Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איך מתקדם? כל אחד ודעתו ;) אני נראה לי בסופו של דבר לא אבלבל לעצמי יותר מדי במוח. אתקין קומפוננט קדימה בגודל המקורי (4) ומאחורה אשים רמקול רגיל ומתישהו אם אראה צורך אשדרג..רק מקווה שזה יספיק לי בכל אופן הרכב קטן..היונדאי שלי הייתה יותר גדולה והיה נשמע בסדר עם אותו הציוד רק שהקומפוונט היה גדול יותר (היה של jbl ) ומאחורה היו רמקולים רגילים..ועוד הייתה לי התקנה שאם להסתכל אחורה לא הייתי משלמת עליה אז גם 100 שקל..אבל מי ידע :)

 

יש לי קיה פיקנטו, היה לי סט של מורל דוטק אוביישן 4" מקדימה וסאב JBL GTO1204 בתיבה אטומה שניהם על מגבר GTO1004 והסאונד היה מספק בהחלט עד שנישרף לי וופר אחד.

נכון לעכשיו אני על סט של 3WAY HERTZ HSK163 ( שזה אומר מידים של 3" וטוויטרים מקדימה, וופרים של 6.5 בדלתות האחוריות לאחר התאמה ) סאב JL 12W3V3 בתיבה אטומה ומגבר HERTZ HDP4 וכל זה ניכנס לתוך פיקנטו קטנטונת :-)

פורסם
יש לי קיה פיקנטו, היה לי סט של מורל דוטק אוביישן 4" מקדימה וסאב JBL GTO1204 בתיבה אטומה שניהם על מגבר GTO1004 והסאונד היה מספק בהחלט עד שנישרף לי וופר אחד.

נכון לעכשיו אני על סט של 3WAY HERTZ HSK163 ( שזה אומר מידים של 3" וטוויטרים מקדימה, וופרים של 6.5 בדלתות האחוריות לאחר התאמה ) סאב JL 12W3V3 בתיבה אטומה ומגבר HERTZ HDP4 וכל זה ניכנס לתוך פיקנטו קטנטונת :-)

 

אני חושבת שבסופו של דבר אני אהיה מרוצה להתחלה. יום חמישי ההתקנה. נשארתי עם המגברים שלי והסאב. הלכתי בסוף על מורל וירטוס 4 קדימה ומורל טמפו 6 אחורה. נראה מה תהיה התוצאה. אני כבר רוצה שיגיע יום חמישי! ;)

פורסם
אני חושבת שבסופו של דבר אני אהיה מרוצה להתחלה. יום חמישי ההתקנה. נשארתי עם המגברים שלי והסאב. הלכתי בסוף על מורל וירטוס 4 קדימה ומורל טמפו 6 אחורה. נראה מה תהיה התוצאה. אני כבר רוצה שיגיע יום חמישי! ;)

 

 

אני בטוח שתיהי מרוצה :)

לפי דעתי הוירטוס 4 מקדימה היו מספיקים הרכ מאוד קטן והאקוסטיקה מצויינת גם אם יש רק 2 רמקולים מקדימה ובמיוחד רמקולים ברמה הזאת...

פורסם
אני בטוח שתיהי מרוצה :)

לפי דעתי הוירטוס 4 מקדימה היו מספיקים הרכ מאוד קטן והאקוסטיקה מצויינת גם אם יש רק 2 רמקולים מקדימה ובמיוחד רמקולים ברמה הזאת...

 

בקומפוננט רק קדימה אני בטוחה שלא הייתי מסתפקת היב חסר לי אחורה. אנחנו כבר גאמצע ההתקנה נסיים אני אעלה את העבודה. בינתיים עוד לא שמעתי ואני כבר מבסוטית על ההתקנה הבחור עובד מכל הלב ומשקיעה עד הפרט האחרון! מתה כבר לשמוע

פורסם

חח גלשנו ליום השני יש בעיה עם הסאב...לא נכנס ועוד כמה דברים..בעזרת השם נסיים אולי היום..סאב כנראה נצטרך בכל זאת להחליף כך שאם יש הצעות אני פתוחה לשמוע. גודל 10 אבל שיהיה חזק כמו 12 :)

פורסם

אני יכול להציע את הסאב שלי שהוא למכירה, DC LVL 2 ,10 אינץ . אני ממש לא אוהב לפרסם את עצמי, אבל זה עונה על הדרישות שלך ))

איך ההתקנה ? אני מבין את מתקינה בנתיבות? בחרת במתקין מצויין!!!

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם
אני יכול להציע את הסאב שלי שהוא למכירה, DC LVL 2 ,10 אינץ . אני ממש לא אוהב לפרסם את עצמי, אבל זה עונה על הדרישות שלך ))

איך ההתקנה ? אני מבין את מתקינה בנתיבות? בחרת במתקין מצויין!!!

 

לגמרה מתקין מצויין אני מאוד מרוצה! בקשר לסאב אם מחר אני אגיע למפגש מחר וגם תבוא אני אשמח לשמוע

פורסם

אני לא מרבה להגיע למפגשים. הפעם אני עובד.

מה עדיין לא נאמר על ישראל,פשוט כייף לבוא אליו להתקנה.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8


×
×
  • תוכן חדש...