Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי החלטתי לפנק היום את הרכב בשטיפה, נסעתי לתחנת דלק שבדרך כלל תמיד אני שוטף שמה את הרכב במנהרה,

לפני הכניסה למנהרה בחור השפריץ חומר ממיכל כזה שהיה בלחץ על כול הרכב ואחרי זה אתה עובר במנהרה והכול טוב ויפה, אבל אחרי שחזרתי הביתה, בלי לבדוק על המקום עם הרכב נשטף טוב, אני מגלה את הרכב עם נוזל לבן, על הרכב ( הרכב גם צבע לבן)

כמעט על כול הרכב, מכסה מנוע, דלתות נוזל כזה שהתייבש, ולא יורד עם מטלית רטובה, אני בלחץ אפשר ייעוץ עזרה? :shock:

 

 

אני מאמין שזה אולי בגלל שהבנאדם שהשפריץ את החומר, אז הוא התייבש ובמנהרה לא נשטף טוב, אני מתכוון מחר על הבוקר לנסוע ולבקש ממנו הסברים, לפחות לנסות להעביר את הרכב שוב במנהרה אולי יתנקה, יש עצות? רעיונות? אתם חושבים עם שטיפה נוספת לא תעזור אז פוליש? ווקס? לא מבין בדברים כאלו, אפשר הסבר מה לפני ומה אחרי, ומה העלויות, תודה על העזרה!!

 

 

 

תמונות להמחשה:

אני לא יכול לעלות כי המונה שלי צריך להיות +20 הודעות

 

 

-להעביר עם זה לא המקום, תודה!!

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עצות לא מועילות:

 

  1. לא לשטוף במכוני שטיפה
  2. ווקס לא יעזור
  3. לחזור למקום ולהתלונן, לדרוש את הכסף חזרה ולתבוע בגין נזקים

 

 

עצות מועילות:

 

  1. לא לשטוף במכוני שטיפה
  2. להעלות את התמונות לאתר כלשהו ולתת קישור כאן (תיהיה יצרתי זה לא כזה מסובך)
  3. לא לשטוף במכוני שטיפה
  4. אולי פוליש יעזור
  5. אולי פלסטלינה תעזור
  6. אולי IPA (אלכוהול) יעזור
  7. אולי ואולי (תמונה תעזור)
  8. לא לשטוף במכוני שטיפה
  9. איפה אתה גר? אולי יש מישהו קרוב שיוכל לעזור.
  10. היות ואין לך נסיון אני ממליץ לך לא לעשות כלום לפני שאתה מתייעץ בפורום הזה, לא טרמפנטין ולא דברים אחרים שלא יגרם נזק נוסף.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

מחזק בענק את תגובות1+8 של קנוורט,לא להתקרב,ואם אין מקום/זמן/חשק לשטוף לבד,ללכת למקום שהומלץ על מנת למזער נזקים ככל האפשר.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

היי נסה לשטוף עם מים חמימים (45) מעלות,

אם ספוג/אפליקטור,

עם זה לא יורד נסה להכניס, למים החמימים קצת סבון כלים ותערבב.

ועם זה לא עוזר , לך להעריך את הנזק, גש למקום לקבל הפיצוי, ואם בעל המקום עושה ״פוזות״ ,תתבע אותו בתביעות קטנות בצירוף חשבוניות שתיקנת את הנזק.

דיטיילר טוב יפתור את הבעיה,

בקש חשבונית במידה והגעת לתביעה.

זה כנראה מסיר שומנים שהוכנס למיכל ההקצפה .

בהצלחה

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

זה שבפורום דיטיילינג מציעים לשטוף את הרכב עצמאית בבית זה מובן ונשים את זה בצד.

אחרי שרואים את מה שקרה לך ואת כמות השריטות שיש לרכב שנשטף במכוני שטיפה, שרואים את האגרסיביות והמהירות והצורך לחסוך בזמן על חשבון איכות, שרואים את המטליות והג׳ילדות שעברו אינספור רכבים ללא ניקוי רציני, שרואים את המטאטא שטיפה המאיים, את הג׳ריקנים עם החומרים הלא מזוהים שלכו תדעו מה זה, אחרי שרואים שמקריאה בלבד אדם יכול ללמד מישהו שכבר שנים עובד בשטיפת רכבים ידנית. אחרי שמורחים את כל הדשבורד בספריי שומני ללא הגיון, אחרי שעשו לי שריטות בלוח השעונים, אחרי שקילפו לי קטע קטנטן של צבע בטמבון כנראה במעבר עם המטאטא והלחץ האדיר של הגרניק, אחרי שראיתי איך עשו לחבר מהעבודה ווקס ב-300 שקל כשהרכב שלי אחרי שטיפה בלבד נראה יותר טוב משלו אחרי ה״ווקס״, איך אדם בעל הגיון יכול להרשות לעצמו להכנס למכון שטיפה בארץ? ועוד להעיז להתלונן שעשו לו משהו לא בסדר ברכב... יש לי רק דבר אחד להגיד על זה:״כאילו דהההה״ !!!

