Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

היום לקחתי פיג'ו 206 1.4 לבדיקה ולהלן תוצאות הבדיקה.

המחיר המבוקש הוא:13000 ש"ח

שנתון:2001

ק"מ:126386

האם הבעיות רצניות, או לא?

ומה היו העלויות של התיקונים?

תודה מראש לעוזרים!!

1 001.jpg

פורסם
תודה, לטענת המוכר מדובר בתקלה חשמלית בלבד ולא בכרית אוויר עצמה..

האם יש דברים בגו?

 

יכול להיות שהחיישן מקולקל, ויכול להיות שלא. ואם לא אז זה המחיר שלו. כי מחליפים את כל המנגנון וזה יקר. ובטח לא תקח אחת מפירוק, כרית אוויר שווה חיים.

 

אז מומלץ שתבדוק את זה בסוכנות לפני לחשוב לקנות אותה..

 

בקשר לשאר הבעיות אנשים יותר מלומדים ממני בטח יבואו ויתנו את דעתם.

פורסם
מצב כללי שנראה לא מדהים בלשון המעטה + קצה שלדה כבונוס. אני הייתי מוותר.

אוקיי, תודה על התגובה המהירה..

אשמח לעוד כמה חו"ד

יכול להיות שהחיישן מקולקל, ויכול להיות שלא. ואם לא אז זה המחיר שלו. כי מחליפים את כל המנגנון וזה יקר. ובטח לא תקח אחת מפירוק, כרית אוויר שווה חיים.

 

אז מומלץ שתבדוק את זה בסוכנות לפני לחשוב לקנות אותה..

 

בקשר לשאר הבעיות אנשים יותר מלומדים ממני בטח יבואו ויתנו את דעתם.

תודה רבה לך על העצה, אני ינסה לראות איתו במידה וזה היה רלוונטי..

פורסם

לפי הבדיקה שצירפת הרכב במצב לא טוב בכלל.

מצד שני, מכונית בדיקה מקבלים ג'ננה כשהם רואים פיג'ו ישנה שנכנסת לבדיקה אז בהחלט יכול להיות שהכל כסת"חים והרכב בסדר.

 

אני מציע לך לא להמשיך הלאה לפני שאתה לוקח את הרכב לבדיקה במוסך שמתמחה בפיג'ו. אם היית גר בתל-אביב היו לי כמה מוסכים כאלו להמליץ לך עליהם, אבל בירושלים אני מכיר רק את הכותל ואת שוק מחנה יהודה. שניהם לא יעזרו לך במקרה הזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לפי הבדיקה שצירפת הרכב במצב לא טוב בכלל.

מצד שני, מכונית בדיקה מקבלים ג'ננה כשהם רואים פיג'ו ישנה שנכנסת לבדיקה אז בהחלט יכול להיות שהכל כסת"חים והרכב בסדר.

 

אני מציע לך לא להמשיך הלאה לפני שאתה לוקח את הרכב לבדיקה במוסך שמתמחה בפיג'ו. אם היית גר בתל-אביב היו לי כמה מוסכים כאלו להמליץ לך עליהם, אבל בירושלים אני מכיר רק את הכותל ואת שוק מחנה יהודה. שניהם לא יעזרו לך במקרה הזה.

בהחלט,

הכותל יעזור לי אולי להתפלל כדי למצוא רכב טוב :-D

ה-206 נמכרים הרבה מתחת למחירון אלא אם זה מאוד מאוד שמור.

במקרה שלך נראה לי שהמחיר יקר...

אוקיי, תודה אני כנראה ירד מהעיסקה הזאת כרגע..

תודה לכל העוזרים והמסייעים..

×
×
  • תוכן חדש...