Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה שנה האינפינטי אם אפשר לשאול?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה חיי כמו כל סטודנט,

אל תיקח הלוואות!!!!!

 

זה שאתם חוסכים כל חודש,זה מספיק למאזדה או לדירה?

כי ההבדל ענקי

 

בוא נגיד שעם ההון העצמי שלנו היום אנחנו להוביא מאזדה cx5 חדשה עם כמה פינוקים.

מה שאומר שיש עוד לחסוך בשביל מקדמה, אבל אם הצלחתי להגדיל את מה שהיה אז זה אפשרי, צריך לנצל את הזמן כל עוד אין ילדים.

הכיוון שלי זה למצוא דירה בפריפריה, אבל באיזור נגיש למרכז, אבל בשנים האחרונות הדירות האלה התייקרו באופן מוגזם בגלל כל אלה שקונים דירות כאלה למטרת שכירות.

 

אם היה לי עכשיו 1.1 מיליון ש"ח פנויים, הייתי קונה דירה (למטרת מגורים) באחד מהבניינים שנבנים ליד האוניברסיטה בבאר שבע.

קרבה להורים (קריית גת), אין בעיה להגיע בתח"צ למרכז הארץ, מסדר את עניין המגורים לתואר שני שאני מתכנן שם וגם מסדר את הילדים עוד הרבה שנים אם ירצו ללמוד באוניברסיטה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בני ישראל היו מאז ומעולם אלופים בלהתבכיין. אתם צריכים להחליט. או שאתם רוצים מדינה סוציאלית או מדינה קפיטליסטית.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

צודק...

 

לטעמי כיום המציאות היא סוג של אמצע נוראי בין קפיטלזם חזירי לבין סוציאליזם.

וכולנו סובלים מזה

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם
איזה שנה האינפינטי אם אפשר לשאול?

 

סוף 09.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
בוא נגיד שעם ההון העצמי שלנו היום אנחנו להוביא מאזדה cx5 חדשה עם כמה פינוקים.

מה שאומר שיש עוד לחסוך בשביל מקדמה, אבל אם הצלחתי להגדיל את מה שהיה אז זה אפשרי, צריך לנצל את הזמן כל עוד אין ילדים.

הכיוון שלי זה למצוא דירה בפריפריה, אבל באיזור נגיש למרכז, אבל בשנים האחרונות הדירות האלה התייקרו באופן מוגזם בגלל כל אלה שקונים דירות כאלה למטרת שכירות.

 

אם היה לי עכשיו 1.1 מיליון ש"ח פנויים, הייתי קונה דירה (למטרת מגורים) באחד מהבניינים שנבנים ליד האוניברסיטה בבאר שבע.

קרבה להורים (קריית גת), אין בעיה להגיע בתח"צ למרכז הארץ, מסדר את עניין המגורים לתואר שני שאני מתכנן שם וגם מסדר את הילדים עוד הרבה שנים אם ירצו ללמוד באוניברסיטה.

 

יפה מאוד :)

לא זוכר כמה המקדמות שצריך אבל מאזדה עם פינוקים אומר 180,עוד 100 אלף ואתם במשחק :)

מה לומד כבודו?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
כאן אני יעלה את אורח החיים שלי, מי שמוזמן להוסיף ביקורת (בגבול הטעם הטוב) או לתת עוד טיפים להתייעלות מוזמן.

אני בן 26, שנה אחרונה בתואר (לומד כלכלה באוניברסיטה).

לא מאמין בגישה סגפנית של לחסוך רק לדירה, לפני 3 שנים וחצי טסתי לתאילנד בעלות של 13,000 שקלים ולקראת סוף התואר אני מתכוון להוציא סכום דומה לטיול.

את כל הפקדון שלי כבר בזבזתי לטובת התואר והשנה הנוכחית שולמה כבר במזומן (שבוע שעבר מלאו לי 5 שנים לשחרור והוצאתי 500 שקלים שנשארו מהפקדון).

