Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולכם

התקנתי מערכת חדשה ברכב מגבר +רמקולים + סאב

לעיתים אני שומע מין שריקה בזמן שאני לוחץ על דוושת הגז

אם אני מכבה את המערכת לגמרי אין את הרעש , התקשרתי למתקין והוא אמר שצריך להוסיף משתיק RCA

רציתי לשאול האם הפתרון הזה עובד ?

האם משתיק זול יוריד את איכות הסאונד? האם זה בכלל קשור לאיכות הסאונד ?

פורסם

היי,

אם הכוונה למשתיק RCA היא אודיו פילטר,

מהנסיון שלי, שזה רק הופך את הבעיה ליותר גרוע (כמו כן, מתקין מערכות אמר לי שזה בזבוז מוחלט של כסף)

מצד שני, את שלי קניתי בEBAY בלי באמת לדעת את האיכות של המשתיק הספציפי.

פורסם

שום משתיק ושום נעליים.

תעבור מחדש על ההתקנה, תראה שהמינוסים של המגברים מחוברים לשלדה כמו שצריך עם שפשוף של הצבע כמו שצריך.

אם לאחר זה עדין יש לך רעשי אלטרנטור, תבדוק אופציה של הארקה של ה RCA ברדיו דיסק (בעיות הארקה נפוצות במכשירים של פיוניר)

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם (נערך)

בעקרון הרדיו דיסק שלי הוא JVC , איך עושים הארכה ל RCA ?

עוד משהו שראוי לציין שזה קורה רק לעיתים, 90% מהמזמן אין שריקות ... מה שגורם לי לחשוב שזו לא הארכה כי אחרת השריקות היו כל הזמן מצד שני אולי אני טועה ...

עריכה אחרונה על ידי hoffman1943
פורסם

עזוב את הארקת ה RCA, תשאיר את זה לסוף - זה רק בדגמים דיי ישנים של פיוניר.

 

כמו שנאמר לך לפניי, תעבור טוב על ההארקות לש המגבר/ים - תראה שהם מחוברים הייטב לגוף הרכב (לא דרך שכבת צבע, ומהודקים לבודי הייטב), לא עזר? תבדוק הארקה של ה HU.

 

אל תוסיף פילטר.

SCANSPEAK

פורסם

קודם כל תבדוק את עניין המינוסים מהמגברים.

 

לגבי הארקה של ה RCA, זה נפוץ לרוב במכשירים של פיוניר.

הנה הסבר מצולם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?211036

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

הארקה ל HU- פשוט לוודא שכבל האדמה של ה HU מחובר לאדמה (לרוב חוט שחור שיוצא מה HU)

הארקת RCA - העלו לך מדריך, תשמור את זה לסוף

SCANSPEAK

פורסם (נערך)

מצטער על הבורות אבל אני לא ממש מבין , ישנו חוט שחור מאחורי הרדיו דיסק ?

אני חושב שיש חוט שחור עם בננה וזה האנטנה של הרדיו , לא ?

ככה ניראה ה HU מאחורה אז לאן צריך לחבר ?

http://img10.slando.ua/images_slandocomua/118646749_2_644x461_avtomagnitola-jvc-kd-g425-fotografii.jpg

עריכה אחרונה על ידי hoffman1943
פורסם

עזוב את ההארקה לבנתיים, תתחיל מלבדוק את המינוסים של המגברים!!!

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

לפי מה שאני יודע בjvc אין בעיות כמו בפיוניר של השריקות לכן הארקה של הrca לא תעזור.

צריך לעבור על ההתקנה, לבדוק איפה rca עובר בסמוך לכבלי מתח, ובנוסף לשייף את הצבע איפה שהמינוסים של המגברים.

צריך להקפיד כמה שיותר להפריד בין rca לכבלי מתח וכל מיני כבלים אחרים שעוברים ברכב.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

טוב בעיקרון ה RCA והמתח עוברים בצדדים שונים לפי מה שראיתי בעת ההתקנה והמינוס של המגבר מחובר למקום ללא צבע ככה שאני שוב תקוע ...

שוחחתי שוב עם זה שמכר לי את המערכת והפתרון היחידי שהוא ממליץ לי זה המשתיק הזה.

ההסבר שקיבלתי הוא שביונדאי גטס יש מערכת חשמל לא טובה ולכן זה קורה.

מישהו מבין למה זה קורה רק לעיתים ובעיקר בנסיעות ארוכות ? רוב הזמן בנסיעות קצרות אין את הבעיה בכלל ... (סתם מסקרן אותי )

ושוב תודה על כל העצות !!! אם יש למישהו איזה שהוא רעיון אני אשמח לשמוע

פורסם

עידכון אחרון (אני מקווה )

הלכתי למתקין ושמו לי מסנן רעשי RCA של PAC מדגם SNI-1 בינתיים עוד לא שמעתי את הרעש של השריקות וזה לא פגע באיכות הסאונד או בעוצמה

אני אעדכן כאן אם זה לא יעזור והתקלה תחזור אבל בינתיים זה ניראה בסדר

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...