Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה קטנה.....

אני משחיל הכל בצד אחד של הרכב....3 RCA כפול, כבל צ'יינג'ר ואת הקומפ' הימני....

אולם את כבל המתח (+) ואת הכבל שמגיע מהמגבר לקומפ' השמאלי אני כנראה אאלץ להשחיל יחד, עכשיו חבר אמר לי שבגלל שזו היא אות אחרי הגברה כך שהיא חזקה השלכת החשמל עליה לא אמורה להיות קריטית כמו על RCA או כבל צ'יינג'ר

 

השאלה שלי היא אם צפויות לי בעיות בעקבות השחלה כזאת והאם כדאי לי להפוך עולמות ובכל מחיר להביא את הקומפ' השמאלי גם הוא דרך צד ימין......כדי למנוע סיכוי לרעשים...

 

כמו כן...אם אני אביא אותו מימין ואחצה את הרכב מקדימה לרוחב...זה אומר שהוא יהיה ארוך יותר מהימני זאת לא בעיה מבחינת דילאיי או משהו כזה ?

 

תודה על כל התשובות או חלקן

עתיד..

פורסם

א. לא יהיה דיליי-גם אם הכבל יהיה יותר ארוך מאשר צד שני.

 

ב. אין משמעות לזה שהכבל של הקומפוננט השמאלי יעבור יחד עם החשמל (תריץ חיפוש תחת גל רוכב ותבין),לפחות אין משמעות נשמעת.

 

בהצלחה.

 

עופר

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

×
×
  • תוכן חדש...