Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי מעוניין לקבל קצת מידע או בעצם..כמה שיותר מידע על איך ניתן "לשחק" בחיווט הסאב ,ההתנגדויות וההספקים?

מהם היתרונות והחסרונות של כל חיבור?

 

הנתונים הם:

סאב: קיקר COMP VR שני סלילים של 4 אום 12"

מגבר: סאונדסטרים "ד'ארטניאן" 5.1

200WX1 ב-4 אום

400WX1 ב-2אום [אני לא בטוח אם הוא "סטייבל"]

500WX1 ב-1אום

 

אודה מראש אם רק אנשים שבטוחים במה שהם כותבים יענו. [מטעמי בטיחות..]

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

תחבר פלוס לפלוס בסאב - ואל הפלוס במגבר.

תחבר מינוס למינוס בסאב - ואל המינוס במגבר.

...זה "יראה" למגבר התנגדות של 2אוהם, וכך תנצל אותו (אם כי לא עד הסוף)

ועוד משהו, אם הוא יציב ב 1אוהם, הוא לבטח יציב ב 2אוהם.

 

בהצלחה.

פורסם
תחבר פלוס לפלוס בסאב - ואל הפלוס במגבר.

תחבר מינוס למינוס בסאב - ואל המינוס במגבר.

...זה "יראה" למגבר התנגדות של 2אוהם, וכך תנצל אותו (אם כי לא עד הסוף)

ועוד משהו, אם הוא יציב ב 1אוהם, הוא לבטח יציב ב 2אוהם.

 

בהצלחה.

לא ידעתי שיכול להיות דבר כזה

גל אולי תסביר לי בבקשה אני אשמח ללמוד...

 

( וסתם שאלה שאין לי כוח לשאול בפרטי במפגש צפון הבאה הכול כבר יהיה מסודר אצלך ? )

פורסם
לא ידעתי שיכול להיות דבר כזה

גל אולי תסביר לי בבקשה אני אשמח ללמוד...

 

( וסתם שאלה שאין לי כוח לשאול בפרטי במפגש צפון הבאה הכול כבר יהיה מסודר אצלך ? )

רשמתי שזה ברור, אבל זה לא תמיד ברור, או נכון...

אבל במקרה הזה זה נכון, ולדוגמא:

המגבר שלי מסוגל לעבוד בין 1אוהם (סטייבל - יציב) ומעלה...

זאת אומרת שאם הוא יציב בהתנגדות הנמוכה ביותר, אין סיבה שלא יהיה יציב ברמת התנגדות

קטנה ממנו (גבוהה במספר)

 

את המערכת שלי כבר סידרתי... (הייתי צריך לחבר relay, וכך עשיתי... :) )

×
×
  • תוכן חדש...