Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה החדשה - ריקול


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב פעם טויוטה בחדשות.

טויוטה קורולה החדשה למוסך "על-פי הודעת החברה, הקריאה לתיקון (ריקול) מבוצעת עקב חשש להיווצרות חופש בגלגל ההגה. לדברי היבואנית, בדיקה פנימית שביצעה טויוטה מצאה כי ייתכן שאום המחזיק את גלגל ההגה לא חוזק במידה מספקת, ועשוי להשתחרר".

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4477743,00.html

איזה כייף לי :)

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באמת הנושא של הכשלים הטכניים בטויוטה מעניין מכיוון שכול קריאה לתיקון קשורה לרוב אבל לא תמיד בבטיחות וחיי אדם.

פעם זה כשל בבלמים פעם זה סיכוי לשריפה נקווה לטוב ושכולנו נעבור בשלום גם את הכשל הזה.

 

פעם מישהו כתב "טויוטה קורולה זה פח עם 4 גלגלים" נקווה שרק הגלגלים לא השתחררו ונשאר רק עם פח.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם לא הבנתם זה דבר טוב שהם מודיעים על תקלות כאלה.

חברות אחרות לא מודיעות.

על מיצובישי היו כמה סיפורים שהם ידעו על תקלות ולא דיווחו.

פולקסווגן כבר מזמן היו צריכים להפסיק לייצר את ה DSG.....

אייל

פורסם

כולה חיזוק בורג ,אל תעשו מזה עניין.

לפחות טויטה קוראת על כל דבר קטן שעשוי להתקלקל (שבמותגים אחרים לא תמיד מזמנים לקריאה).

האמינות של טויטה היא מעל ומעבר, בכמה רמות מעל כולם.

פורסם

בסך הכל ריקול, יצרנים רבים עושים זאת.

ממש שמחה לאיד - מחפשים צרות אצל אחרים כדי לחיות בשקט עם הצרות שלהם.

 

אני אישית מעדיף טויוטה עם recall מאשר VAG עם גיר דפוק בלי recall.

פורסם

אתם סתם בוכים ומתבכיינים.

מספיק שהם רק חוששים שהם לא חיזקו מספיק ומוציאים ריקול,זה לא וודאי.

חוץ מזה עדיף חברה שכן מוציאה ריקולים מאשר חברה שמחפפת.

בנוגע לבלמים,זה היה כשל אפשרי,ז"א שהם חששו שיתכן וחיבור של צינור בלימה ידלוף,שוב כשל אפשרי לא וודאי,וגם במידה ונוזל דולף נורה נדלקת בלוח שעונים,והנוזל לא מתרוקן בבת אחת ז"א שסבירות לתאונה עקב הריקול הנ"ל לא סבירה בעליל.

עובדה שמכל הרכבים שהם מכרו לא נגרמה תאונה עקב הכשל האפשרי הנ"ל.

בנוגע לריקול של דוושת הגז שנתפסת,הייתה תאונה אחת וגם בה לא הוכח שהתאונה נגרמה עקב דוושת גז תקועה,אז תבדקו את העבודות שלכם לפני שאתם מבלבלים את המוח.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
בסך הכל ריקול, יצרנים רבים עושים זאת.

ממש שמחה לאיד - מחפשים צרות אצל אחרים כדי לחיות בשקט עם הצרות שלהם.

 

אני אישית מעדיף טויוטה עם recall מאשר VAG עם גיר דפוק בלי recall.

 

צודק בכל מילה שכתבת, יותר מזה אין מה להוסיף.

אכן שמחה לאיד.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אה, אם רק אם אושריקו היה פה :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ריקול זה זמן שרוף במוסך,מבחינתי אין הרבה הבדל אם זה תקלה או ריקול כי זה אומר יום בילוי במוסך איך שלא יהיה.

מי שקונה רכב חדש בשביל לבלות במוסך[ולטויטה יש כמה ריקולים לכל דגם..] ומשתמש בתירוץ של כל הכבוד לטויטה,הוא פשוט משכנע את עצמו שיש לו רכב אמין,רכב אמין וחדש לא צריך לבלות במוסך.

פורסם

צודק, עדיף לא לבלות במוסך "זמן שרוף" לריקול אלא לבלות בהמשך במוסכים יותר מאשר על הכביש. :roll:

רוצים דוגמאות מרכבים "אירופיים" (גרמניה זה באירופה...)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ריקול זה זמן שרוף במוסך,מבחינתי אין הרבה הבדל אם זה תקלה או ריקול כי זה אומר יום בילוי במוסך איך שלא יהיה.

מי שקונה רכב חדש בשביל לבלות במוסך[ולטויטה יש כמה ריקולים לכל דגם..] ומשתמש בתירוץ של כל הכבוד לטויטה,הוא פשוט משכנע את עצמו שיש לו רכב אמין,רכב אמין וחדש לא צריך לבלות במוסך.

יש הבדל בין להיות במוסך מתי שנח לך בשביל טיפול או ריקול לבין זה שהרכב ימות באמצע טיול לאילת עם הילדים וחמותך. ריקול זו לא תקלה שתוקעת אותך במוסך באמצע החיים. עדיף לטפל בזה כמה שיותר מהר, בדיוק כמו טיפול שגרתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...