Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא יודע כמה נהגת ב VRS (אם בכלל) אבל מה שכתבת תלוש מהמציאות, בטח ובטח בגירסתה הבסיסית של הגולייטה.

נהגתי ועל סמך זה אני כותב. האם החלטת שהמונית היא ספורטיבית על סמך החישוקים הקרביים?

כי לאחר נהיגה בה, אם נתייחס לניהוג שלה, אין שם שום דבר מעניין.

 

לגבי עיצוב, אני מבין שב.מ.וו X6 היא אבן דרך עיצובית בספר שלך - תשאל כל ערס בצ'כונה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן לא כל כך ברור מה רוצה פות"ש.

 

מה שבטוח,

אם בפוזה עסקינן - ה-VRS היא לא הכתובת.

 

אבל יש לי הצעה נחמדת אחרת,

 

מיני קופר S.

 

וכל המוסיף, גורע.

 

בהצלחה

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
אין ספק שמכל ההצעות הטובות שנתנו פה, מבחינת לוק ה BRZ או GT86 לוקחות בענק לטמי כמובן. גם השירוקו יפייפיה אבל לא בליגה.

מבחינת כוח, היתה לי פולו GTI עד לפני חודשיים - שלוש וזה אוטו חזק ללא ספק. לגבי האמינות זה כבר סיפור אחר לגמרי.

 

בהצלחה

שירוקו לא בליגה אבל פולו GTI כן ? מה עם שירוקו 2.0? גם סביב 200 כוח. סביב המחיר יש לא מעט אופציות כמו אוקטביה RS גם קופרה הולכת לנחות בעוד כמה חודשים ואני לא מדבר מה אפשר לעשות למנועי TSI עם תוכנה פשוטה תוך פגיעה מינימלית אם בכלל באמינות (אני לא מדבר על מנועים עם מגדש על כמו שהיה לך בפולו או שירוקו 1.4 עם 160 כוח שהם באמת פחות מוצלחים). התיבה פה היא DSG6 מהמהדורה המאוחרת והיא פחות בעייתית.

אגב הקופרה תגיע עם מערכת DCC והדמיה של דיפרציאל מוגבל החלקה אלקטרונית כסטנדרת, מערכות שמגיעות ב GTI בחבילת ביצועים שיצא לי להיתנסות בנהיגה ומערכות עושות עבודה פנטסטית ואיפשהו נותנות הרגשה של הנעה כפולה. רק חבל שיבואן הפחות מוצלח במקרה זה החליט להביא את הגרסה המוחלשת של 265 כוח ולא תהיה אופציה לפחות להתחלה ל 280 וככל הנראה גם לא נקבל גיר ידני.

לא קל להיות הכי מהירה להנעה הקדמית ברינג (מעניין מה יעשו היפנים עם CIVIC TYPE R החדשה שמתעקבת לדעתי בגלל התוצאה של הקופרה, באמת מעניין)

היה גם פוקוס ST ,אבל לא יודע אם איילון עדיין מיבאים ,שהיא גם אופציה לא רעה.

מה שמייחד את BRZ ו GT86 מהשאר זו הנעה אחורית, ולזה צריך להיתרגל ,במיוחד ברכבים הללו שכדי להביא אותם לאזורים שמעלים חיוך צריך לדעת איך לנהוג בהם אחרת זה בזבוז של כסף ועדיף להמשיך עם הנעה קדמית המוכרת. אבל אם יש יכולת או רצון להגיע ליכולת זו אין ספק שזה ה CAR TO HAVE

פורסם
שירוקו לא בליגה אבל פולו GTI כן ? מה עם שירוקו 2.0?

 

כתבתי שהשירוקו לא בליגה של ה BRZ וה GT86 מבחינת מראה חיצוני ועל הפולו דיברתי בהקשר לכוח. לא היתה פה שום השוואה בין הפולו לשירוקו בשום פרמטר.

פורסם

מה שמייחד את BRZ ו GT86 מהשאר זו הנעה אחורית, ולזה צריך להיתרגל ,במיוחד ברכבים הללו שכדי להביא אותם לאזורים שמעלים חיוך צריך לדעת איך לנהוג בהם אחרת זה בזבוז של כסף ועדיף להמשיך עם הנעה קדמית המוכרת. אבל אם יש יכולת או רצון להגיע ליכולת זו אין ספק שזה ה CAR TO HAVE

 

זה בכלל לא נכון. עם בקרה פועלת לא צריך ללמוד שום דבר מיוחד. החיוך יעלה בה ישר עם תחילת הנהיגה להבדיל משאר האופציות שהוצעו פה.

emotion of motion

פורסם

ברור שעם בקרות פועלות אף רכב הנעה אחורית לא מסוכן בימים אלו.

