Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שמכרתי את האוטו , אני חושב לעבור לדו"ג וזה בכדי למצוא פתרון להתניידות זולה יותר וכמה שיותר מהר . חשוב לציין שאין לי עדיין רשיון לדו"ג .

חשבתי להיוועץ בחכמי הפורום בעניין ...

 

לגבי הרישון -

אני בעל וותק רשיון נהיגה לרכב מעל 3 שנים .

האם בכלל כדאי לנסות ללמוד מעל 500 או שהתהליך מייגע וארוך משמעותית ?

מהי חובת השיעורים החלה עלי במידה ואני מעוניין ברשיון ל 50 סמ"ק ?

מה כולל תהליך הלימוד עד קבלת הרישון ?

מה כולל הטסט ? מבחן שליטה ? מבחן בכביש ?

מה מחיר שיעור ממוצע היום ?

תוך כמה זמן אני יכול לסיים את התהליך ולקבל את הרשיון הנכסף ?

ישנם מורים מומלצים באיזור צפון ת"א או חולון ?

 

 

לגבי הכלי עצמו -

במידה ומדובר ב 50 סמ"ק ,האם ישנם כלים עדיפים מבחינת אמינות וביצועים ? התקציב הוא כ 9000 ש"ח . אני אישית , נורא התלהבתי מהפיז'ו ספידפייט ( אולי סיני יתן את דעתו ? ).

 

במידה ומדובר בכלי מעל 50 סמ"ק , השאיפה שלי היא לכלי עם יכולות שטח (שטח - דיונות ושבילים ) למתחילים . לגבי תקציב , באיזור ה 20K+ .

 

 

תודה מראש לעונים !

בבלבול רב ,

Quicksilver .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
אחרי שמכרתי את האוטו , אני חושב לעבור לדו"ג וזה בכדי למצוא פתרון להתניידות זולה יותר וכמה שיותר מהר . חשוב לציין שאין לי עדיין רשיון לדו"ג .

חשבתי להיוועץ בחכמי הפורום בעניין ...

 

לגבי הרישון -

אני בעל וותק רשיון נהיגה לרכב מעל 3 שנים .

האם בכלל כדאי לנסות ללמוד מעל 500 או שהתהליך מייגע וארוך משמעותית ?

מהי חובת השיעורים החלה עלי במידה ואני מעוניין ברשיון ל 50 סמ"ק ?

מה כולל תהליך הלימוד עד קבלת הרישון ?

מה כולל הטסט ? מבחן שליטה ? מבחן בכביש ?

מה מחיר שיעור ממוצע היום ?

תוך כמה זמן אני יכול לסיים את התהליך ולקבל את הרשיון הנכסף ?

ישנם מורים מומלצים באיזור צפון ת"א או חולון ?

 

 

לגבי הכלי עצמו -

במידה ומדובר ב 50 סמ"ק ,האם ישנם כלים עדיפים מבחינת אמינות וביצועים ? התקציב הוא כ 9000 ש"ח . אני אישית , נורא התלהבתי מהפיז'ו ספידפייט ( אולי סיני יתן את דעתו ? ).

 

במידה ומדובר בכלי מעל 50 סמ"ק , השאיפה שלי היא לכלי עם יכולות שטח (שטח - דיונות ושבילים ) למתחילים . לגבי תקציב , באיזור ה 20K+ .

 

 

תודה מראש לעונים !

בבלבול רב ,

Quicksilver .

אז ככה :

1. אתה לא יכול ללמוד על "מעל 500" גם אם אתה מאוד רוצה. אתה חייב שיהיה לך רישיון של "עד 500", לפחות שנה אחת לפני שתיגש לטסט על "מעל 500".

 

2. רישיון 50 סמ"ק ו-3 שנות רישיון על רכב? טסט בתוך מגרש חנייה בלבד (מה נקרא "מבחן שליטה"). אין צורך בשיעורים מוקדמים (למרות שמומלץ) ויש צורך בהוצאת "פטור מתיאוריה" ממשרד הרישוי (הליך בירקרטי פשוט)

 

על השאר - יענו לך האחרים ...:lol:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

תודה לכרוב העונה ...

 

כנראה שהטעות בניסוח שלי ... התכוונתי לרשיון עד 500 , בהנחה ואני בעל ותק של מעל 3 שנים ברשיון לרכב , מהו הטסט עבורי ? גם כן מבחן שליטה ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
תודה לכרוב העונה ...

 

כנראה שהטעות בניסוח שלי ... התכוונתי לרשיון עד 500 , בהנחה ואני בעל ותק של מעל 3 שנים ברשיון לרכב , מהו הטסט עבורי ? גם כן מבחן שליטה ?

בהנחה סבירה שאתה בן 20 (לפחות) תוותר על 50 סמ"ק ולך ישר על 125 - 150 סמ"ק לא יצא לך הרבה יותר יקר אבל יחסוך לך המון תסכולים.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
בהנחה סבירה שאתה בן 20 (לפחות) תוותר על 50 סמ"ק ולך ישר על 125 - 150 סמ"ק לא יצא לך הרבה יותר יקר אבל יחסוך לך המון תסכולים.

ההנחה שלך נכונה , אוטוטו בן 23 .

תוכל לפרט לי קצת יותר ?

 

אם תוכל גם מבחינת עלויות ... ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

×
×
  • תוכן חדש...