Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אז הרכב הוא שברולט ספארק חדשה 0 ק"מ (בעצם 6) ב-58 אלף ש"ח כולל כל האגרות על הכביש - אחריות 3 שנים כמובן

החסרון היחידי - נרשם כיד שניה, האם הדיל כדאי?

מהי בכלל אמינות הרכב ? איך תפעול הגיר הידני בו?

אשמח לעצות, תודה!

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למיטב זכרוני, כחדשה ורישום יד ראשונה היא נמכרת ב-63K. נגיד 65K על הכביש.

לכן, לדעתי, מחיר של 58 זה עדיין יקר מדי.

 

מציע לבחון את הפיקנטו במבצע של 'חבר'.

משכנתא זה קל

פורסם

אפשר עוד פרטים על הפיקנטו במבצע של חבר ?

אולי יש אפילו קישור לאתר שלהם?

לאבי יש מועדון חבר, האם רק הוא יכול להשתמש במועדון לרכישת הרכב או שגם בן משפחה מדרגה ראשונה יכול?

תודה !

פורסם

בן משפחה מדרגה ראשונה יכול גם יכול..

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

טוב, אז לא מצאתי רכב חדש אחר במחיר דומה לזה - גם במבצע חבר - אני מדבר על מחיר כולל הכל, אגרת רישוי וקודנית וכו..

אבל יש לי חשש אחר, אני רואה פשוט טונות של תקלות חמורות כאן בפורום, גיר וקלאצ'ים, ריחות שרופים, מייסבים ועוד המון תקלות ברכבים חדשים עם 10 - 30K ק"מ שזה פשוט מפחיד, למרות שאני מקבל רכב עם אחריות ל-3 שנים מי באמת רוצה לממש אחריות ולתת למוסכניקים לגעת ולהרוס עוד יותר דברים?

האם לדעתם בדגם לאחר מתיחת הפנים ב-2013 הם תיקנו ושיפרו עניינים שם?

תודה !

פורסם

אתה בטוח שזה הדגם עם מתיחת הפנים? למיטב ידיעתי הדגם מתוח הפנים הגיע לארץ רק בסוף שנת 2012 בואך 2013, מה שאומר שרוב הסיכויים שעוד לא חלפה שנה מיום הגעתו ארצה ואפשר עדיין למכור אותו כחדש.

 

ולגבי השרשורים שמצאת - אם תבדוק טוב תגלה שרוב התקלות שציינת משויכות לאותו הרכב של אותו המשתמש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כן אני בטוח בגלל העיצוב של הפגוש הקדמי והמושבים המחוממים שלא הגיעו בדגם הקודם, אם זה משנה אז הרכב מזוכה בהגרלה של מקדונלדס,

אז אתה חושב שהרכב אמין בסה"כ ? יש לציין שאנהג בו באופן רגיל ועדין למדי, אבצע טיפולים בזמן וכמובן אבקש לשים שמן איכותי וחלפים מקוריים בלבד(לא אוהבי את שמני הארץ..)

איך המזגן שלו מתמודד בקיץ הישראלי? מאוד חשוב לי שתהיה תפוקת קירור טובה

פורסם

אתה מוזמן לקרוא את הפרסום שלי:

אזהרה-לא להתקרב לשברולט ספארק.

נראה לי שזו הבמה להגיד את האמת על הרכב הנ"ל.

רכשתי את הרכב לפני כשנה וכגודל הצפיות,כך גודל האכזבות.

השירות של umi הינו גרוע להחריד ומסכן נפשות.

לפני כחצי שנה הרכב התחיל בכיבויי מנוע פתאומיים ,והוא נלקח למוסך מורשה 4 פעמים ולא מצאו את הבעיה. ועל הדרך כמובן, מצאו דרך לגנוב ממני 400 ש"ח על החלפת פלאגים(כי לדבריהם,הבעיה יכולה לנבוע רק מפלגים בלויים).מאז,כמובן שהרכב ממשיך לכבות ואני כבר מוותר על ביקור במוסכי umi הלא מועילים.

לא כאן נגמר הסיפור,אלא הוא רק מתחיל:

לפני כחודש,הקלאץ נשרף לאחר 40אלף ק"מ .כמובן שסיפורי אלף לילה ולילה של החברה שזה בלאי סביר לא קנו אותי .אבל לא רציתי להתווכח ושילמתי כמו ילד טוב 2000 ש"ח תיקון.

לאחר כשבועיים מההחלפה(היום) ,הרכב שוב שרף קלאץ ולא הכניס הילוכים .וזה קרה בנסיעה חזרה מאילת (נסיעה רגועה מאוד ולפני העליות ).זה קרה 100 ק"מ מאילת בחום של 43 מעלות)

המלצתי לכול המתלבטים:

תישמרו ותתרחקו מהרכב הנ"ל ומהשירות הנ"ל.כי זה לא שווה את עוגמת הנפש

לפי מיטב הבנתי,מה שמעניין את umi,זה רק כסף כסף וכסף.חברה שלא מכבדת את עצמה ולא את לקוחותיה(אולי מכבדת את מי שקונה ממנה רכבים מעל 200 אלף ש"ח)

מעניין אם המנכ"ל,או אחד המנהלים הבכירים ,היו נותנים לבן שלהם לנהוג על רכב כזה מצוקמק שעושה כיבויים פתאומיים שיכולים לגרום לתאונה(ללא מענה המוסך) וששורף קלאצ'ים בכול שני וחמישי.

