Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרסו טרייד אין


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

קרסו טרייד אין נותנים תנאים טובים לחברי הסתדרות המורים-בפרסום שלהם הם מציגים מכוניות מ 2009 2010 2011

עד 50000 ש"ח מימון ב 36 תשלומים ללא ריבית והצמדה

ביטוח חובה ומקיף 3000 ש"ח

אפשרות לטרייד אין עתידי

אחריות מלאה לשנה

נשמע פנטסטי...

האם המכוניות שלהם הן מליסינג או פרטיות מקונים שקנו רנו חדשה?

האם יש ממש בכל ההבטחות הנ"ל? (אחריות מלאה לשנה...טרייד אין עתידי)

מה דעתכם עליהם?

(אני מחפש קייה סיד סטיישן או יונדאי i30 cw שנת 2011 ...)

תודה

ערן

פורסם
שלום

קרסו טרייד אין נותנים תנאים טובים לחברי הסתדרות המורים-בפרסום שלהם הם מציגים מכוניות מ 2009 2010 2011

עד 50000 ש"ח מימון ב 36 תשלומים ללא ריבית והצמדה

ביטוח חובה ומקיף 3000 ש"ח

עד כאן הכל נכון ואני מכיר אנשים שביצעו עסקה כזאת.

אפשרות לטרייד אין עתידי

זה כבר תלוי בכל מיני תקנונים שבד"כ הם די דרקוניים או שבכל מקרה קורעים לך את הצורה - אל תסמוך על זה.

אחריות מלאה לשנה

שוב כפוף לתנאים ולהגבלות בכתב האחריות - אם כי בגדול בסעיף הזה הם די בסדר

נשמע פנטסטי...

האם המכוניות שלהם הן מליסינג או פרטיות מקונים שקנו רנו חדשה?

המכוניות הן ממקורות מגוונים גם מליסינג וגם פרטיות

האם יש ממש בכל ההבטחות הנ"ל? (אחריות מלאה לשנה...טרייד אין עתידי)

מה דעתכם עליהם?

כמו כל סוחר רכב/חברת ליסינג גדולה - כבדהו וחשדהו יש לבדוק בשבע עיניים את הסחורה. בגדול הם לא רמאים - אך גם לא יודעים בד"כ יותר מדי על הסחורה הנמכרת ורוב הפרטים שהם מוסרים הם Wishful thinking.

(אני מחפש קייה סיד סטיישן או יונדאי i30 cw שנת 2011 ...)

תודה

ערן

 

בהצלחה!

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שלום

קרסו טרייד אין נותנים תנאים טובים לחברי הסתדרות המורים-בפרסום שלהם הם מציגים מכוניות מ 2009 2010 2011

עד 50000 ש"ח מימון ב 36 תשלומים ללא ריבית והצמדה

ביטוח חובה ומקיף 3000 ש"ח

אפשרות לטרייד אין עתידי

אחריות מלאה לשנה

נשמע פנטסטי...

האם המכוניות שלהם הן מליסינג או פרטיות מקונים שקנו רנו חדשה?

האם יש ממש בכל ההבטחות הנ"ל? (אחריות מלאה לשנה...טרייד אין עתידי)

מה דעתכם עליהם?

(אני מחפש קייה סיד סטיישן או יונדאי i30 cw שנת 2011 ...)

תודה

ערן

 

שלום ערן,

אנסה לענות לכל שאלותיך כאן, ובכל מקרה אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי או לאחד הסניפים שלנו ולקבל תשובות לכל שאלותיך.

 

אנחנו מוכרים בעיקר מכוניות שנרכשו בעסקאות טרייד אין של לקוחות רנו וניסאן, כלומר אנשים שקנו רנו או ניסאן חדשות והשאירו את הרכב הקודם שלהם בטרייד אין. בנוסף יש לנו עסקאות קונסלידציה עם כמה חברות ליסינג גדולות וחלק מהרכבים שקיימים אצלנו במלאי הם רכבי ליסינג. בנוסף כמובן שיש אנשים שעושים טרייד אין ומוסרים רכב שהוא יד שנייה מליסינג או מהשכרה, אז חלק מהרכבים הם גם מהקבוצה הזאת.

 

אכן יש התחייבות לטרייד אין עתידי ולאחריות לשנה. את כל הפרטים על האחריות ועל תנאי הטרייד אין העתידי תוכל לקבל בסניף שלנו בפגישה עם אחד מהנציגים. הכל ברור, כתוב ומפורט בדיוק.

