Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגדול אני רגע לפני מכירת המחשב הנייד שלי, וחשבתי על הרעיון הזה.

 

השימושים שלי הם מאוד בסיסיים -אינטרנט ומדי פעם אופיס בסיסי ביותר. זהו. לא משחקים, לא תוכנות כבדות, ולא שום דבר כזה.

 

פשוט אין לי נסיון ארוך טווח עם טאבלטים, היה לי רק טאבלט אחד לפני כמה שנים והוא היה פשוט זוועה, רחוק מאוד מהרמה של הטאבלטים היום. ולכן יש לי כמה שאלות:

 

האם לטאבלט אפשר לחבר מקלדת, עכבר, הארדיסק חיצוני, ומסך חיצוני?

האם אפשרי שהם יתמכו באינטרנט בצורה אבסולוטית? (הכוונה לתמיכת פלאש ללא תקיעות ודברים כאלה)

האם הם קוראים כול פורמט וידאו , ומצליחים לנגן סרטי HD?

האם אופיס יעבוד עליהם בצורה בסיסית(אפשרי לצפות ולערוך קבצי וורד בצורה דומה למחשב האישי)?

 

תודה לעונים

פורסם

עקרונית הדבר אפשרי. מעשית ערכה כזו, עם טאבלט סביר, תעלה כמו מחשב נייד, והנוחיות של עבודה ב-Windows על מכשיר עם מקלדת מצדיקה השקעה נוספת כלשהי, בגלל זמינות תוכנות והתאמה לכל הסטנדרטים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בגדול אני רגע לפני מכירת המחשב הנייד שלי, וחשבתי על הרעיון הזה.

 

השימושים שלי הם מאוד בסיסיים -אינטרנט ומדי פעם אופיס בסיסי ביותר. זהו. לא משחקים, לא תוכנות כבדות, ולא שום דבר כזה.

 

פשוט אין לי נסיון ארוך טווח עם טאבלטים, היה לי רק טאבלט אחד לפני כמה שנים והוא היה פשוט זוועה, רחוק מאוד מהרמה של הטאבלטים היום. ולכן יש לי כמה שאלות:

 

האם לטאבלט אפשר לחבר מקלדת, עכבר, הארדיסק חיצוני, ומסך חיצוני?

לכל טאבלט (לפחות לאלה שאני מכיר) ניתן לחבר מקלדות.

לגבי עכבר, כונן חיצוני או מסך חיצוני - זה כבר תלוי בסוג הטאבלט:

בכדי לעשות זאת באייפד תצטרך לשלם הרבה כסף על מתאמים שונים, אך יש טאבלטי אנדרואיד רבים בעלי כניסת מיני usb , ואף usb מלא שמאפשרים את כל זה. לגבי ליבור למסך, תוודא שקיימת יציאת hdmi ואתה מסודר

האם אפשרי שהם יתמכו באינטרנט בצורה אבסולוטית? (הכוונה לתמיכת פלאש ללא תקיעות ודברים כאלה)

אפשרי, אך לעיתים ידרוש רכישת דפדפן מתאים או פריצת המכשיר

האם הם קוראים כול פורמט וידאו , ומצליחים לנגן סרטי HD?

בהנחה שהם טאבלטים מהשורה הראשונה ולא חיקוי סיני, לא תהיה בעיה לנגן סרטי hd, לגבי הפורמטים - אפשר להמיר

האם אופיס יעבוד עליהם בצורה בסיסית(אפשרי לצפות ולערוך קבצי וורד בצורה דומה למחשב האישי)?

כן + אפשרות עריכה

תודה לעונים

 

 

נראה לי שסמסונג טאב 10 או asus transformer יענו על מרבית הדרישות.

רק תשים לב שהעיקר בטאבלט זה ניידות, בין היתר על חשבון ביצועים. אם אתה מתכוון לחבר מקלדת, עכבר וכונן חיצוני - עדיף כבר שתרכוש אולטרה בוק.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

מניסיון - יהיו מצבים שבהם מחשב PC עדיין מאוד יחסר לך, כי יש דברים שעדיין או אי אפשר או מאוד לא נוח לעשות באנדרואיד (פי כמה יותר נכון לiOS)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש לי שולחני ואת הסרפס פרו של מיקרוסופט (מריץ קקה8 מלא)

המחשבה במקור היתה שהסרפס יחליף את האייפד, ביג-מסטייק.

אבל הוא כן החליף את הלפטופ, לא לפני שקניתי לו את המקלדת כיסוי.

נמכר הלפ-טופ, נשאר האייפד :-P

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

DrorZi, תוכל לפרט יותר?

 

איזה מעבד יש לסרפס? והאם אפשרי לחבר לו את כול הגברים שאמרת?

