Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה כל הזמן מזכיר את הGT86, למה שלא תיקח אותה או את אחותה הBRZ?

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פיג'ו RCZ 156 אוטו'

פולקסוואגן שירוקו 122 DSG

מיני קופה קופר (או קופר S) אוטו'

אסטרה GTC

 

^ + 1 בייחוד לגבי הפיז׳ו ומנגד תוריד את השירוקו מהרשימה

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אם אתה מחפש רכב "קול" לדעתי הוואגיות לא בשבילך ...

אם לא אכפת לך ללכת על יד שניה, יש את ה Honda S2000 או את "אחותה הקטנה" Mazda MX5.

אם אתה רוצה קצת פוזה וקצת כח יש את הוולסטר טורבו.

גם הקאיה Pro Ceed רכב יפה (אם כי לדעתי אין עדיין את גרסת ה GT).

 

תאמת שיש לך מבחר דיי גדול, אתה רק צריך להתמקד על משהו, ואז נוכל לכוון אותך טוב יותר.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

אם לא אכפת לך ללכת על יד שניה, יש את ה Honda S2000 או את "אחותה הקטנה" Mazda MX5.

הוא ציין שהוא לא רוצה ידני וניכר מתגובותיו שהוא לא מחפש מכונית הארדקור.

 

 

פורסם
הוא ציין שהוא לא רוצה ידני וניכר מתגובותיו שהוא לא מחפש מכונית הארדקור.

 

נכון, למרות ש MX5 יש גם אוטומט ... בכל מקרה נתתי לו עוד אפשרויות.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם
יש NB אוטו', לא NC.

לבן אדם עם תקציב של 200K אתה מציע רכב של 50K?

 

אם הגבת לי, לא הבנתי מילה ממה שכתבת.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009


×
×
  • תוכן חדש...