Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי פולו חדשה בצבע כחול כהה מטאלי. (בן 4 חודשים)

 

מתלבט האם לרכוש אוטם: Chemical Guys Jet Seal 109

 

או ווקס: Chemical Guys Pete's 53 Wax

 

מי יחזיק יותר מעמד וייתן לי את התוצאה המושלמת ביותר?

עצות המומחים יתקבלו בברכה.

פורסם

תתחדש וסע בדרכים טובות :-P .

 

לא מכיר את המוצרים (מעבר לקריאה ברשת) ולכן לא אמליץ, אבל אשאל אותך שאלה ברשותך,

 

"מי יחזיק יותר מעמד וייתן לי את התוצאה המושלמת ביותר?"

 

מה ההגדרה של המושלמת ביותר עבורך? מה הציפיות שלך ומה אתה מחפש בעצם?

 

אתה מבין את ההבדל בין ווקס לאוטם ואת המטרה של כל אחד מהמוצרים?

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

קראתי קצת על החומרים, הפטס' בעל 53 אחוז קארנובה, האוטם ידוע לי כי תפקידו לאטום בעצם את הצבע ולמנוע מנזקים ומפגעים שונים לפגוע בו ואף אולי מחזיק מעמד לטווח יותר רחוק אך ייתן מעט פחות את ברק שנותן הווקס וזה מה שאני רוצה שיהיה לצבע של הרכב שכבת הגנה ושתיתן לי אפקט טוב של ברק מהצבע.

האם הבנתי נכון?

 

שניהם בעלי יכולת הסרה מהירה וזה גם נתון שאני מחפש למרות היותו של הווקס קשה הוא ניתן להסרה מידית עם מגבת מיקרופייבר.

פורסם

הבנת מצויין, האוטם יחזיק הרבה יותר. הווקס יתן מראה עמוק/עשיר/רטוב ומיוחד יותר. לגבי עניין האחוזים המדוייקם של הקארנובה זה מיותר לחלוטין (לדעתי) ואין להתפאר בנותן הזה שכן הוא לא מעיד על כלום מלבד % הקארנובה (שגם הוא משתנה מחברה לחברה בהתאם לשיטות חישוב שונות).

 

אוטם צבע - הגנה ארוכה, טובה יותר.

ווקס - מראה יפה יותר (לטענת חלק מהאנשים), עמיד פחות.

 

יש כאלו שמיישמים ווקס מעל האוטם ובכך מרווחים גם הגנה ארוכה וגם מראה מיוחד.

 

אם אתה מחפש מוצר אחד שיתן גם וגם תבדוק עדויות אודות אוטמים שנותנים ברק ועומק.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

כנראה שהכיוון אולי יהיה באמת לכיוון האוטם שציינתי עם עמידות יותר ארוכה, מישהו התנסה ויכול להעביר חוות דעת על המוצר?

פורסם

שני המוצרים מעולים. ה 109 נותן ברק מצויין ויכולת הגנה גבוהה ביותר. יישמתי על רכב לפני 5 חודשים ועדיין רואים ומרגישים שהוא שם. כל עוד שוטפים כמו שצריך ולא במכונות מסתובבות הוא יישאר הרבה זמן. ה 53 יתן הגנה מעולה ולאורך זמן כיוון שיש בו מעבר לאחוז קארנובה גבוה גם חומרים סינטטים כמו שיש באוטם אך לא ארוכה כמו ה 109.יחסית לואקס הוא נותן הגנה ארוכת טווח אבל זה לא אוטם צבע שעובד מעט אחרת. ה 53 יתן ברק ועומק טובים יותר. כאוטם ה 109 עושה את העבודה בגדול, כואקס איכותי ה 53 הוא שילוב מצויין בין איכות פרמיום למחיר נוח יחסית. לשיקולך. אני במקרה שלך הייתי הולך על ה 109.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
שני המוצרים מעולים. ה 109 נותן ברק מצויין ויכולת הגנה גבוהה ביותר. יישמתי על רכב לפני 5 חודשים ועדיין רואים ומרגישים שהוא שם. כל עוד שוטפים כמו שצריך ולא במכונות מסתובבות הוא יישאר הרבה זמן. ה 53 יתן הגנה מעולה ולאורך זמן כיוון שיש בו מעבר לאחוז קארנובה גבוה גם חומרים סינטטים כמו שיש באוטם אך לא ארוכה כמו ה 109.יחסית לואקס הוא נותן הגנה ארוכת טווח אבל זה לא אוטם צבע שעובד מעט אחרת. ה 53 יתן ברק ועומק טובים יותר. כאוטם ה 109 עושה את העבודה בגדול, כואקס איכותי ה 53 הוא שילוב מצויין בין איכות פרמיום למחיר נוח יחסית. לשיקולך. אני במקרה שלך הייתי הולך על ה 109.

 

הרכב לא נכנס בשום פנים ואופן למכונות שטיפה, האם האוטם ייתן מענה גם לסווירלס שיש על מכסה המנוע עקב הכנה מעט לקוייה של היבואן? או שצריך ליישם גלייז ואז אוטם?

פורסם

האוטם וגם הואקס לא נותנים מענה לסוירלס. רק פוליש ש'יגלח' אותם או גלייז שימלא אותם יכולים לתת מענה. קח בחשבון שגלייז זאת פעולה הרבה יותר קלה ופשוטה מפוליש.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

רכשתי בסוף גלייז של כימיכל גייס ואת האוטם 109 של כימיכל גייס (מאוטוסטור), איישם את הגלייז למילוי הסווירלס ועליו את האוטם להגנה ממושכת על הצבע והברק עד כמה שהוא יספק לי.

רק שאלה נוספת את האפליקטור אני צריך לנקות בין הגלייז לאוטם נכון? איך מנקים אותו? (האפליקטור האדום של כימיכל גייס)

 

תודה ושבוע טוב חברים :wink:

פורסם
רכשתי בסוף גלייז של כימיכל גייס ואת האוטם 109 של כימיכל גייס (מאוטוסטור), איישם את הגלייז למילוי הסווירלס ועליו את האוטם להגנה ממושכת על הצבע והברק עד כמה שהוא יספק לי.

רק שאלה נוספת את האפליקטור אני צריך לנקות בין הגלייז לאוטם נכון? איך מנקים אותו? (האפליקטור האדום של כימיכל גייס)

 

תודה ושבוע טוב חברים :wink:

 

מומלץ להפריד לחלוטין ולהשתמש בשתי פדים נפרדים, עולים גרושים של מגייוארס כ-5 ש"ח

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
מומלץ להפריד לחלוטין ולהשתמש בשתי פדים נפרדים, עולים גרושים של מגייוארס כ-5 ש"ח

 

תודה על העצה, לאחר שימוש כיצד מנקים את האפליקטור/ ומגבת המיקרופייבר? (במגבת אסיר כל חומר מצד אחר).

פורסם

במידה ואהיה מעוניין אחרי שיישמתי את הגלייז והאוטם כעבור שבוע לשים ווקס זה בסדר?

זהו בעצם שילוש שייתן מענה מבחינת הגנה ואפקט הברק האולטימטיבי? (למרות שהבנתי כי אין חובה במריחת הווקס אחרי השניים)

×
×
  • תוכן חדש...