גם אם יציעו לי רכב חדש כזה מהקטרון כפיצוי ,זה לא יענה על עוגמת הנפש והבוז שיש לי כלפי החברה הזו,שמזלזלת באנשים שקונים רכבים בפחות מ200 אלף ש"ח.

המלצתי היא להתרחק מהרכב הנ"ל.תלמדו מאחרים ואל תגידו שלי זה לא יקרה.

נ.ב:

1-הצריכה של הרכב במשולב,נסיעה רגועה מאוד 1 ל13 ק"מ.

2-אין להם צמיגים בארץ כבר שנה.ובגלל זה שילמתי 450 ש"ח על צמיג.

 

בברכה,

ערן

פורסם
אתה מוזמן לקרוא את הפרסום שלי:

אזהרה-לא להתקרב לשברולט ספארק.

נראה לי שזו הבמה להגיד את האמת על הרכב הנ"ל.

רכשתי את הרכב לפני כשנה וכגודל הצפיות,כך גודל האכזבות.

השירות של umi הינו גרוע להחריד ומסכן נפשות.

לפני כחצי שנה הרכב התחיל בכיבויי מנוע פתאומיים ,והוא נלקח למוסך מורשה 4 פעמים ולא מצאו את הבעיה. ועל הדרך כמובן, מצאו דרך לגנוב ממני 400 ש"ח על החלפת פלאגים(כי לדבריהם,הבעיה יכולה לנבוע רק מפלגים בלויים).מאז,כמובן שהרכב ממשיך לכבות ואני כבר מוותר על ביקור במוסכי umi הלא מועילים.

לא כאן נגמר הסיפור,אלא הוא רק מתחיל:

לפני כחודש,הקלאץ נשרף לאחר 40אלף ק"מ .כמובן שסיפורי אלף לילה ולילה של החברה שזה בלאי סביר לא קנו אותי .אבל לא רציתי להתווכח ושילמתי כמו ילד טוב 2000 ש"ח תיקון.

לאחר כשבועיים מההחלפה(היום) ,הרכב שוב שרף קלאץ ולא הכניס הילוכים .וזה קרה בנסיעה חזרה מאילת (נסיעה רגועה מאוד ולפני העליות ).זה קרה 100 ק"מ מאילת בחום של 43 מעלות)

המלצתי לכול המתלבטים:

תישמרו ותתרחקו מהרכב הנ"ל ומהשירות הנ"ל.כי זה לא שווה את עוגמת הנפש

לפי מיטב הבנתי,מה שמעניין את umi,זה רק כסף כסף וכסף.חברה שלא מכבדת את עצמה ולא את לקוחותיה(אולי מכבדת את מי שקונה ממנה רכבים מעל 200 אלף ש"ח)

מעניין אם המנכ"ל,או אחד המנהלים הבכירים ,היו נותנים לבן שלהם לנהוג על רכב כזה מצוקמק שעושה כיבויים פתאומיים שיכולים לגרום לתאונה(ללא מענה המוסך) וששורף קלאצ'ים בכול שני וחמישי.

גם אם יציעו לי רכב חדש כזה מהקטרון כפיצוי ,זה לא יענה על עוגמת הנפש והבוז שיש לי כלפי החברה הזו,שמזלזלת באנשים שקונים רכבים בפחות מ200 אלף ש"ח.

המלצתי היא להתרחק מהרכב הנ"ל.תלמדו מאחרים ואל תגידו שלי זה לא יקרה.

נ.ב:

1-הצריכה של הרכב במשולב,נסיעה רגועה מאוד 1 ל13 ק"מ.

2-אין להם צמיגים בארץ כבר שנה.ובגלל זה שילמתי 450 ש"ח על צמיג.

 

בברכה,

ערן

 

יש לי את הרכב הזה שנתיים וחצי בערך והוא מפגין דווקא אמינות. לא צצה לי שום בעיה במהלך השנתיים וחצי הללו, וגם השירות של umi בראשל"צ לא רע בכלל ממה שאני חוויתי באופן אישי בטיפולים השגרתיים. חוץ מזה הכל גרוע ברכב הזה:-o.

צריכת דלק זוועתית בעיר ועוד עם מזגן בכלל... מרעיש, גיר וקלאץ מעצבנים, לא סוחב בעליות. מתחת ל-2200 סלד הרכב לא זז. ככה שצריך למשוך את ההילוך ל-3500סלד כדי שבהילוך הבא יהיה כוח, ואז צריכת הדלק בהתאם.


×
×
  • תוכן חדש...