 

אתה מוזמן לעיין באתר האינטרנט שלנו, שכולל כמעט את כל מלאי הרכבים ומתעדכן באופן קבוע אחת לכמה שעות:

http://www.carassotradein.co.il/

כרגע אין לנו במלאי קיה סיד אבל יש מבחר גדול של יונדאי i30 סטיישן משנתונים 2010-11.

פורסם

תודה על התשובות של שניכם

שאלה נוספת

בקניה מקרסו או כל חברת ליסינג אחרת

אני מבין שמכונית שהייתה בליסינג-רשום ברשיון הרכב-בעלות-ליסינג

מכונית שהחברה (ליסניג\קרסו טרייד אין וכו') קנתה בעיסקת טרייד מלקוח פרטי-נוספה עוד "יד"? או שאין שינוי במספר הבעלים הקודמים? מה רשום ברשיון הרכב? ואיך אני יודע שאין שום שיעבוד על רכב כזה?

תודה

ערן

פורסם

אם הרכב מליסינג יהיה כתוב ברישיון: "השכרה/החכר". המילה ליסינג אינה מילה בעברית, למרות שהפכה לנפוצה מאוד. המילה העברית היא החכר.

 

לסוכנויות רכב גדולות (כמו קרסו טרייד אין) יש אפשרות להעביר בעלות על רכב ללא "הוספת יד". זה נקרא הפקדת סוחר וזה מקובל מאוד בשוק הרכב.

 

שיעבוד אפשר לבדוק באתר האינטרנט של רשם המשכונות בעלות של כמה עשרות שקלים. כל מה שאתה צריך זה את מספר הרכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

יש הבדל ברישום בין רכב שהיה בליסינג תפעולי אצל נהג יחיד

לבין ליסינג תפעולי בחברה עם הרבה נהגים

לבין ליסינג מימוני

לבין חברת השכרה בה הרכב עבר 1000 נהגים על בסיס יומי?

בכולן יהייה כתוב: השכרה\החכר ?

ערן

פורסם
שלום

קרסו טרייד אין נותנים תנאים טובים לחברי הסתדרות המורים-בפרסום שלהם הם מציגים מכוניות מ 2009 2010 2011

עד 50000 ש"ח מימון ב 36 תשלומים ללא ריבית והצמדה

ביטוח חובה ומקיף 3000 ש"ח

אפשרות לטרייד אין עתידי

אחריות מלאה לשנה

נשמע פנטסטי...

האם המכוניות שלהם הן מליסינג או פרטיות מקונים שקנו רנו חדשה?

האם יש ממש בכל ההבטחות הנ"ל? (אחריות מלאה לשנה...טרייד אין עתידי)

מה דעתכם עליהם?

(אני מחפש קייה סיד סטיישן או יונדאי i30 cw שנת 2011 ...)

תודה

ערן

 

1. קרסו טרייד אין עומדים מאחורי כתב האחריות שלהם באופן מלא תוך מתן שרות יעיל ונח.

2. יש להם מגוון של רכבים מליסינג ופרטי. שים לב שלרכבי רנו יש להם אחריות יותר ארוכה משנה.

3. אל תסמוך על הטרייד אין שלהם, לא כלכלי.

בגדול - ממליץ בחום למרות שהם יקרנים.

הכל מנסיון.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם
יש הבדל ברישום בין רכב שהיה בליסינג תפעולי אצל נהג יחיד

לבין ליסינג תפעולי בחברה עם הרבה נהגים

לבין ליסינג מימוני

לבין חברת השכרה בה הרכב עבר 1000 נהגים על בסיס יומי?

בכולן יהייה כתוב: השכרה\החכר ?

ערן

מבחינת רישום ברישיון - הרישום זהה בכל המקרים למעט במקרה האחרון, שכן אז מדובר על רכב השכרה ויהיה כתוב מפורשות "השכרה".

 

זה לא באמת משנה אם מדובר בליסינג נהג יחיד או בליסינג תפעולי בחברה עם הרבה נהגים. נניח שהרכב הוא "ליסינג נהג יחיד", איך אתה מצפה מחברת הליסינג שתדע כמה קילומטרים עבר הרכב כשנוהג בו העובד, כמה קילומטרים עבר הרכב כשנוהגת בו אשתו של העובד וכמה קילומטרים ננהג הרכב כשנוהג בו הבן התיכוניסט שרק הוציא רישיון של העובד?

