Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי את הרכב הזה שנתיים וחצי בערך והוא מפגין דווקא אמינות. לא צצה לי שום בעיה במהלך השנתיים וחצי הללו, וגם השירות של umi בראשל"צ לא רע בכלל ממה שאני חוויתי באופן אישי בטיפולים השגרתיים. חוץ מזה הכל גרוע ברכב הזה:-o.

צריכת דלק זוועתית בעיר ועוד עם מזגן בכלל... מרעיש, גיר וקלאץ מעצבנים, לא סוחב בעליות. מתחת ל-2200 סלד הרכב לא זז. ככה שצריך למשוך את ההילוך ל-3500סלד כדי שבהילוך הבא יהיה כוח, ואז צריכת הדלק בהתאם.

 

אתה מרוצה מהרכב כי אתה נוסע רק בעיר (גדרה-חדרה).בפעם הראשונה או השניה שתעשה נסיעה בת 3 שעות ,טיפה מאומצת ...אתה תבין על מה אנוכי מדבר.

 

גם אני הייתי מרוצה בחצי שנה הראשונה..אבל הרכב הזה עדין בלשון עדינה,חלקים עדינים מאוד מאוד מאוד !!

 

זהו מחיר ה"חיסכון בדלק"..בחיים אבל בחיים לא היו לי בעיות קלאצים וכיבויי מנוע פתאומיים.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רכב לא שורף קלאצ'ים לבד... אפשר לגמור קלאץ' גם בפחות מ-5000 ק"מ...

מעבר לזה, כל מה שנכתב על השרות של UMI נכון ויותר.

 

אתה טועה ומטעה וחבל.

הקלאץ עדין ברמות מטורפות!

הספקתי לעשות 900 ק"מ בלבד עם הקלאץ החדש והוא פרק את עצמו בחזור מאילת(עוד לפני העליות)ותאמין לי שאני נוסע מיומן ורגוע.

 

חלקים עדינים נורא ורכב שבנוי לנסיעות בתוך העיר!

 

ושלא נדבר על כיבויי מנוע פתאומיים תוך כדי האטה שלא זוכים לתשובת המוסך(כי המחשב המסכן לא מראה להם תקלה-מה שמעניין לי את הת*ת)

פורסם
חחחחח אח שלי אתה מרוצה מהרכב כי אתה נוסע רק בעיר (גדרה-חדרה).בפעם הראשונה או השניה שתעשה נסיעה בת 3 שעות ,טיפה מאומצת ...אתה תבין על מה אנוכי מדבר.

 

גם אני הייתי מרוצה בחצי שנה הראשונה..אבל הרכב הזה עדין בלשון עדינה,חלקים עדינים מאוד מאוד מאוד !!

 

זהו מחיר ה"חיסכון בדלק"..בחיים אבל בחיים לא היו לי בעיות קלאצים וכיבויי מנוע פתאומיים.

 

אמרתי שאני מרוצה רק מהאמינות בינתיים בלי עין רעה:-o. ונסעתי מבת-ים לאילת בלי בעיות, ולצפון אני נוסע די הרבה גם בלי בעיות אמינות, רק חוסר סחיבה בעליות (שזה לא קשור לאמינות).

פורסם
ממליץ להיעזר בנציג שברולט בפורום.

 

אני לא צריך לרדוף אחרי מוכרנים שמסוגלים לעזור רק בענייני צמיגים ושטויות.

מחר אני אנסה להיעזר במנהל שלהם ואם לא יעזור אני אעזר בעורך דין שממש לא יהיה לו קשה לעזור לי.

פורסם
אמרתי שאני מרוצה רק מהאמינות בינתיים בלי עין רעה:-o. ונסעתי מבת-ים לאילת בלי בעיות, ולצפון אני נוסע די הרבה גם בלי בעיות אמינות, רק חוסר סחיבה בעליות (שזה לא קשור לאמינות).

 

אתה מטפל במוסך המרכזי בראשון של UMI? הייתי בבניין שלהם ונראה מאוד רציני, הם משתמשים בחלפים מקוריים בלבד?, איזה שמן של איזו חברה שמו לך באיזו צמיגות?

