Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכולם שלום!

יש לי שאלה ואשמח לקבל תשובה,האם באופן עקרוני מותר לערבב בין שני אנטיפריזים שונים בעלי אותו צבע?

אצלי ברכב ישנו אנטיפריז כחול לסובארו, במיכל של חברת פז.(על המיכל מצויין מקורי של סובארו עם מקט יפן-אוטו).

לפעמים יש צורך להוסיף אנטיפריז (נעזוב את הסיבות למה),ומחירו של האנטיפריז הזה די יקר - 78₪ לליטר.

אם אוסיף נניח פרפלו כחול של פיאט, אני צפוי להסב נזק למערכת קירור?

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם

לא רצוי לערבב נוזלי קירור מסוגים שונים. צבע זה לדעתי רק "פיגמנט" של הנוזל (אולי לא רק). חשוב הרבה יותר ממה הוא מורכב.

השתמש רק בנוזל קירור ייעודי שהמליץ יצרן הרכב שלך.

alfa 156 2.5.

פורסם
לא רצוי לערבב נוזלי קירור מסוגים שונים. צבע זה לדעתי רק "פיגמנט" של הנוזל (אולי לא רק). חשוב הרבה יותר ממה הוא מורכב.

השתמש רק בנוזל קירור ייעודי שהמליץ יצרן הרכב שלך.

 

מוסך מאוד מכובד של סובארו בצפון, הציעה לי את האנטיפריז המקורי ששמתי, או את התחליפי בצבע ורוד שויתרתי עליו.(לא זוכר את היצרן של התחליפי).זה קרה בטיפול ׳איפוס׳ שלאחר קניית הרכב.

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם

1. לא הייתי מזניח תקלה במערכת הקירור.

2. אין לערבב סוגי נוזלים שונים. כמו שנאמר צבע הוא לא מדד.

3. כבר שמענו לא מעט סיפורים על "מקצועיותם" של מוסכים כאלה ואחרים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש בריכה מינורית של אנטיפריז.

זו מחלה ידועה בדגם הזה,ואין יותר מדי מה לעשות בעניין.

כל המערכת נבדקה, והפתח היחידי האפשרי זה הסדק בין צינורית מהפקק של הרדיאטור למיכל עיבוי.

ההעלמות היא בקצב של 1 ס״מ בחודש וחצי.

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם

בריחה מינורית של נוזל קירור - יכולה להפוך גם ללא מינורית ורצוי לטפל בה.

מה גם שמקורה כנראה ידוע.

חבל להזניח. זה יכול להסתכם לא עלינו, בעלויות הרבה יותר גבוהות מהתיקון הספציפי הזה.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...