Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי ליאנה או ניסאן טידה


meirhasin
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן

אני מחפש רכב יחסית משפחתי, אוטומט, בתקציב של עד 45K. הדרישות שלי הן אמינות, חסכון בדלק עד כמה שניתן, ומספיק מקום לעגלה, כיסא תינוק וכו'. את האמת אני נוסע יחסית הרבה ואני צריך רכב חסכוני אבל בעקבות הצורך ברכב מרווח החלטתי לרדת מקטגוריית המיני ולחפש משפחתית יחסית חסכונית.

לאחר חיפושים הגעתי למסקנה שסוזוקי ליאנה וניסאן טידה הן הכי מתאימות לי וכרגע אני מתלבט בינהן. את הסוזוקי שנת 2007 ניתן להשיג באיזור ה35K ולגבי הטידה ראיתי שהמחירים הם באיזור ה45-50 שזה קצת מעל התקציב אבל אם הרכב עדיף אז אני מוכן למתוח את התקציב.

אשמח לשמוע את דעתכם על הרכבים הללו, ממה להיזהר, מה לחפש וכו'.

שכחתי לציין שהשנתונים שאני מכוון אליהם ברכבים האלו הם 2007-2009. (ליאנה 2007 נכנסת לי בול בתקציב).

 

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרווחת וצרה? אתה לא שם לב לסתירה?

 

הטידה כנראה תהיה חסכונית יותר, הליאנה מרווחת יותר, גם אם לא שיא המרווח בפני עצמה. מניסיון, אמינות הליאנה מוחלטת.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרווחת וצרה? אתה לא שם לב לסתירה?

 

הטידה כנראה תהיה חסכונית יותר, הליאנה מרווחת יותר, גם אם לא שיא המרווח בפני עצמה. מניסיון, אמינות הליאנה מוחלטת.

לא המרווח לשני מבוגרים מאחור טוב מאוד, (גם מלפנים המצב מצויין) הבעיה היא בצרוף נוסע שלישי למושב, או איזה כסא תינוק ואז המשמעות של צר מקבל ביטוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לציין שהטיפולים של הטידה אינם זולים (ודי יקרים יחסית לליאנה)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי

תודה רבה לכולם על התשובות, אני מבין שהרכבים די דומים ואין הבדל משמעותי בניהם. אני אכוון לאחד ואנסה לחפש מציאה עם יתרון קל לטידה.

 

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם התקציב מאפשר - חד משמעית טידה. מדובר ברכב הרבה יותר נוח וחסכוני מהליאנה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם..

אז ככה, היום עשיתי סיבוב במגרשי המכוניות הנבחרים, החלטתי למתוח את התקציב ולקנות ניסן טידה.

לאחר חיפושים רבים, מצאתי באחת מחברות הליסינג הגדולות ניסאן טידה שנת 2010, 78K, ללא תאונות וללא תקלות מיוחדות, בעלות קודמת ליסינג. ברשותי שברולט ספארק 2011, בעלות קודמת השכרה, 86 אלף קילומטר ללא תאונות ודברים מיוחדים.

לאחר דין ודברים נתבקשתי להוסיף 29 אלף ש"ח ולקחת את הטידה.

מה דעתכם על העסקה? המחירון של הספארק הוא 46 אלף, לאחר הורדת אחוזי שכירות והק"מ אני מגיע ל35, בנוסף הורדה על טרייד אין הרכב מגיע לאיזור ה31 אלף. אני חייב לציין שהרבה זמן אני מנסה למכור את הספארק בשוק הפרטי ולא מצליח (500 אנשים צפו במודעה ביד2 וקבלתי רק שיחת טלפון אחת). אני לא הכי לחוץ לרכב אבל ככל שהזמן מתקדם המחיר של השברולט יורד. האם לדעתכם בנסיבות שציינתי, העסקה של הטרייד אין כדאית? ברור לי שאני מפסיד אבל האם זה הפסד בגבול ההיגיון או שגונבים אותי?

 

נ.ב - במגרש מכוניות נוסף ראיתי ניסאן טידה 2010, בעלות קודמת השכרה עם 81 אלף קילומטר, אני רואה שממש קשה למכור רכב מהשכרה והאמת ברכב הזה איזור הדשבורד קצת מזונח ומקולף למרות שפה אני מקבל אחריות לשנה מהחברה שממנה אני קונה וכאן הם דורשים ממני להוסיף 32 אלף. ועל זה חיים הכט היה שואל - "מה אתם, הייתם עושים??".

 

כל עצה תתקבל בברכה, אין לי הרבה ניסיון ולמרות שאני יודע בוודאות שאני מפסיד כסף ואין מה לעשות כי על נוחות של טרייד אין משלמים אבל חשוב לי שלא יגנבו אותי ויעבדו עלי.

 

תודה רבה ושבת שלום!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוצא שאתה משלם משהו כמו 60 אלף שקל על טידה 2010, לדעתי זה יקר מדי.

טרייד אין בחברות הליסינג הוא לא משתלם בעליל ותמיד כשתבוא לקנות לבד תקבל את אותו הרכב בדיוק בהרבה פחות כסף, כמה פחות?

הטידה הזאת שווה במקסימום 55 אלף שקלים וגם זה במחיר התחלתי, אפשר לקנות כזאת גם ב-50 אלף שקל.

ממליץ לך להגיע למגרש ולהתעניין ברכב בלי להזכיר את עיסקת הטרייד אין.

אם תצליח להגיע למחיר של 50 אלף שקל על טידה מ-2010 תפרסם את הספארק ב-25 אלף שקל, אני דיי בטוח שתמצא קונה. וככה חסכת 5,000 ש"ח.

 

אני ממליץ לך לנסות ולבדוק גם קיה פורטה, יותר מרווחת, זריזה ומאובזרת מהטידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובה, אקח את זה לצומת ליבי.

שכחתי לציין שהציעו לי גם פורד פיאסטה 2011 אוטומטית, באלבר יש הרבה רכבים כאלו ואני יכול למצוא אחת עם נתונים טובים אבל השאלה שאלי איך הפורד? אני יודע שהרכבים לא באותה קטגוריה אבל לפורד יש תא מטען סבבה והרכב יכול להתאים לדרישות שלי. איך הוא מבחינת אמינות וצריכת דלק? שני הרכבים לא באותה קטגוריה ואני צריך רכב כמעט משפחתי, לאחר בדיקות של הפורד הבנתי שרכב כזה יכול להתאים לי, מה דעתכם, האם יש לכם ניסיון עם הפורד? יש לצין שהפורד שהוצעה לי היא שנת 2011 ואני מקבל שנה אחריות מלאה מאלבר. תודה רבה לכם ואני מקווה שאתם מבינים את ההתלבטויות, זאת הוצאה כספית לא קטנה. לסיכום, שני הרכבים מתאימים לי, מה אתם הייתם לוקחים, אמינות וצריכת דלק מעל הכל, אחרי זה נוחות ישיבה.

 

רב תודות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...