Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

אני מבקש את עזרתכם לאחר שמוסכים המתעסקים בעניין לא צלחו בפתרון

הבעיה וזרקתי כסף לפח.

ברשותי סיטרואן c4 מודל 2008 140k.

כאשר אני מגיע למהירות 90 קמש ההגה מתחיל לרעוד

חזק יותר ויותר ככל שהמהירות עולה.

עשיתי כיוון פרונט, איזון צמיגים במכונה ואיזון על האוטו

הצמיגים במצב טוב

אני לא יודע מה הגורם לבעיה, למוסכים אין תשובה

בתקווה שמישהו פה יוכל לעזור לי

פורסם

האיזון בוצע ב3 מקומות ובכולם לא עזר,

מה הסיכוי ששלושתם משתמשים במכשיר שאינו מכוייל?

פורסם
צריך לבדוק שהצמיגים תקינים ושאין להם מדרגות,מתאמים מדויקים אם מדובר ברפליקה,קוד עומס תקין לרכב

 

אין לצמיגים מדרגות/בליטות כלשהם

הכל תואם ותקין..אני כן יכול להגיד שיש חופש בזרוע קישור ימני קדמי

אבל במכוני פרונט טוענים בתוקף שחופש זה אינו מייצר רעידות בהגה

לכן לא יודע אילו עוד סיבות יכולות להיות לזה

פורסם
גומיות בלויות במשולש הגה ,תפוחים - נבדקו ?

האם הג'אנטים מקוריים או שמא מסגסוגת קלה (מגנזיום) ?

 

 

בברכה

מוטי

גומיות במשולש ותפוחי הגה לא נבדקו משום שמוסכים שהייתי ציינו שזה לא יכול להיות

הם דיברו על בעיה מכאנית באיזור המנוע שגורם לבעיה אך לא יודעים מה בדיוק

הגנטים שיש הם מגנזיום מקורי לדגם הגדול עם ה7 מקומות (אם אני לא טועה)

פורסם

"בעיה מיכאנית באזור המנוע" : :-(

 

 

לאחר שנשללו כל האופציות שנכתבו כאן נשארות אופציות בודדות :

 

1. תושבות מנוע ו/ או גיר- פגומות.

2. גל הינע לא מאוזן (לא חושב שיש את זה ב- c4 -לא מכיר את הרכב)

 

בברכה

מוטי

פורסם
"בעיה מיכאנית באזור המנוע" : :-(

 

 

לאחר שנשללו כל האופציות שנכתבו כאן נשארות אופציות בודדות :

 

1. תושבות מנוע ו/ או גיר- פגומות.

2. גל הינע לא מאוזן (לא חושב שיש את זה ב- c4 -לא מכיר את הרכב)

 

בברכה

מוטי

 

יש אופציה שמישהו זרק שאני לא יודע לגביה אבל לא בדקתי,הגומיות משולשים ותפוחי הגה

גם אלה יכולים לגרום לרעידות הגה?

פורסם

בשלב ראשון קח את הצמיגים הקדמיים ותצליב אותם עם האחוריים ותבדוק.

 

האם הרעידה היא רק ב 90 קמש ונעלמת במהירות גבוה יותר ? (נניח 110)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עניין הצמיגים ניסיתי ולא עוזר

הרעידה מורגשת ממש בקטנה ב90 95 קמש

וככל שמאיצים ההגה רועד

ב130 הוא עוד רגע עף מהמקום

פורסם
יש אופציה שמישהו זרק שאני לא יודע לגביה אבל לא בדקתי,הגומיות משולשים ותפוחי הגה

גם אלה יכולים לגרום לרעידות הגה?

 

אני "זרקתי" :wink:

 

כל מה שקשור למערכת ההגה ,כולל ציריות ,יכולות לגרום לתופעות שציינת.

 

דרך אגב :

האם קרה משהו לפני שהתופעה החלה ? ירידת מדרכה ,חבטה כלשהי ?

בני כמה הצמיגים ? האם הם מתוצרת סין ?

 

אם אתה באזור חולון ,כנס ל"מעבדה לרכב" שברחוב הסתת 5 (בצע חיפוש) והתייעץ.

סגור תנאי תשלום לפני התחלת פעולה.

לפני מספר שנים הייתי שם והם פתרו לי בעיה דומה באופן חלקי מאחר והיה מדובר בג'אנטים לא מקוריים ,אך היה שיפור ניכר.

 

בברכה

מוטי

פורסם

אני לא הייתי סומך על הבדיקות של המוסכים בכל מה שקשור לציריות, ולכן אם אתה בטוח ב 200% שהצמיגים והג'אנטים תקינים, הייתי מתקדם לכיוון הציריות.

 

יותר חשוב לנו שתציין מתי התחילה הבעיה, האם קדם לתחילת הבעיה אירוע כלשהוא (תאונה, החלפה של חלק, טיפול מסויים שעשו לרכב, תושבת שהחליפו וכד') והאם ההגה "רועד" ימינה-שמאלה או שפשוט מורגשת ויברציה חזקה בהגה או בכל הרכב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...