Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום, כמו שרואים אני לא מרבה לכתוב (חדש ישן פה) ולהשתתף מלבד לקרוא תכנים מעניינים ומועילים אך הפעם הייתי חייב להתייעץ איתכם ותודה למי שיהיה מוכן לתת מזמנו.

 

ברשותי הונדה סיוויק 2007 ES התקנתי מערכת מולטימדיה של פיוניר, קומפוננט מקדימה פיוניר סדרת D, קומפוננט מאחורה JBL GT5650C, מגבר בוס אלף וואט, סאב רגיל ונחמד של פיוניר 12".

 

רק הקומפוננט קדימה והסאב מחוברים למגבר, הJBL האחורי לא מוגבר כי הוא חלש יחסית וחשבתי לעצמי שאולי הפיוניר יתן לו מספיק כוח ואיכות, בפועל הוא לא ממש מורגש אז הורדתי את האיזון אחורה מהדאבל דין כדי שהם יהיו יותר מורגשים כי הקומפוננט הקידמי באמת מחריש...

 

השאלה שלי, האם שווה לי או שזה יורגש אם אני יחליף לסאב מוגבר ואת ההגברה שתתפנה אני יעביר לJBL אחורה, כי באמת יש להם פוטנציאל, אז האם מישהו התנסה או מהידע שלו יודע אם מהלך כזה יהיה נכון מבחינת סאונד במקום להתקין עוד מגבר ועוד חוטים ובלאגן?

 

נ.ב

באופן אקראי הקומפוננט מקדימה והסאב מתנקים לי ורק הרמקולים האחוריים ממשיכים לעבוד והלוגו של המגבר ממשיך לדלוק, כאשר אני מכבה מנוע ומדליק מחדש הכל חוזר לעבוד ללא ניתוקים. האם הבעיה במגבר? האם יש קצר? או שזה אחד החיישנים במגבר?

 

תודה לכולם ומקווה לעזרה :)

As soon you touch this limit, something" happens to you; suddenly you can go a little

bit further. With your mind power, your determination, your instinct

and your experience as well, you can fly very high."

פורסם

לגבי הניתוקים במגבר, תבדוק שכל החיבורים מחוברים ומהודקים טוב.

לגבי סאב מוגבר, קצת מיותר לדעתי (ההתקנה שלו כמעט זהה להתקנה של מגבר נוסף, רק שהוא באריזה אחת עם הסאב), אתה יכול להביא מונו חביב לטובת הסאב, ולפנות בכך ערוצי הגברה לסט האחורי.

 

לדעתי אין תועלת/ הנאה מרמקולים מאחורה, ואישית הייתי שוקל להחליף את המגבר למשהו קצת יותר רציני (ולהשאר עם הגברה לסט קדמי וסאב, אחוריים ע"י ה HU או מנותקים).

 

מה גם שרוב התוצאה תלויה בכיוונים.

SCANSPEAK

פורסם

תודה רבה על התגובה חבר, כל כך הרבה צפיות כבר חשבתי שאין מענה :)

 

המגבר דיי מספק אותי מבחינת כוח וסאונד, התקציב גם אזל אז חשבתי כדי לחסוך בהתקנות מיותרות פשוט להביא סאב מוגבר ולהזדקות על הקיים ובכך להגביר את האחוריים שיש להם פוטנציאל טוב...מונו זה יקר ועוד מגבר זה עוד התקנה...

 

לגבי החיבורים הכל מהודק טוב אני חושב שזה בא מהדבל דין אין לי מושג זה אקראי

As soon you touch this limit, something" happens to you; suddenly you can go a little

bit further. With your mind power, your determination, your instinct

and your experience as well, you can fly very high."

פורסם

מחר יש מפגשים גם בצפון וגם בדרום, במידה ותגיע אני בטוח שמישהו שם יוכל לעזור בעניין הניתוקים.

 

סאב מוגבר זה בדיוק כמו להתקין מגבר, אותו חיווט, אותה העבודה, אם אני לא טועה יש שני מגברי מונו זולים למכירה בפורום המכירה.

 

אישית אני רואה בסאב מוגבל כחיסרון.

 

אם אתה חושב שהבעיה נובעת מהדאבל דין פנה למתקין, ויפה שעה אחת קודם.

SCANSPEAK

פורסם

אוקי אפשר לנעול תודה רבה :)

As soon you touch this limit, something" happens to you; suddenly you can go a little

bit further. With your mind power, your determination, your instinct

and your experience as well, you can fly very high."

×
×
  • תוכן חדש...