Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קאמרו - פרויקט מנוע V8


camaro rs
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ערב טוב לכולם,

אני חדש פה..ולפי מה שקראתי פה המקום האידיאלי לקבל תשובות לכל השאלות שלי למרות שהרכב שלי עדיין לא נחשב כאספנות אז עמכם הסליחה(:

ברשותי קאמרו שנת 97 T-TOP מנוע V6 3800..אני רוצה להתחיל פרויקט שידרוג למנוע V8

מנסיוני מה שבעצם ראוי ומתאים לרכב הזה זה מנוע LT1 V8 .

נניח ומנוע מושלם יש,וגיר תואם.מה בעצם אני צריך לדאוג מסביב? מחשב(TBI) צמת חוטים סעפות כמובן ומה עוד?

 

אשמח לקבל אינפומציה מקיפה ממביני התחום.

ואם יש מישהו שמעוניין למכור את החלקים הנחוצים אשמח לשמוע.

תודה רבה לעוזרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו כן קח בחשבון שחוץ מהמנוע יש עוד מכלולים שונים בין רכבים עם v6 וv8 . יחסי העברה , נעילת דפרצנייל , בולמים קפיצים , גיר , מוטות מיצבים וחיזוקים לשילדה

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני קורא המון וכבר התפוצץ לי המוח...בחו"ל אפילו ראיתי המון ששותלים מנוע קרבורטור כי אומרים שזה זול יותר וקל יותר מאשר מנוע הזרקה.

יש בעצם מנוע LT1 שהוא קרבורטור או הזרקה? השוני בעצם בסעפת רק לפי מה שהבנתי..וכמובן מה שמסביב..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעצם עדיף לשים ברכב מנוע קרבורטור מהדגם הישן עם הראשים שהם לא אלומניום? אשמח אם מישהו ישקיע קצת ויעשה לי סדר (:

המון תודה..

אגב לבעלי הקאמרו פה יש לנו מועדון של קאמרו שהקמנו..לא הייתם רוצים להצטרף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.בלי תקציב אי אפשר לייעץ לך

2. אתה מתכוון למועדון קאמרו ליסינג ? 6 צלייגר ואולי 2 SS ?

 

כמו שציינתי אין הגבלה של תקציב. לא מחפש להשקיע עשרות אלפים.רוצה להתחיל עם משהו ולהתקדם עם השנים בשיפורים וחמוצים נוספים. אם אני גיד 10-15 יעזור? אז נניח שזה הסכום.

 

לגבי המועדון למה אתה מזלזל? כן יש לנו כמה SS ויש גם V6 אנחנו כרגע סביבות העשרה רכבים ממגוון מקומות בארץ במטרה לפתח ולקיים מועדון כמו שצריך..מה שאין לקאמרו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי v6 בעניי לא נחשבת קאמרו אלה סתם קאווליר מהודרת ובדרך כלל הבעלים שלהם לא קשורים למציאות .

״אין הגבלה לתקציב ולא מחפש להוציא עשרות אלפים״

אוקסימורון ?

 

הכל מיקרה ההמלצה הכי טובה היא לחפש מנוע LS1 עם הגיר הצמה והמחשב ולשתול אותו ברכב . גם אם לא תמצא בארץ , שקול יבוא של מנוע כזה קומפלט , יותר מיזה תמצא SS 98-2002 בארהב ותייבא את הסרנים מתלים מנוע גיר מחשב צמות הכל .

זאת הדרך הזולה והנכונה לעשות את זה

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...