אני חי עם בת זוג וחושבים על התמסדות בקרוב, כיום גרים בדירה שכונה ליד האוניברסיטה ומשלמים 2500 ש"ח שמתחלקים בין שנינו, מדובר ביחידת גיור של חדר וסלון אבל היא משופצת בצורה מעולה (פסלתי הרבה דירות אחרות שהיו אפילו גדולות יותר).

קונה מה שצריך, אבל לא מתקמצן על עצמי וגם יוצא לבלות.

עובד כיום עבודה סטודניאלית כמאבטח ומצליח להתקיים.

למרות הבזבוזים שלי אני כל פעם שם טיפה כסף בצד שאותם אני מייעד לרכישת דירה (מאז השחרור מהצבא הכפלתי את ההון העצמי שלי פי 2.5) לחברה שלי יש הון עצמי זהה, אבל היא עובדת בטקטיקה נכונה, כל תשיעי לחודש אחרי שיורד השכירות והכרטיס אשראי ולפני כניסת המשכורת, הכסף שנשאר לה בחשבון עובר לתכנית חסכון.

 

אלה הפריבילגיות שיש לי מההורים:

1) בתחילת התואר, הצ'קים של השכירות שולמו ע"י אמי ואני עשיתי לה הוראת קבע, מכיוון שידעתי שצ'קים של אמא שלי הם בעלי סיכוי קטן יותר לחזור וחוץ מזה אם ההוראת קבע חוזרת אז אני נאלץ להתמודד מול אמא שלי ולא מול בעל הדירה, בשנה האחרונה נוספה לאמא שלי דירה מושכרת, כי היא קנתה בית נוסף בכספי הפנסיה שלה עם הון עצמי של 75 אחוז ככה שהיא מעדיפה לשלם לי את השכירות מבלי שאחזיר לה.

2) הרכב שיש לי כיום הוא רכב שקיבלתי מהוריי שהם קנו רכב חדש, העדפתי את זה כי גם הרכב היה בחינם וגם כי ידעתי מה עבר על הרכב, איני חושב על רכב חדש כל עוד אין לי דירה, למזלי אצלנו במשפחה המורחבת קונים רכב חדש ומחזיקים אותו לתקופות שעוברות אפילו את ה-10 שנים, ככה שאם ארצה רכב משומש בתקציב נמוך כבר אמצא לאן לפנות.

הרכב כיום אצל אחי הגדול והוא דואג לתחזוקה כיוון שהוא היום צריך אותו יותר, אני גר קרוב ללימודים ויש לי קווי עובדים לעבודה.

3) אמא שלי והמרוקאיות שלה, כאשר אני מגיע לבית בסופ"ש היא ממלאת לי תיק באוכל ודברים טובים, ככה שנחסכים לי קניות.

 

אגב, אני דואג להגיש מלגות, שנה שעברה אושר לי קרוב ל-20,000₪ מלגות (פר"ח, משרד החינוך, קרן אילת...) מומלץ לסטודנטים להגיש כל מלגה אפשרית ולא להתבאס שמקבלים תשובה שלילית.

 

אמא שלך משלמת לך את השכירות. אתה לא עושה קניות. אתה לא משלם על רכב (ואתה גם לא צריך אחד).

אתה עושה לצורך העניין 4 אלף בחודש. נותר לך לשלם על לימודים וגם זה אתה אומר שכבר שולם.

 

איך לעזאזל אתה ובת זוגתך לא שמים בצד לפחות 4 אלף? אני כבר לא מדבר על יותר.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
אמא שלך משלמת לך את השכירות. אתה לא עושה קניות. אתה לא משלם על רכב (ואתה גם לא צריך אחד).

אתה עושה לצורך העניין 4 אלף בחודש. נותר לך לשלם על לימודים וגם זה אתה אומר שכבר שולם.

 

איך לעזאזל אתה ובת זוגתך לא שמים בצד לפחות 4 אלף? אני כבר לא מדבר על יותר.

 

הוא רשם לך שהוא יוצא לבלות.