 

בעיקרון אני מתעניין יותר בטאבלטים מבוססי חלונות 8, אבל אני חושש שהגמים עם מעבד האטום פשוט חלשים מדי

פורסם

כמה כסף תרצה להשקיע?

 

קיים טאבלט של סמסונג 11.6 אינץ' שעובד על WIN8.

בעל מעבד I5, אחסון SSD מהיר, 4GB זיכרון ועוד חמוצים.

 

מחירו נע בין 4000 ל-5000 ש"ח אם אני לא טועה.

 

בהחלט יכול להחליף מחשב רגיל.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
מחירו נע בין 4000 ל-5000 ש"ח אם אני לא טועה.

 

וכאן עדיין נכנס עניין המחיר - מחיר של מחשב נייד לא רע (או שולחני מפלצתי) על משהו הרבה פחות שימושי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

Fat Bastard, המחיר ביחס לחבילה הכוללת והמפרט סביר מאוד ולא הייתי אומר שזה יקר.

 

ב-4000 ש"ח אתה ממש לא קונה מחשב שולחני מפלצתי (קומפלט, מסך, מצלמה וכו').

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

הנקודה שלי זה שאתה עדיין משלם הרבה ומקבל פחות ממה שהיית מקבל ממחשב PC נייח או נייד.

 

אם התקציב שלך לא כולל מסך/מקלדת/עכבר/מצלמה/מדפסת/ווטאבר, אתה כן יכול לקנות מחשב נייח מטורף ב-5 אש"ח

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני הייתי ממליץ על טאבלט WINDOWS 8.

יש עדכון גירסה ל8.1 שיוצא עוד כמה ימים וממש משדרג את המערכת עוד יותר.

 

יש שתי גירסאות של ה8,

גירסת RT- גירסת לייט, יש לך את כל ממשק האריחים וגישה לחנות האפליקציות

בנוסף לשולחן עבודה עם אופיס (אקסל, וורד, פאוורפוינט).

 

ויש את הגירסה המלאה שהיא ווינדוס מלא לכל דבר כמו שתריץ על מחשב נייד או נייח.

 

לשימושים שלך הייתי מציע ללכת על הRT, יספיק לך מעל ומעבר. יש כבר מגוון די טוב (אבל עדיין רחוק מאנדרואיד/אפל)

של אפליקציות.

 

שני דברים שלא ציינת.

האם חשוב לך אינטרנט בכל מקום כלומר סלולרי?

כי בעוד שיש הרבה טאבלטים של אנדרואיד עם כניסת סים, אני לא בטוח שיש בארץ (בעולם יש) טאבלטים של 8 עם כניסה כזאת.

 

דבר שני, גודל המסך,

כיום לא קיים טאבלט 8 בפחות מ10 אינץ'.

יש את החדש של אייסר שמגיע עם מסך 8 אינץ' אבל יקח זמן עד שישווק בארץ.

 

לסיכום אם אינטרנט סלולרי לא חשוב לך, יש מגוון ענק של טאבלטים ולפטופים עם מסך מתפרק בתקציב של 2500-3000 ש"ח.

פורסם

רבותיי שום מחשב נייד / טאבלט לא ישתווה למחשב PC נייח.

יש טאבלטים חזקים אבל לא הייתי ממליץ במיוחד לא במחיר של 4000 ש"ח בו אתה יכול להשיג נייד מאוד נוח ודק.

הפותח שרשור גם לא ציין שהוא צריך מחשב כ"כ חזק.

 

טאבלט שיתן לך ביצועים ועבודה של מחשב נייד חלש יעלה כמו מחשב נייד מאוד חזק.

עדיף להשאר עם מחשב נייד, אם הינך מעדיף להשתדרג מאשר להשאר עם המחשב הנייד שיש לך כרגע אז אתה יכול לרכוש לך מחשב נייד חדש, עם מעבד I5, זכרון מספיק לעבודה ולפי הנוחות שלך אם מדובר במסך 15.6 או פחות אפשר למצוא בחנויות.

 

בשביל להנות מטאבלט טוב צריך להשקיע עוד כסף מסביב ברכיבים וציוד הקפי שיכולים לעלות לא מעט (מקלדת, תושבת, כיסויים וכו' וכו').

Opel Adam S 2017

פורסם

פות"ש ציין שהשימושים שלו הם מאוד קלים, אינטרנט ואופיס פה ושם.

בשביל שימוש שכזה אין צורך בI5.

מספיק טאבלט 8 ב2000-2500 שקל שמריץ RT עם אופיס 2013 מובנה.

בנוסף, הוא מעוניין למכור את המחשב הנייד שלו, אז אין טעם בלהמליץ לו על מחשב נייד אחר.

×
×
  • תוכן חדש...