Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליטה לא טובה ב-FM - Pioneer AVH-X8500BT


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה רכשנו מכשיר AVH-X8500BT של פיוניר עבור הרכב שלנו כדי שיהווה מרכז בידור ברכב עם יכולות מגוונות.

המכשיר הותקן ברכב מסוג דייהטסו טריוס במקום מכשיר קנווד פשוט שהיה בו לפני כן.

קליטת ה-FM ברכב אינה טובה. ישנן פעמים רבות הפרעות בעיקר מהסוג הבא:

שינוי בעוצמה (ווליום) של תחנה גם כשנמצאים באותו אזור וברכב אחר עם מערכת פשוטה בהרבה יש קליטה נהדרת - כלומר, אני שומע למשל גלגלצ והווליום עולה ויורד לסירוגין, כמובן מבלי שאני נוגע בכפתור הווליום.

ניטרלתי גם את ה-RDS, גם את ה-TA, גם את ה-LOCAL (למי שמכיר) וגם את ה-NEWS ואין שיפור בקליטה.

נראה מוזר מאוד כיון שמדובר במכשיר יקר שידוע כאחד עם טיונר מצויין. המכשיר מדגם אירופאי עם תדרים כמו בארץ (לא מכשיר אמריקאי, לא מכשיר שעבר "גיור").

עליי לציין שגם במכשיר הקודם שהיה ברכב היו בעיות דומות, אבל תמיד ייחסתי אותן לכך שהמכשיר "מעפן". כנראה שזו לא היתה הסיבה...

האם מישהו מכיר תופעה דומה בטריוס (מודל 2008)? האם מדובר על בעיה באנטנה? מה אפשר לעשות? אני מתקשה להאמין שהמכשיר לא תקין, כיון שגם בקודם, כפי שציינתי, היו בעיות דומות.

אשמח לקבל עזרה!

תודה רבה!

פורסם

יכול להיות שישצורך במגבר לאנטנה.

משהו כזהhttp://www.ebay.com/itm/Car-Antenna-Radio-FM-and-AM-Signal-Amplifier-Amp-Booster-/190836156705?pt=US_Radio_Antennas&hash=item2c6eb8a921

 

כמעט כל מתקין יכול לסדר לך את הבעיה הזו.

SCANSPEAK

×
×
  • תוכן חדש...