הבעיה היא שהוא לא ידגדג אפילו את המגבלות של הרכב ולא ינצל את הפוטנציאל שלו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הבעיה היא שהוא לא ידגדג אפילו את המגבלות של הרכב ולא ינצל את הפוטנציאל שלו.

 

זה כנראה נכון לגבי כל רכב. לפחות ברכב ספורט כמו ה GT86/BRZ נהנים גם מתנוחת הישיבה, העברת ההילוכים, הדרך שבה היא פונה וכו׳. הכיף ברכב כזה הוא לא רק בדריפטים ובהתחלקות זנב. כל החוויה הרבה יותר מהנה גם עם בקרות פועלות. אני ממש לא מסכים עם הטענה שבשביל להינות מרכב כזה, צריך להגיע למגבלות. בדיוק ההפך.

emotion of motion

פורסם

^ אתה צודק, זה חלק מהסיבה שהרכב הזה נוצר: accessible fun. השאלה היא האם פות"ש אכן מחפש את זה ולא סתם רכב שיראה מגניב/בעל פוזה בלי קשר לטיב הרכב.

 

דבר נוסף, למרות האמור לעיל, חבר בעל טויטה GT86 סיפר כי לאחר שביצע קורס או שניים של נהיגה ספורטיבית החל להנות יותר מרכבו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לפותח השרשור אני דווקא במקרה שלך הייתי הולך על מיני קופר s החדשה, לא יצא לי לנהוג עלייה אבל יש לנו בבית את הדגם הקודם והחלש יותר, הרכב הזה פשוט חוויה מחדש בכל נסיעה ואני אומר את זה אחרי שאני נוהג ביומיום ברכב שבחתימה, לכל אלו שהציעו את ה cla הבסיסית, אין לי מושג מה סופרטיבי בה, או אפילו מתקרב להיות ספורטיבי, חוץ מטיפה נוכחות לא חושב שיש לרכב הזה כלכך מה להציע בטח במחיר הזה שהוא נמכר.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

חביבי, אל תשוויץ!

 

גם ה AMG שלך לא מי יודע מה ספורטיבית בהשוואה לדגם הבסיסי של הג'ולייטה! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חביבי, אל תשוויץ!

 

גם ה AMG שלך לא מי יודע מה ספורטיבית בהשוואה לדגם הבסיסי של הג'ולייטה! :wink:

אני בקרוב אכתוב סיקור על הרכב שלי, אם לומר את האמת לא הייתי מגדיר אותו כספורטיבי , חזק הוא כן אבל אם לומר את האמת, אם המיני בבית אני מעדיף לקחת אותה :shock:

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

היי לכולם.

לא נבהלתי והתחרטתי, אני קורא את התגובות שלכם (אמנם לא נכנס לפה יום יום).

 

שאמרתי אני מחפש רכב שיראה "קול" לזה התכוונתי, זה שהחלטתם שאני רוצה לשדר פוזה ממש לא (להזכירכם אני בעל יאריס) - אני לא ערס :)

 

אני אנסה לחדד את בקשותיי:

1) רכב שנראה ספורטיבי אבל לא בפועל ספורטיבי, אני לא לא הולך לדפוק מהירויות בכבישי חיפה.

2) מנוע אוטומט (את זה כנראה שכחתי לציין).

3) הסגנון שייראה כמו ה GT86, לאו בהכרח הרכב הספציפי הזה, אבל בסגנון שלו (בלי תחת גדול, שייראה ספורטיבי).

4) כמובן חשוב שלא יראה מוסך כל שני ורביעי, כבעל יאריס לא ראיתי מוסך אפילו פעם אחת חוץ מטיפולים שוטפים ויש לי אותה כבר כמעט 5 שנים.

5) רכב כזה בעל 2 מושבים.... אני אשמח.

 

אם שחכתי משהו תגידו.

פורסם (נערך)

וולוסטר מתאים לך? בתמונה.

 

ונא ספק את סקרנותי - האם אוקטביה RS מתאימה לך?

 

2011_Hyundai_Veloster_coupe_(2011-03-16).jpg

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...