Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירשור מכוניות בGTA (קצת ארוך)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה ראיתי בשירשור של "ד"ר ואנדורה" על הGTA שיש המון חבר'ה שגם נדבקו בקדחת הGTA ,ואני מודה גם אני מכור,ורציתי לשתף אותכם המכוניות שמותקנות אצלי במשחק שהכי אהובות עליי.

 

כן אני מודה אני בן 21 ואני מכור למשחק הזה.

 

בבקשה חבר'ה אל תהפכו את השירשור לשירשור תמיכה במחשבים,הכוונה שלי שכל אחד יציג מה יש לו מותקן במשחק,אני מבקש מה שמותקן במשחק לא תמונות מגוגל.

 

בכל מקרה מה שמדהים אותי זה ההתקדמות ברמת הגרפיקה בשנים האחרונות ממש התקדמות גדולה,רמת הדיוק מעולה.

 

הנה התמונות תהנו.

 

1.JPG

 

 

 

2.JPG

 

 

3.JPG

 

4.JPG

 

 

5.JPG

 

6.JPG

פורסם

אגב, אם בשברולט אסטרו עסקינן, בפעם הראשונה שהתקנתי את הרכב הזה לקחתי אותו לסדרת ניסוים בשדה"ת של פלורידה (שכוללים בדיקת התחמקות, פניות חדות והרמות הנד-ברקס עצבניות :twisted: )

 

האסטרו הפגין ביצועים עלובים על פלטפורמת המקור (מון-בים)...

כמובן שלא יכולתי לתת יד לפשע המזעזע בתור חובב מסחריות אמריקאיות - ואז התהליך הרגיל שכלל את הגדלת נפח המנוע, הגדלת עוצמת ההאצה, שיפור המתלים והאחיזה והוספת כמה צבעים חדשים למרכב.

 

....בסוף קיבלתי חיה(!)

פרפור של כמה שניות טובות בטרם הושגה אחיזה (מצוין לדריפטים שאפשר להביא בשדה"ת)

בכל יציאה מפנייה הרכב מתנדנד כמו קורטינה ישנה (מה שתורם בעקיפין לביצועים שאפשר להביא עם הנדברקס)

 

אבל אז נגמר לי המלווה, והפסקתי לשחק... :roll:

 

*עריכה* - שמתי לב שציינת את הפג'ארו... זה אחלה רכב לזריקות זנב ובמרדפים הוא היה החביב עלי, בעיקר בגלל צריחת הצמיגים בכל פנייה :-D

פורסם
זה בדוק.

נדפקתם.

תגיד, אין לך איזה בוכנה רביעית לשפץ במקום ליילל ולקטר?

 

מסכים בהחלט

לא סובל את המשחק הזה

אבל אם זה עושה לכם טוב תהנו

גם אני בדיוק לא מבין את הקטע בלאסוף דגמים על המדף שצוברים אבק ועולים המון כסף. אבל שיבושם לך.

 

:mm_yeah:

המצב קשה...קשה מאוד !

איתך זה כבר סרט אחר לגמרייייייייייי................
פורסם

matan5165 כתב:

מסכים בהחלט

לא סובל את המשחק הזה

אבל אם זה עושה לכם טוב תהנו

 

גם אני בדיוק לא מבין את הקטע בלאסוף דגמים על המדף שצוברים אבק ועולים המון כסף. אבל שיבושם לך.

 

 

ולמה בדיוק אתה חושב שאני אוסף דגמים ?

אם היית לשניה נכנס להדעות שלי היית רואה שאני בפורום אודיו

בלי קשר זה משחק ממש מטומטמם בלי הרבה דברים מענינים

אני אוהב מאוד משחקי מחשב אני אוהב מאוד מכוניות אבל יש דברים שהם פשוט לא זה..

פורסם
גם אני בדיוק לא מבין את הקטע בלאסוף דגמים על המדף שצוברים אבק ועולים המון כסף. אבל שיבושם לך.

אההה... לא יפה! לכל אחד יש תחביב ואתם לא תגידו לאף אחד מה לעשות!

×
×
  • תוכן חדש...