 

האם רשום על הראש מנוע שלכם S-TEC או S-TEC II ?

 

הרכב שלי שנת 2013 מגיע עם מנוע דור שני לאחר מתיחת הפנים, אני מאמין שהם תיקנו כל מיני דברים שם אחרי מתיחת הפנים אבל הזמן יגיד, כסאות מחוממים יש לכם? :-D

פורסם
אתה טועה ומטעה וחבל.

הקלאץ עדין ברמות מטורפות!

הספקתי לעשות 900 ק"מ בלבד עם הקלאץ החדש והוא פרק את עצמו בחזור מאילת(עוד לפני העליות)ותאמין לי שאני נוסע מיומן ורגוע.

 

חלקים עדינים נורא ורכב שבנוי לנסיעות בתוך העיר!

 

ושלא נדבר על כיבויי מנוע פתאומיים תוך כדי האטה שלא זוכים לתשובת המוסך(כי המחשב המסכן לא מראה להם תקלה-מה שמעניין לי את הת*ת)

 

אתה צודק, אחרי שנתיים ויותר מ-100K ק"מ על רכב כזה כסוכן , אני כנראה טועה.. כשהחלפתי את האוטו הקלאץ' עדיין היה תקין.. הלכו דברים אחרים אבל זה היה רכב שעבר אצל סוכן אחר לפני ועבר התעללות לא קלה. . לא יודע איך אתה נוהג וזה לא ממש משנה אין כזה דבר "רכב ששורף קלאצ'ים" ! . .

לא שיא האמינות , אבל לתייג אותו כשורף קלאצ'ים סדרתי זה לא נכון..

פורסם
אתה מטפל במוסך המרכזי בראשון של UMI? הייתי בבניין שלהם ונראה מאוד רציני, הם משתמשים בחלפים מקוריים בלבד?, איזה שמן של איזו חברה שמו לך באיזו צמיגות?

 

האם רשום על הראש מנוע שלכם S-TEC או S-TEC II ?

 

הרכב שלי שנת 2013 מגיע עם מנוע דור שני לאחר מתיחת הפנים, אני מאמין שהם תיקנו כל מיני דברים שם אחרי מתיחת הפנים אבל הזמן יגיד, כסאות מחוממים יש לכם? :-D

 

כן אני מטפל רק במוסך המרכזי, והם מאוד רציניים שם ומשתמשים בחלפים מקוריים בלבד. אני לא יודע להגיד לך באיזה שמן הם משתמשים, לא התעמקתי בזה. אבל אני יודע שזה מקורי, כי הם משאירים לי תמיד את כל הקופסאות והבקבוקים הריקים ברכב לאחר טיפול ועל הכל רשום gm.

אין לי כיסאות מחוממים:twisted:, בדגם החדש יש? גם ההגה לא מתכוון כך שקשה לי למצוא תנוחת נהיגה נוחה, מה שהבנתי שבדגם החדש הוא כן מתכוון. גם אין לי מחשב דרך, בקיצור נדפקתי :lol:. מעניין אם יש לי הכנה לכיסאות מחוממים, כי ראיתי שבאי בי מוכרים את הכפתורים לדגם שלי.

לגבי מה שרשום על המנוע אני אבדוק היום..מעניין...

פורסם

 

זהו מחיר ה"חיסכון בדלק"..בחיים אבל בחיים לא היו לי בעיות קלאצים וכיבויי מנוע פתאומיים.

 

יש רכבים מאוד חסכוניים בדלק שהם לא מחורבנים.

פורסם
כן אני מטפל רק במוסך המרכזי, והם מאוד רציניים שם ומשתמשים בחלפים מקוריים בלבד. אני לא יודע להגיד לך באיזה שמן הם משתמשים, לא התעמקתי בזה. אבל אני יודע שזה מקורי, כי הם משאירים לי תמיד את כל הקופסאות והבקבוקים הריקים ברכב לאחר טיפול ועל הכל רשום gm.

