Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

כאשר אני מדליק מזגן יש רעידות בכל הרכב שבאות והולכות,שהמזגן כבוי יש רעידות קלות מאוד רק ב-D.

פתחתי מכסה מנוע שהרכב ב-D,מזגן עובד ובלם יד מורם.כל פעם שהקלאץ של ה-AC נכנס לעבודה הכל רועד,המדחס והמנוע שהוא מפסיק להסתובב הרעידות חוזרות לרעידות קלות של המנוע.

האם זה שהמדחס\קלאץ מרעיד את הכל זה אומר שמשהו לא תקין בו או שהרעידות זה נורמלי והתושבות לא טובות?

תודה!

פורסם

צריך לבדוק מתי שה-AC עובד, וגם הוונטה של הקירור ביחד, שלא יורדים הטורים.

שאתה מפעיל מזגן עם AC, הטורים עולים באחד, או יורדים באחד, או נשארים אותו דבר?

פורסם

שלום אורן,

התופעה אותה אתה מתאר עלולה להיגרם מבית מצערת ושסתום עוקף מצערת (מנוע צעדים) מפויחים.

ניקוי שלהם מומלץ גם ללא קשר לתקלות.

מה הקשר למזגן?

שאלה טובה. התשובה היא שכשהמדחס נכנס לפעולה, הוא מגביר את העומס על המנוע והמנוע שגם כך לא עובד "חלק" מגיב ברעידות לעומס הנוסף.

 

סביר להניח כי לא מדובר בתושבות מנוע.

תושבות לא טובות גורמות לרעידות לא נעימות לא רק בסל"ד סרק ומורגשות בכל מיני מצבים שונים.

 

בהצלחה.

פורסם

שלום

תודה על התשובה

ניקיתי באופן חובבני ביותר בית מצערת,מנוע צעדים,MAP,ו PCV עם הספריי היעודי לכך

אני אנסה לעשות ניקוי מקצועי במוסך עם מה שראיתי בפורום הSMOG DOCTOR אלא אם כן יש משהו מומלץ אחר/בנוסף לביצוע של הניקוי כמו של BG וכדומה.

שוב תודה!

פורסם

עשיתי ניקוי ללא הבדל,ישנם רעידות בעיקר ב-D וב-R ומורגשות ביותר בזמן הפעלת מזגן רק שהקלאץ נכנס לעבודה לא כל זמן שהמזגן עובד.

אפשר בדיוק לדעת לפי הרעידות מתי הקלאץ נכנס לעבודה ומתי מפסיק.

התייאשתי.

×
×
  • תוכן חדש...