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

לראות תמונות כאלו ופשוט לכעוס!

 

לא רק שמרססים חומרים מאוד מאוד אגרסיביים, גם לא מורידים אותם בזמן והשמש עושה את שלה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
היי נסה לשטוף עם מים חמימים (45) מעלות,

אם ספוג/אפליקטור,

עם זה לא יורד נסה להכניס, למים החמימים קצת סבון כלים ותערבב.

ועם זה לא עוזר , לך להעריך את הנזק, גש למקום לקבל הפיצוי, ואם בעל המקום עושה ״פוזות״ ,תתבע אותו בתביעות קטנות בצירוף חשבוניות שתיקנת את הנזק.

דיטיילר טוב יפתור את הבעיה,

בקש חשבונית במידה והגעת לתביעה.

זה כנראה מסיר שומנים שהוכנס למיכל ההקצפה .

בהצלחה

תודה על האפשרות, אשמח לנסות :)

זה שבפורום דיטיילינג מציעים לשטוף את הרכב עצמאית בבית זה מובן ונשים את זה בצד.

אחרי שרואים את מה שקרה לך ואת כמות השריטות שיש לרכב שנשטף במכוני שטיפה, שרואים את האגרסיביות והמהירות והצורך לחסוך בזמן על חשבון איכות, שרואים את המטליות והג׳ילדות שעברו אינספור רכבים ללא ניקוי רציני, שרואים את המטאטא שטיפה המאיים, את הג׳ריקנים עם החומרים הלא מזוהים שלכו תדעו מה זה, אחרי שרואים שמקריאה בלבד אדם יכול ללמד מישהו שכבר שנים עובד בשטיפת רכבים ידנית. אחרי שמורחים את כל הדשבורד בספריי שומני ללא הגיון, אחרי שעשו לי שריטות בלוח השעונים, אחרי שקילפו לי קטע קטנטן של צבע בטמבון כנראה במעבר עם המטאטא והלחץ האדיר של הגרניק, אחרי שראיתי איך עשו לחבר מהעבודה ווקס ב-300 שקל כשהרכב שלי אחרי שטיפה בלבד נראה יותר טוב משלו אחרי ה״ווקס״, איך אדם בעל הגיון יכול להרשות לעצמו להכנס למכון שטיפה בארץ? ועוד להעיז להתלונן שעשו לו משהו לא בסדר ברכב... יש לי רק דבר אחד להגיד על זה:״כאילו דהההה״ !!!

אתה אדיוט מוחלט זה מה שאני יכול להגיד לך.

ובכללי במקום לעזור כולם רק מתנפלים כאילו אפשר לחשוב מה עשיתי, פשע שהלכתי לשטיפת רכב, בנאדם שכול היום עובד ואין לו זמן לעצמו, אם אתם לא מכירים אותי אז על תשפטו, אז מצטער שאין לי את כול סוגי הסבונים והמגבונים והפוצי מוצי לרכב!! :x

פורסם

קודם כל - קבל התנצלותי אם נפגעת מההודעה המבודחת קודם.

 

זה נראה כאילו ירדה שכבת הלכה (?)

נסה להעביר יד על הסימנים (עדיף בתוך שקית נילון - זה מגביר את התחושה), אתה מרגיש שהסימנים בולטים מעל פני השטח או להיפך?

פורסם
זה נראה כאילו ירדה שכבת הלכה (?)

נסה להעביר יד על הסימנים (עדיף בתוך שקית נילון - זה מגביר את התחושה), אתה מרגיש שהסימנים בולטים מעל פני השטח או להיפך?

להיפך, הסימנים פנימיים, כאילו הם התייבשו ונכנסו לצבע, פשוט סימנים של מריחות ונזילות של לבן :/

פורסם

היי ! היי !

למה אתם מעבירים ביקורת הבחור כבר ״אכל אותה״ , הוא למד כבר .

תנסו לעזור , לא להעביר ביקורת , ״לזרוע מלח על הפצעים״ , זה כבר נעשה .

אמרו לו כבר לא לשטוף במכוני שטיפה .

תנו עצות לעזור ולא דברים שנאמרו כבר!

איך אתם רוצים שהפורום יגדל , הבחור חדש כאן לא מבין את משמעות העיניין, במקום לחבק ולתת אוזן קשבת וכתף תומכת כל אחד כאן תוקף.

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

:mm_yeah:

יש חברי פורום שקודם מעירים , אחר כך מסבירים.

אפשר לנסות לפעמים ישר להסביר, ולא להכניס ללחץ חבר פורום לא מנוסה.

פורסם

אנשים חיים בבועה

לאנשים יש עבודות , משפחה ועוד מיליון ואחד דברים אחרים.

לא כל אחד מסוגל לשתוף לבד את האוטו , גם חוסר בזמן וגם לפעמים חוסר במקום נורמלי לעשות את זה.


×
×
  • תוכן חדש...