ואם הוא שם 4 בחודש,זה יוצא 50 בשנה(48 למדייקים) תכפיל ב3-4 שנות לימודים(ועכשו הוא רק התחיל שנה כלשהי),זה מסתדר.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אני עולה להורים פעם בחודש, ואני לא מקבל אוכל לחודש מקסימום כמה עוגיות שהיא מכינה, חטיפים ואוכל שנשאר משבת שהיא אורזת לי ומספיק אולי ליומיים.

זה למקרה שאתה חושב שאני חוזר מהבית עם בופה.

 

עדין יש קניות בסופר יש מוצרי חלב, בשר, ביצים, לחם, קורנפלקס, שתייה, פירות, ירקות וגם קניות שאני עושה לשבת.

ואני עדין לפעמים אוכל בחוץ איזה שווארמה או הולך עם החברה לפעמים למסעדה/בית קפה.

 

ואגב, אני שנה אחרונה בתואר, וחוץ מזה אני מתכנן טיול לאחרי התואר (על זה פירטתי בשרשור נפרד שזה לא טיול שהולל לשרוף את כל החסכונות).

 

חוץ מזה שיש הוצאות כמו ביגוד (גם זה צריך לפעמים), פלאפון חדש שקניתי לאחרונה ועו'

 

אגב, היה חודש ששמתי 7000 בצד...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אלא אם כן אתה מוצא עבודה ואז לא יתאפשר טיול...

 

אני לא יודע למה אנשים כ"כ ממהרים עם ילדים.

אין לי שום תכנון להביא ילדים עד שאני אראה שאני מוכן נפשית וכלכלית.

ובינתיים ב2 הקריטריונים אני נכשל.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

הצגת שאמא שלך ממלא לך את המקרר.

 

לא קריטי, פחות 1200 שקל בחודש.

 

אני פשוט לא מבין, איך אתה מאפשר לעצמך להוציא חסכונות על טיול במקום להתיישב במקום טוב כלכלית.

אני מזכיר לך שזה לא רק 15K על טיול, מה עם חודשי העבודה שאתה מפסיד? לפחות חודשיים? הנה עוד 10K.

 

כן, אני אמנם בן 22 וקצת, בתכנון מתקדם לעבור לגור עם בת הזוג ועדיין, חוסך והמון.

ורק כדי להמחיש לך - הייתי יכול לקנות רכב סיאט לאון "מהניילונים".

יש בינינו 4 שנים הפרש, תעשה את החישוב לבד.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
הצגת שאמא שלך ממלא לך את המקרר.

 

לא קריטי, פחות 1200 שקל בחודש.

 

אני פשוט לא מבין, איך אתה מאפשר לעצמך להוציא חסכונות על טיול במקום להתיישב במקום טוב כלכלית.

אני מזכיר לך שזה לא רק 15K על טיול, מה עם חודשי העבודה שאתה מפסיד? לפחות חודשיים? הנה עוד 10K.

 

כן, אני אמנם בן 22 וקצת, בתכנון מתקדם לעבור לגור עם בת הזוג ועדיין, חוסך והמון.

ורק כדי להמחיש לך - הייתי יכול לקנות רכב סיאט לאון "מהניילונים".

יש בינינו 4 שנים הפרש, תעשה את החישוב לבד.

 

קח את הרעיון של לקנות סיאט לאון,

גלגל אותו ודחוף לתחת,ושיישאר שם.

 

על מכונית טובה תוכל לחגוג כשיהיה לך הון ראשונים לדירה ומשכנתא הגיונית ותשתדרג מאיזו קרן השתלמות.

 

אתה יודע אבל,שאחרי שאתה מתחיל לעבוד אין לך סיכוי לצאת לטיול ארוך,אתה אסיר של המקום עבודה וגם אתה כבר לא בגיל של להתמסטל בקופנגן.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

הלאון הייתה רק לצורך ההמחשה.

 

לא מסכים בעליל לגבי הטיול הארוך לאחר שהתחלת לעבוד.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1


×
×
  • תוכן חדש...