאד ומרשימה.

הוא רוצה רכב "מגניב" - לא יודע עד כמה מונית מתאימה להגדרה הזו.

 

אלפא רומאו ג'ולייטה - It doesn't get any cooler than that.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לדעתי דווקא ה-GT86 הרבה יותר "קולית" מהגולייטה ומרשימה ממנה. כמובן חיצונית, כן?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם (נערך)
הסגנון של טויוטה GT86 נראה לי, אבל אשמח אם מישהו יכול להמליץ על משהו בסגנון

 

אוקטביה VRS חדשה נראית לי מתאימה לך,

 

זה אמיתי?

 

עד כמה שזה הזוי, עושה רושם שלשואל הזה, וולוסטר או ג'וק (ניסמו או לא) יתאימו יותר. כמובן שמיטו/ ג'וליטיה, GTI, ושות' שוות עיון. הוא צריך קצת לפרט. ציין שכוח לא מעניין אותו. לכן עניין הפוזה נראה כמרכזי.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני זורמת.

 

אם מוטיב הפוזה חשוב יותר, אז ה-vrs עלולה שלא להתאים (למרות שנדלקתי על הלוק המדורניקי שלה, מאד אפקטיבי בפינוי עצמים דוממים בנתיב השמאלי). מה שכן היא מאובזרת ומפנקת.

 

השאלה היא האם הטויוברו לא תהיה יותר מדי הרדקור אם כל מה שמעניין את הבחור זה לוק.

 

ג'ולייטה בעיני היא לא רכב ספורטיבי פר סה אבל אולי תתאים לקטגורית ה"דומה" שבכותרת... :lol:

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מראה ספורטיבי וחסכונית - שירוקו 1.4

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
לדעתי דווקא ה-GT86 הרבה יותר "קולית" מהגולייטה ומרשימה ממנה. כמובן חיצונית, כן?

אמנם איש איש וטעמו בעיצוב, אך לדעתי היתרונות של הטויובארו על פני הג'ולייטה אינם באים לידי ביטוי בעיצוב החיצוני. לצמד היפניות יש עיצוב נאה אך מעט בנאלי (שוב, לדעתי).

 

אם מוטיב הפוזה חשוב יותר, אז ה-vrs עלולה שלא להתאים (למרות שנדלקתי על הלוק המדורניקי שלה, מאד אפקטיבי בפינוי עצמים דוממים בנתיב השמאלי). מה שכן היא מאובזרת ומפנקת.

 

ג'ולייטה בעיני היא לא רכב ספורטיבי פר סה אבל אולי תתאים לקטגורית ה"דומה" שבכותרת... :lol:

הג'ולייטה מפנה את השמאלי ביעילות רבה יותר וגם בגרסתה הבסיסית ביותר הינה ספורטיבית יותר מהשקודה (מבחינת ניהוג הכוונה, ונראה לי שזו אמירה שמתייחסת יותר לצ'כית מאשר לאיטלקיה).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...