Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בירשותי סאב של סרוין וגה HED12 כשה דברתי עם אוטופרט הם המלצו לי על מגבר של סרוין וגה דגם EXL 200.2 עכשיו חברתי את כול המערכת והמגבר הזה לא מזיז את הסאב בכלל הוא נשמע פשוט על הפנים במקום באס הוא נותן רק וברצייה עכשיו אני לא יודע מה לעשות אני רוצה להחזיר להם את המגבר ואני רוצה שתמליצו לי על מגבר טוב שכבר שמעת שעובד עם הסב הזה ומנגן פיקס תודה על העזרה!

פורסם

חשבת אולי על תיבה מתאימה?

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

פורסם

הסאב בה עם תיבה מאוט ופרט עכשיו בכשר למגבר אני דווקה מחפש מגבר טוב ולא מי הזולים עדיף מגבר שכבר נבדק עם אותו הסאב

פורסם

ראיתי אותו מוצע למכירה בכמה חנויות והמחיר שלו נע בין 1000 ל 1200 ש"ח ל2 יציאות.

 

הארבע יציאות 900 וואט עולה 1700 שקל כבר.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

אצלי הסאב הזה עובד עם מגבר של רוקפורד 120.2 והוא נשמע ממש מדוייק וגם לא חסר לא עוצמה

(המגבר הוא שתי יציאות ואמור לעלות משהו כמו 800 ש"ח)

פורסם
חשבת אולי על תיבה מתאימה?
מישהו שמדבר לעניין !

 

תבדוק טוב את נושא התיבה לפני שאתה רץ להחליף מגבר !

אני בטוח שזה יהיה יותר משמעותי ב מעוד 50 RMS שתוסיף

פורסם
מישהו שמדבר לעניין !

 

תבדוק טוב את נושא התיבה לפני שאתה רץ להחליף מגבר !

אני בטוח שזה יהיה יותר משמעותי ב מעוד 50 RMS שתוסיף

כל מילה זהב!

התיבה יותר משמעותית.

אם תוסיף עוצמה והתיבה עדיין לא מתאימה, תשמע יותר גרוע.

 

ג'ניה

:king:

פורסם

איך התיבה יכולה לא להתאים אם היא באה עם הסאב?

מה אוטופארט נתנו לו תיבה לא מתאימה לסאב?

המינמום שבן אדם צריך...

HU :JVC LH-300

AMPLIFER: JBL 75.4

ALPINE MRP M350

COMPONENT:Lightning Audio B1.65C

SPEAKERS: Lightning Audio B 6*9

Sub: ROCKFORD PUNCH P112 X 2

פורסם
איך התיבה יכולה לא להתאים אם היא באה עם הסאב?

מה אוטופארט נתנו לו תיבה לא מתאימה לסאב?

את האמת לא שמתי לב לזה שהוא קיבל את התיבה מאוטופורט

אבל כן יש מצב שתיבה שהוא יבנה תיתן לו תוצאות יותר טובות

פורסם

לא נראה לי שזה יתן לו את ההבדל שהוא מחפש, הסאב שיש לו בא עם תיבה ואם זה מאוטופורט אז אני משער

שגם התיבה המקורית.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

×
×
  • תוכן חדש...