Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט פונטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מעונין לרכוש פיאט פונטו ספייס 2005 מחבר.

 

הבעיה היא שיצחק לוי מעריך את הרכב ב17 אלף ויד 2 ב 21500 הבדל של 25%. המחיר הממוצע שנקוב באתר(ים) הוא נמוך יותר, ולא עובר את ה19 אלף.

 

השאלה שלי היא: האם יד 2 מגזימים בהערכה? האם יצחק לוי טועה כלפי מטה?

 

פרטי הרכב הספציפי:

יד 3 בעלות פרטית כל הדרך

טיפולים במוסך מורשה

ללא תאונות

פח עם כמה דפיקות קטנות, מצב סביר

150 אלף קמ

 

אציין שאני סומך על החבר שאין פרטים שהוא מסתיר ממני, הוא מחזיק את הרכב 5 שנים כבר ללא תקלות. שנינו פשוט רוצים לבצע את העסקה במחיר הוגן.

 

תודה.

 

א

פורסם

היום זה קצת בעייתי לפי מי ללכת,תלכו לפי מחיר ממוצע ביד 2.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אולי הוא טופל במורשה אבל הפח לפי מה שאתה מתאר סביר,שאר הנתונים ממוצעים,לדעתי אין פה על מה לתת מחירון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא לגמרי הבנתי.

אתה מתכון אין מה לתת מעל מחירון?

או אפילו מחיר מחירון (שאפילו זה קשה להחליט מה הוא) נראה לך גבוה לרכב הזה?

 

סליחה על ההצקה אבל זה רכב ראשון שאני קונה ולכן אני טיפה מתרגש.

פורסם

אל תעשה עסקים עם חברים, אם אתה רוצה שתישארו כאלה.

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

מעל מחירון אין על מה לתת,הנתונים של הרכב ממוצעים,מעל מחירון נותנים במידה ונתונים באמת נדירים,הרכב שמור ברמה מעל הממוצע,האם לתת מחירון? תבדוק לכמה זמן יש טסט,מה מצב צמיגים?

אולי הייתי נותן מחירון,כי מצד אחד אתה קונה רכב ממישהו שאתה מכיר,שזה יתרון גדול ולכן הוא לא ישקר לך,מה גם שרכב טופל במורשה,ככה אתה מבטיח שיש חלפים מקורים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עדיף שתחפש רכב אחר ותישארו חברים מחירים של הספייס ממש שונים.

אני קניתי את שלי ב 19k מסוחר רכבים שעבד אלי רכב יד ראשונה דגם אקטואל טופל רק בפיאט רכב באמת שמור.

אתמול מצאתי את הבעלים האמיתי של הרכב הבחור לא האמין שקניתי את הרכב ב 19k,

הבחור צחק :-D ושעל ״ מה אתה אחבל? ״ :| מתברר הוא מכר רכב שמור יד ראשונה 2005 162000 ק״מ ב 14k לפי מכירון לוי יצחק.

ואני קניתי את הרכב לפי מכירון יד 2.

אני לא יודע מי יותר או פחות אחבל :roll:

המכירים של ספייס באמת בעייתיים.

בהצלחה.

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=38&SubModelID=1404&FromYear=2005&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

שכחתי לציין שזה אוטומט. המחירון של יצחק לוי הוא 17, נראה לי שחלק מהמגיבים כאן צינו מחירים של ידני.

באמת נראה שיש הבדלים מאוד גדולים בין האתרים. נראה לי שהממוצע של המוכרים הוא בסביבות 18-19 ואם מניחים שהם מתפשרים פה ושם בגלל סיבה כזו או אחרת, מקבלים באמת את המחירון של יצחק לוי.

 

קצת בושה ליד 2 על המחיר המופרך. האם זה נפוץ שהם מביאים מחירים לא קשורים? אולי כדי שמישהו מלומד מהפורום יבדוק את הנושא על כמה רכבים.

פורסם

לפי דעתי ולאחר מעבר על כמה דגמים ביד2 - המחירון שלהם באמת מעוות בכמה אחוזים כלפי מעלה, יכול להגיע עד ל20% הבדל בערך בין מה שהמוכרים מציעים בפועל (בממוצע) לבין המחירון של יד2.

הבעיה היא למיטב הבנתי היא שהם קובעים את המחירון בעיקר ע"פ דיווחים של אנשים שסגרו מודעות בלוח, מה שיוצר פתח לרמאות - אדם יכול לפתוח מודעה ,לסגור אותה אחרי כמה ימים ולדווח מחיר גבוה מהמחירון מבלי שבכלל קיבל אפילו טלפון על המודעה שלו.

 

בפועל מה שכדאי לך לעשות זה לראות מה המחיר הממוצע ה"סביר" שאנשים מפרסמים עבור הרכב הזה - (כמובן עם שיקלול בעלות קודמת ק"מ, יד וכו'), ולקחת את המחיר הזה בתור מחירון, ולאחר מכן להוריד לפי המצב הספציפי של הרכב (טסט, תאונות, תקלות וכו')

כמובן פה נשאלת השאלה מה זה "סביר" - מכיוון שאתה הקונה, "סביר" מבחינתך אמור להיות המחיר הכי נמוך שאתה רואה עבור רכב עם נתונים טובים (ק"מ נמוך, יד 1-2 פרטי).

 

אבל שוב אני אחזור על התגובות שכבר ענו לך - עדיף לא לקנות מחברים (אלא אם החברות שלכם לא כ"כ חשובה לך).

בהצלחה.

פורסם
עדיף שתחפש רכב אחר ותישארו חברים מחירים של הספייס ממש שונים.

אני קניתי את שלי ב 19k מסוחר רכבים שעבד אלי רכב יד ראשונה דגם אקטואל טופל רק בפיאט רכב באמת שמור.

אתמול מצאתי את הבעלים האמיתי של הרכב הבחור לא האמין שקניתי את הרכב ב 19k,

הבחור צחק :-D ושעל ״ מה אתה אחבל? ״ :| מתברר הוא מכר רכב שמור יד ראשונה 2005 162000 ק״מ ב 14k לפי מכירון לוי יצחק.

ואני קניתי את הרכב לפי מכירון יד 2.

אני לא יודע מי יותר או פחות אחבל :roll:

המכירים של ספייס באמת בעייתיים.

בהצלחה.

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=38&SubModelID=1404&FromYear=2005&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=

 

המוכר של הרכב טיפש כמו נעל. במקום למכור לסוחר יכל היה לשים את הרכב ביד2 ולקבל טלפונים בלי סוף ולמכור בכיף ב-19K, או קרוב לזה.

×
×
  • תוכן חדש...