Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רציתי לברר האם בפ'גו 206 שנת 2002 ישנם שני ממירים קטליטיים.

משום מה שניהם הלכו לי בטווח של בערך חצי שנה אחד מהשני האם זה הגיוני או שיש משהו שאולי דפק אותם?

אשמח לעזרת המומחים

  • ספונסר פורום
פורסם

יש רק ממיר אחד.לא סביר שילך כלכך מהר אלא אם הוחלף ממיר חליפי.למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהממיר הלך? נסתם? לא יעיל ומנורת הזרקה דולקת?

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

פורסם

שלום,

מנורת chek engine נדלקה לי ונאמר לי במוסך שהלך הממיר. שמו לי ממיר תחליפי חדש ולאחר כחודשיים שוב נדלקה אותה נורה ואמרו לי שהלך הממיר השני.

לפי מה שאתה אומר אם יש רק אחד אז רימו אותי. בספר רכב אני יכול לראות שיש ממיר אחד ולהוכיח לבעל המוסך?

פורסם

לא יודע אם תמצא את זה בספר הרכב.

בכל אופן אחריות על חלק חדש לפי החוק היא לכל הפחות לתקופה של 3 חודשים. פנה למוסך ודרוש החלפת הממיר על חשבונו!

פורסם

מה שאתה אומר הוא נכון. בגלל זה אני רוצה לדעת אם יש ממיר אחד או שניים.

בעל המוסך טוען שהחליף ממיר אחורי ולאחר מכן ממיר קדמי.

פורסם

אין דבר כזה ממיר אחורי או קדמי.

יש ממיר קטליטי אחד בלבד בקדמת הרכב, בהמשך צנרת האגזוז קיים עוד דוד (משתיק) אחד או שניים.

לדוד/משתיק אין שום קשר ישיר לנורת "בדוק מנוע" ואם הוא לא מתפורר או נשבר אין צורך להחליפו.

פורסם

יכול להיות שאתה מתבלבל עם חיישן חמצן קידמי ואחורי?

כמה שילמת על ההחלפה, עלות העבודה ועלות החלק?

 

 

פורסם

אני לא מתבלבל זה מה שנאמר לי.

עלות הראשון הייתה 400 ש"ח והשני 900.

אילו הם מחירים כולל עבודה...אולי הראשון היה הדוד\משתיק הזה שאתה מדבר עליו?

פורסם

מה כל כך קשה בלהתקשר למוסך ולשאול או להסתכל בחשבונית? :roll:

פורסם
שלום לכולם,

רציתי לברר האם בפ'גו 206 שנת 2002 ישנם שני ממירים קטליטיים.

משום מה שניהם הלכו לי בטווח של בערך חצי שנה אחד מהשני האם זה הגיוני או שיש משהו שאולי דפק אותם?

אשמח לעזרת המומחים

 

 

ערב טוב:

ברכב שלך יש ממיר קטליטי אחד, עליון בקדמת הרכב.

במידה והחלפת ממיר קטליטי בד"כ יצויין בחשבונית גם קוד תקלה.

במידה ולא צוין קוד תקלה, ניתן לבדוק עכשיו מהי הקוד תקלה העדכני, על מנת לראות מה לעשות ברכב.

לגביי המחירים ששילמת, יש סיכוי שהחלפו לך " חיישן לממיר קטליטי" לפעמים נהוג לקרוא לזה ככה, שזה אומר חיישן חמצן שיושב על הממיר הקטליטי.

יש לך 2 כאלו ברכב, אחד עליון , והשני תחתון , מייד לאחר הממיר. יש לי הרגשה שזה מה שהחליפו לך, לפי קוד התקלה שברכב יהיה ניתן לדעת יותר טוב.

לא צריך לרוץ ולומר שבעל המוסך רימה אותך או משהו כזה, לפני שאתה בודק את עצמך כמו שצריך ולראות מה באמת החליפו לך ברכב. אל תגיע למסקנות מהר לפני שאתה בודק.

 

לעוד שאלות אתה מוזמן לשאול בכיף.

×
×
  • תוכן חדש...