Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאני מחבר את הפלאפון בכבל aux לאוטו. הוא עושה רעשים דיגיטלים מעצבים.

כשאני מדליק מוזיקה aux לאוטו אין רעשים.בהתחלה חשבתי שכבל לא טוב החלפתי גם כבל

צריך להיות רעש שאין מוזיקה?

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם
שאני מחבר את הפלאפון בכבל aux לאוטו. הוא עושה רעשים דיגיטלים מעצבים.

כשאני מדליק מוזיקה aux לאוטו אין רעשים.בהתחלה חשבתי שכבל לא טוב החלפתי גם כבל

צריך להיות רעש שאין מוזיקה?

 

תכתוב בבקשה ברור ננסה לייעץ לך..

לא הבנתי את כל הקטע של AUX הוא עושה רעשים או לא?

פורסם

הוא טוען שכאשר הפלאפון מחובר לaux אך לא מנגן הוא שומע רעשים סטאטיים, וכאשר הפלאפון מנגן הם נעלמים.

 

אני חושב שאתה פשוט לא שומע אותם כשהפלאפון מנגן.

JL Audio

פורסם

הבנתי, אני מסכים עם הזה שמעליי שהרעשים אכן נישארים הם פשוט נבלעים במוזיקה.

תחבר מקור אחר לשמוע דרכו ברדיו דיסק ז"א MP3 או פלאפון אחר, מחשב נייד, כל מקור לאודיו.

אם הרעשים נישארים הבעיה היא או בכבל או ברדיו דיסק.

פורסם

ניסית לחבר מקור שמע אחר?? לא את הפלאפון שלך, תנסה פלאפון של מישהו אחר. או מחשב נייד..

תעשה מה שאמרנו לך, אתה לא יכול לבקש עזרה מבלי שאתה לא עוזר לעצמך.

פורסם

אם אתה מחבר את הטלפון לכניסת aux תוך כדי שאתה מטעין אותו זה יוצר רעשים, אם אתה מחובר ככה תנסה לנתק את המטען

ולראות אם הרעשים הפסיקו.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

תחפש את השרשור הזה:

רעשים במצב AUX

 

אתה יכול לעשות כמה שאתה יכול לעשות כדי להיות כמה שאתה יכול להיות טוב יותר (מעבר לזה זה כבר לא תלוי בך) :-)

×
×
  • תוכן חדש...