Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני ביררתי לגבי החניונית. יש לי חניה פרטית ברחוב עם שלט של "חניה פרטית", אבל עדיין אני מעדיף לכסות את הרכב בכיסוי חיצוני ולא להתקין שם דבר כזה, מכיוון שהרשות המקומית תקפוץ כמובן על המציאה וגם כי יכולים לגנוב ולהרוס.

 

מה שכן, בצד השני יש לי גינה גדולה, עליה אני מתכנן לבנות חניה עם עמודים (הגינה קצת יותר נמוכה). העניין הזה נמצא בתהליכים מתקדמים מאוד, ואחרי שיתקבל אישור אני מתכוון לרכוש את זה:

 

park_1.jpg

 

החניונית שבתמונה מגנה מפני גשם ושמש, מתקפלת משני הכיוונים וניתן להיכנס גם ע"י דלת עם רוכסן. עולה 4390 ש"ח (זה של רכב שטח, אולי לרכב פרטי זה יותר זול).

 

אבל! ואבל גדול: מדובר במעטפת בד - אם אין לך שטח סגור שלא יכולים להיכנס אליו אנשים, עדיף להימנע - פשוט יכולים לקרוע את הבד.

 

הנה קישור לתמונה של המוצר, סרטון מיוטיוב ומחירים וכ':

http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=15203

 

אציין כי כאמור עוד לא קניתי ואין לי שום קשר לחנות המוכרת.

 

באתר הרשמי של החברה המחיר הוא 3700.

בסרטון הפתיחה היא חשמלית אבל זה עולה עוד 1400 שח וצריך נקודת חשמל ליד החניה.

החניונית לג'יפ ורכב פרטי היא אותה אחת.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מדובר במעטפת בד .

 

מדובר באוהל,

שוב, לבנות מסגרת מתכת אצל מסגר + שמשונית/ברזנט לפי צורה אצל תופר כיסויים, והגעת לרבע/שליש עלות בערך.

משכנתא זה קל

פורסם
באתר הרשמי של החברה המחיר הוא 3700.

בסרטון הפתיחה היא חשמלית אבל זה עולה עוד 1400 שח וצריך נקודת חשמל ליד החניה.

החניונית לג'יפ ורכב פרטי היא אותה אחת.

 

איפה? איזה אתר? תוכל לתת קישור אליו?

 

מדובר באוהל,

שוב, לבנות מסגרת מתכת אצל מסגר + שמשונית/ברזנט לפי צורה אצל תופר כיסויים, והגעת לרבע/שליש עלות בערך.

 

נכון, מדובר בסוג של אוהל לרכב. אפשר לעשות כמו שאתה מציע, אבל לא לכולם יש זמן ועצבים להתעסק בזה.

פורסם

ב4 אלף תיקח מסגר חובב שיעשה לך עבודה+ פלוס תקנה חומרים (פרופילים ואיסכורית) איסכורית היום ממוצע 24 ש"ח למטר שלא יעבדו עליך

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
מדובר באוהל,

שוב, לבנות מסגרת מתכת אצל מסגר + שמשונית/ברזנט לפי צורה אצל תופר כיסויים, והגעת לרבע/שליש עלות בערך.

 

שמשונית צריך לדעת לשים, יש טמבלים ששמים אותה ישירת לפרופילים ואז היא נקרעת כי זהו חומר לא גמיש, צריך להעביר כאבל שזור בין הטבעות ואותו לתפוס לפרופיל. ברזנט גם לא עושים זה לא שווה, רשת צל עולה אצל תופר 6-8 ש"ח למ"ר

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

זה מה שאני עשיתי אצלי בחניה, לא אוטם 100%, אך עדיף מכלום. אגב, בין הרכב של השכן לרכב שלי יש מוט על מנת למנוע פתיחת דלתות.

כמו שאמרו קודמיי, אם יש לך חבר מסגר קנה את החומר וברזנט. יעלה לך חצי מחיר.

DSC_0003.JPG

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון בנושא

 

לאחר שהרחוב בו אני גר ,עבר שינוי ומעכשיו שער הבית ספר שצמוד לחניה הפרטית , נפתח מחדש לאחר כ-5 שנים.

 

אני לא רוצה "חניונית" מברזנט כי לבטח הילדים "החביבים" יהסו אותו , הם כבר ימצאו דרך :evil:

 

התחלתי לחשוב בכיוון הקמת פרופילים ואסכורית כפי שהומלץ קודם לכן .

 

עכשיו רק נשאר נשאר לברר האם בניית מבנה חסר, מבנה בו יש רק גג ללא "קירות" מימין ומשמאל, ייחשב לבניה עליה אהיה חייב

 

לשלם ארנונה.

 

יש לי חבר שעובד בהתקנת מזגנים, הוא גם בונה כלובים למזגנים (רתח במקצועו), אולי יוכל לסייע לי בפרויקט ה"חניונית"

פורסם

אם אני מחויב לשלם ארנונה וגם יכל לקבל קנס אם אחד השכהים יתלונן על מטרד , מה הרציונל לשים מתקן דומה בחניה שהיא לכורה שלי ? היא כן רשומה בטאבו אבל זה לא נותן לי זכות לעשות איתה שום דבר. אי הצדק חוגג פה.

 

שמעתי שהשר גלעד ארדן ניסה להתערב בנושא, מעניין אם הצליח לשנות משהו

פורסם
אם אני מחויב לשלם ארנונה וגם יכל לקבל קנס אם אחד השכהים יתלונן על מטרד , מה הרציונל לשים מתקן דומה בחניה שהיא לכורה שלי ? היא כן רשומה בטאבו אבל זה לא נותן לי זכות לעשות איתה שום דבר. אי הצדק חוגג פה.

 

שמעתי שהשר גלעד ארדן ניסה להתערב בנושא, מעניין אם הצליח לשנות משהו

אני הבנתי מאמי שבנתה בחנייה שבטאבו שמותר, אולי היא התכוונה מותר עד שתופסים אותך

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אצלי בשכונה , מי שבנה את החניות לדיירים ,כמו תמיד פספס משהו, בכל בניין ישנן חניות שנמצאות מחוץ לתויי הבניין ,כלומר ,מתחת לכיפת השמיים. כמעט בכל בניין אפשר למצוא לפחות "חניונית" אחת (אולי בשמות שונים אך הכוונה למבנה שתפקידו לחסות ולחפות על הרכב מפני השמש)

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...