Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

(עריכה...)

ועכשיו כשבדקתי את ההודעה מתוך המחשב ולא מהטלפון הנייד ראיתי שענית לתשובות שלי בגוף הפוסט שלך אז תודה! ואתה צודק לחלוטין ומה שכתבתי מטה פשוט חוזר על מה שאמרת.

 

יש לנושא הבטים רבים, על קצה המזלג:

עיסוק במכונאות רכב מחייב רשיון עסק והסמכה מתאימה.

ביצוע עבודה בשכר ברחוב ללא רשיון עסק מתאים היא בלתי חוקית.

עבודה ברחוב או בחצר ללא ציוד בטיחותי היא מסוכנת.

קיים חשש סביר לפגיעה בחוקי מניעת רעש וזיהום סביבה.

מכונאי אשר נוטל כלי עבודה או ציוד אחר ממקום עבודתו ללא היתר לצורך ביצוע עבודה בשכר עובר עבירת גניבה ממעביד.

 

תודה על התשובה ואם לא אכפת לך אשתף אותך במספר תשובות שסיפקו לי מוסכניקים אשר עובדים כעצמאיים ומגיעים "עד הבית"

כפי שהם מפרסמים

 

1. עיסוק במכונאות רכב מחייב רשיון עסק והסמכה מתאימה - אתה לחלוטין צודק אך אלו הם מכונאים מוסמכים ובעלי רשיון עסק זעיר

2. ביצוע עבודה בשכר ברחוב ללא רשיון עסק מתאים היא בלתי חוקית - נכון אך החוק לטובתם כאשר העבודה מתבצעת במצבים הבאים:

א. תקלה אשר אינה מאפשר לנהוג ברכב (כעזרה ראשונה) ואינה מפריעה לכלי רכב חולפים

ב. בחניות פרטיות של בניינים או ברחובות הולנדים צמודי מגורים

3.קיים חשש סביר לפגיעה בחוקי מניעת רעש וזיהום סביבה - נכון אך אלו ששוחחתי עמם אינם מבצעים עבודות של החלפת מנוע (ההגזמה במקור) אלא בעיקר טיפולי 10,000 , בלמים ותקלות אשר מערכתיות בסיסיות (ומסתבר שהם כן הולכים ללקוחות עם תקלות גדולות יותר ואז... מציעים להם מוסכי הסדר שהם עובדים עמם... :-) ) ובנוגע לסביבה (לטענתם) הם תמיד פורסים

בד שחור מתחת לכלי הרכב טרם תחילת הטיפול ברכב (מאמין ?...)

4. מכונאי אשר נוטל כלי עבודה או ציוד אחר ממקום עבודתו ללא היתר לצורך ביצוע עבודה בשכר עובר עבירת גניבה ממעביד - מסכים עמך לחלוטין אך כפי שאמרתי (לפחות המידע שקיבלתי מהם) הם עצמאיים ובעלי הציוד שלהם.

 

 

אם יש לך זמן נוסף אשמח לקבל ממך תגובה נראה שאתה מתמצא מאוד בתחום ואשמח לדעת האם אתה עוסק בתחום? (סלח לי על חוסר ההכרות שלי עמך מכיוון שנראה שכמות ההודעות שכתבת הופכות אותך לגורם מוביל ומוכר בפורום) )

 

וכמובן בסופו של יום וכפי שאמרת לא כך תפתר הבעייה.

פורסם
רוב החלקים מוטבעים VW Seat ושות׳ וחלק OEM.

האמת שאני לעולם לא נתקלתי בחלקים מקורים של VAG אצלם. בפעם אחרונה שהייתי אצלם זה היה לפני שנה כאשר רציתי לרכוש סעפת מים לגולף דור 4 של חבר שהתפוצצה ומה שקיבלתי מהם זה סעפת של TOPRAN תוצרת גרמניה ולזה הם קוראים חלק מקורי.

איזה כייף לי :)

פורסם
(עריכה...)

ועכשיו כשבדקתי את ההודעה מתוך המחשב ולא מהטלפון הנייד ראיתי שענית לתשובות שלי בגוף הפוסט שלך אז תודה! ואתה צודק לחלוטין ומה שכתבתי מטה פשוט חוזר על מה שאמרת.

 

 

 

תודה על התשובה ואם לא אכפת לך אשתף אותך במספר תשובות שסיפקו לי מוסכניקים אשר עובדים כעצמאיים ומגיעים "עד הבית"

כפי שהם מפרסמים

 

1. עיסוק במכונאות רכב מחייב רשיון עסק והסמכה מתאימה - אתה לחלוטין צודק אך אלו הם מכונאים מוסמכים ובעלי רשיון עסק זעיר

2. ביצוע עבודה בשכר ברחוב ללא רשיון עסק מתאים היא בלתי חוקית - נכון אך החוק לטובתם כאשר העבודה מתבצעת במצבים הבאים:

א. תקלה אשר אינה מאפשר לנהוג ברכב (כעזרה ראשונה) ואינה מפריעה לכלי רכב חולפים

ב. בחניות פרטיות של בניינים או ברחובות הולנדים צמודי מגורים

3.קיים חשש סביר לפגיעה בחוקי מניעת רעש וזיהום סביבה - נכון אך אלו ששוחחתי עמם אינם מבצעים עבודות של החלפת מנוע (ההגזמה במקור) אלא בעיקר טיפולי 10,000 , בלמים ותקלות אשר מערכתיות בסיסיות (ומסתבר שהם כן הולכים ללקוחות עם תקלות גדולות יותר ואז... מציעים להם מוסכי הסדר שהם עובדים עמם... :-) ) ובנוגע לסביבה (לטענתם) הם תמיד פורסים

בד שחור מתחת לכלי הרכב טרם תחילת הטיפול ברכב (מאמין ?...)

4. מכונאי אשר נוטל כלי עבודה או ציוד אחר ממקום עבודתו ללא היתר לצורך ביצוע עבודה בשכר עובר עבירת גניבה ממעביד - מסכים עמך לחלוטין אך כפי שאמרתי (לפחות המידע שקיבלתי מהם) הם עצמאיים ובעלי הציוד שלהם.

 

 

אם יש לך זמן נוסף אשמח לקבל ממך תגובה נראה שאתה מתמצא מאוד בתחום ואשמח לדעת האם אתה עוסק בתחום? (סלח לי על חוסר ההכרות שלי עמך מכיוון שנראה שכמות ההודעות שכתבת הופכות אותך לגורם מוביל ומוכר בפורום) )

 

וכמובן בסופו של יום וכפי שאמרת לא כך תפתר הבעייה.

מה שכתבת פה לא מדוייק בכלל ואין שום רשיון של עסק זעיר שאיתו מותר לבצע טיפולים או תיקונים לרכב ברחוב

הרשיון היחיד שיש הוא למוסך נייד וזה למעשה ניידת שירות (כמו של שגריר למשל) לביצוע תיקונים קטנים ומוגבלים לטובת חילוץ רכב או להביא אותו למצב שניתן להסיע אותו למוסך לצורך התיקון או שהתיקון זה ענין פעוט של החלפת פיוז לדוגמא או מעקף קודן וכודמה לא עושים שום טיפול החלפת שמנים ועוד

×
×
  • תוכן חדש...