אין לי כיסאות מחוממים:twisted:, בדגם החדש יש? גם ההגה לא מתכוון כך שקשה לי למצוא תנוחת נהיגה נוחה, מה שהבנתי שבדגם החדש הוא כן מתכוון. גם אין לי מחשב דרך, בקיצור נדפקתי :lol:. מעניין אם יש לי הכנה לכיסאות מחוממים, כי ראיתי שבאי בי מוכרים את הכפתורים לדגם שלי.

לגבי מה שרשום על המנוע אני אבדוק היום..מעניין...

 

נשמע מעולה, יש לי עוד זמן אומנם עד לטיפול הראשון אבל חשוב לי מאוד שיהיו חלקים מקוריים בלבד ואם הם משאירים את הקופסאות הריקות של הנוזלים זה מאוד אמין, עוד לא ראיתי מוסך שעושה את זה.

 

כן הרכב מגיע עם כסאות מחוממים וההגה כן מתכוונן אך לגובה בלבד כמו כן ריפודי המושבים הם דמוי עור בשילוב בד(גם אצלך?) ויש מחשב דרך אבל הוא לא מראה את צריכת הדלק, רק כמה קילומטרים נשארו לתדלוק, טמפרטורה חיצונית וכמה שעות נסיעה נשארו לתדלוק

דווקא אני מאוד נהנה מהתפקוד הידני של הגיר אין לי מושג על מה התלונות, למרות שהגיר הידני האחרון שנהגתי עליו היה של רכב שנת 92

אני כרגע עושה הרצה למנוע ולכן אני מעביר הילוכים רק באיזור ה2,000 - 2,500 סל"ד ומשתדל לא לעבור את ה3,000 סל"ד בנסיעה ולא מרגיש לי איזהשהוא חוסר כוח מיוחד בשביל מנוע 1200 קטנטן, ככה זה המנועים האלה, מה שכן הוא יחסית מרעיש.

פורסם

אני לא צריך לרדוף אחרי מוכרנים שמסוגלים לעזור רק בענייני צמיגים ושטויות.

מחר אני אנסה להיעזר במנהל שלהם ואם לא יעזור אני אעזר בעורך דין שממש לא יהיה לו קשה לעזור לי.

 

לא ביקשתי שתרוץ אחריי אף אחד, אלא שתעזר בנציג של שברולט, ע"מ לקדם את הטיפול בך. אם אתה מחפש מלחמות, זה כבר משהו אחר...

פורסם
אני לא צריך לרדוף אחרי מוכרנים שמסוגלים לעזור רק בענייני צמיגים ושטויות.

מחר אני אנסה להיעזר במנהל שלהם ואם לא יעזור אני אעזר בעורך דין שממש לא יהיה לו קשה לעזור לי.

 

לפי הסיפור שלך אני חושב שנפלת על רכב לימון, זה מאוד מוזר שקלאץ' נשרף לך אחרי כל כך קצת זמן, ובכלל זה שהמנוע נכבה ולא עולים על הבעיה, האם ביקרת במוסך המרכזי של UMI בראשון לציון?

דרך אגב חבל שאתה ככה מקבל דעה שכל הספארקים ככה, יש המון על הכביש ועוד לא ראיתי תלונה דומה לשלך של כיבוי מנוע ושריפת קלאצ'ים.. אני משתתף בצערך, אבל זה גם לא נחמד מצדך לקרוא את הפוסט שלי, לראות שקניתי את הרכב ואז לבוא ולנסות לגרום לי להרגשה רעה ולהגיד לי לא להתקרב לרכב למרות שכבר קניתי אותו במיטב כספי..

פורסם

כן, זה די לא לעניין.

הבן אדם השקיע ממיטב כספו על רכב ואתה מתלונן על רכב דומה אבל לא זהה שעושה בעיות.

 

איתי הצלחת דווקא, אני בהחלט לא אקנה את זה.

אשקיע קצת יותר כסף ואקנה משהו יותר איכותי.


×
×
  • תוכן חדש...