Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני חדש.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט לגבי איזה רכב כדאי לקחת.

ראיתי את היונדאי i10 החדשה שצריכה להגיע בינואר ולפי הכתבות בארץ הוא בהחלט עשה קפיצת מדרגה והוא הכי מרווח בקטגוריה ואם צריכת דלק שהשתפרה 1 ל 16.5 האוטומטי. וגם נוחות הנסיעה השתפרה ובידוד הרעשים ומערכת start stop.

אני בהחלט נעול על היונדאי החדשה אבל אם יש אופציות יותר טובות אשמח לשמוע?

חשוב לי שהיה אוטמט, נוחות נסיעה, צריכת דלק, ואמינות.

תודה על העזרה.

.

פורסם

קשה לומר אם יש טובות יותר,כי היא עוד לא הגיע לארץ,בנתים מובילת השוק היא הפיקנטו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

התקציב שלי הוא 80 אלף אני מוכן להתפשר על שהיה ידני ושהיה יותר אוטו.

חשבתי גם על פיג'ו 208 ידני הדגם המאובזר.

.

פורסם

בתקציב הזה יש לך לא מעט אופציות אם אתה הולך על ידני,

כמו I20, סוויפט, קליאו ועוד כמה.

 

השאלה מה בדיוק הדרישות שלך והצרכים מהרכב?

 

 

so far so good so what

פורסם

הרכב ייסע 20 אלף בשנה לכן חשוב שהיה מרווח ונוח לנסיעה.

צריכת דלק חשוב מאוד.

אמינות סבירה.

מחפש רכב מפנק שהיה כייף ונוח לנסוע אליו.

צריך להחליף טויוטה ראנקס 2005.

.

פורסם

הייתי בודק את הפיגו 301 1.2 ידנית,מאוד מרווחת עם תא מטען גדול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בתקציב שלך אתה יכול לרכוש את הפיאסטה החדשה ברמת גימור "טרנד" .

מבחינת איכות ונסיעה היא מעל כל המתחרות בקטגוריה של הסופר מיני.כמובן גרמני.

עיצוב וסחירות גם מעבר.

פורסם

בכל אופן אל תקנה רכב לפני שעשית נסיעת מבחן מכיון שהרכב יכול להראות טוב אבל

מבחינת נסיעה ויציבות בכביש מאוד מאכזב.

אחזקת הרכב לא פחות חשובה כמו טיפולים,ביטוח וחלקים.

פורסם
בתקציב שלך אתה יכול לרכוש את הפיאסטה החדשה ברמת גימור "טרנד" .

מבחינת איכות ונסיעה היא מעל כל המתחרות בקטגוריה של הסופר מיני.כמובן גרמני.

עיצוב וסחירות גם מעבר.

גרמני?

עד כמה שזכור לי היא מיוצרת בספרד.

 

לגביי מי שהציע את הקליאו - את האמת שבתקציב שלו הקליאו היחידה שנכנסת היא ה1.2. כדאי שיבצע עליה נסיעת מבחן כדי לדעת האם המנוע מספיק בשבילו או לא. זה לא מנוע חזק במיוחד. שווה לשקול חריגה ל0.9TCE.

אופציות נוספות שהייתי שוקל הן יונדאי i20 וסוזוקי סוויפט.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
גרמני?

עד כמה שזכור לי היא מיוצרת בספרד.

 

לגביי מי שהציע את הקליאו - את האמת שבתקציב שלו הקליאו היחידה שנכנסת היא ה1.2. כדאי שיבצע עליה נסיעת מבחן כדי לדעת האם המנוע מספיק בשבילו או לא. זה לא מנוע חזק במיוחד. שווה לשקול חריגה ל0.9TCE.

אופציות נוספות שהייתי שוקל הן יונדאי i20 וסוזוקי סוויפט.

 

אכן הפיאסטה מיוצרת בגרמניה.

הדגמים הישנים יותר יוצרו בספרד.

×
×
  • תוכן חדש...