גם כשאתה קונה רכב "יד ראשונה פרטי" אתה אף פעם לא יודע בוודאות אם נהג בו רק אדם אחד או שהוא עבר 7 ידיים בתוך המשפחה (רק שלא עשו העברת בעלות במשרד הרישוי).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אתה לא צודק ....לדעתי כמובן

רכב משפחתי עם 3-4 נהגים במשפחה(פרטי יד 1 או ליסינג) עדיין צמוד למשפחה ויש סיכוי סביר (כמובן שאין ביטחון...) שנהגי המשפחה ישמרו עליו-בוודאי אם הרכב פרטי שלהם, ואפילו אם הוא בליסינג-צמוד אליהם 3 שנים בדרך כלל.

כנראה הרכב הפרטי ישמר יותר ע"י נהגי המשפחה...

רכב ליסינג המשמש מספר נהגים בחברה-לא צמוד לאף אחד מהם כרכב משפחתי לשלוש שנים, כנראה לא ישמר באותה מידה

לכן חשבתי שיהייה רישום שונה

ערן

פורסם
אתה לא צודק ....לדעתי כמובן

רכב משפחתי עם 3-4 נהגים במשפחה(פרטי יד 1 או ליסינג) עדיין צמוד למשפחה ויש סיכוי סביר (כמובן שאין ביטחון...) שנהגי המשפחה ישמרו עליו-בוודאי אם הרכב פרטי שלהם, ואפילו אם הוא בליסינג-צמוד אליהם 3 שנים בדרך כלל.

 

כנראה לא ראית אף פעם רכב ליסינג "פרטי" נהוג בידי נער (בן של...) מזנק ברמזור, עובר פס הרעדה או נוסע בשטח. ובכלל, אני רואה כל בוקר עשרות רכבים ביציאה והכניסה למנהרות הכרמל. יש הבדל עצום בין ליסינג (כלשהו) לפרטי (אמיתי) במהירות שהם עוברים את הפסים-שוברי-העצמות שאמורים להאט רכבים (שהם לא ליסינג) לפני נקודות הביקורת.

פורסם
אתה לא צודק ....לדעתי כמובן

רכב משפחתי עם 3-4 נהגים במשפחה(פרטי יד 1 או ליסינג) עדיין צמוד למשפחה ויש סיכוי סביר (כמובן שאין ביטחון...) שנהגי המשפחה ישמרו עליו-בוודאי אם הרכב פרטי שלהם, ואפילו אם הוא בליסינג-צמוד אליהם 3 שנים בדרך כלל.

כנראה הרכב הפרטי ישמר יותר ע"י נהגי המשפחה...

רכב ליסינג המשמש מספר נהגים בחברה-לא צמוד לאף אחד מהם כרכב משפחתי לשלוש שנים, כנראה לא ישמר באותה מידה

לכן חשבתי שיהייה רישום שונה

ערן

גם אתה לא צודק, לדעתי כמובן.

הנהג הישראלי הממוצע לא ממש "מבין גדול" ברכב, וזה בלשון המעטה. כמה פעמים ראית אישה נוהגת ברכב בלי אוויר בגלגלים? כמה פעמים ראית גבר שחושב שאם הרכב שלו עשה רק 5,000 קילומטרים בשנה אז לא צריך טיפול שנתי כי כתוב כל 15,000 קילומטרים או שנה אז הוא בחר 15,000 קילומטרים? כמה פעמים ראיתי את הבן של השכן מתחרע על הרכב הפרטי של אבא שלו כי צעיר חסר רסן הוא צעיר חסר רסן?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקה ואייל

הכל נכון.כל מה שאתם כותבים נכון.באמת.

אבל

כתבתי שסביר שרכב פרטי נשמר טוב יותר מליסינג ששייך לנהג אחד שנשמר טוב יותר מליסינג שלא צמוד לנהג...

וכמובן שיש את המקרים שכתבתם עליהם-הבן של שמתחרע על האוטו,האישה בלי האוויר, טיפולים לא בזמן...

הכל אכן קורה

וגם טיפולים לא איכותיים בליסינג-מים רגילים ברדיאטור במקום מים ירוקים\אדומים (אמיתי) ועוד ועוד

וברור שגם במוסכים רגילים מאכילים אותנו לוקשים...

ובכל זאת בעיקרון גם אתם ,כנראה,תעדיפו לקנות רכב מאדם פרטי שנראה לכם סולידי (אפילו שיש סיכוי של כל מה שכתבתם)

הכי טוב לקנות מאדם שמכירים וסומכים עליו.

ערן

×
×
  • תוכן חדש...