Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קח בחשבון שלא כל חברה מבטחת רכבים מעל 10-12 שנים וגם תלוי בשווי הרכב.

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK

פורסם

הסברה הכללית היא שלא כדאי לבטח במקיף רכב ששוויו מתחת ל20 אלף ש"ח.

ובנוסף, אצלי לפחות, חברת הביטוח לא מבטחת במקיף רכבים בני למעלה מ10 שנים.

פורסם

אף אחד לא יגנוב קליאו .הערך שלה גם כל כך נמוך ככה שחס וחלילה אם תהייה תאונת טוטל לוסט עדיין לא משתלם לבטח במקיף.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

כן, הנזק שלך על חשבונך.

אז מה.

כמה אלפים בודדים במקרה הרע.

 

צד ג' בכל מקרה עושים.

רק נהג אידיוט במיוחד נוסע בלי צד ג' (או מקיף, כל מקיף כולל גם כיסוי צד ג'), גם ברכב ששווה 1000 שקל.

 

לגבי מקיף או צד ג' לרכב ששווה 8000 שקל ביום ממש טוב - לדעתי צד ג' בלבד.

הקליאו ספורט שלי מבוטחת צד ג' בלבד והיא שווה כפול מזה (על הנייר לפחות).

 

מבחינת גניבה אתה יכול לישון בשקט, כמו שמופיע בציטוט שלי בחתימה של אחד החברים פה, אף גנב לא יגנוב רנו...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
כן, הנזק שלך על חשבונך.

אז מה.

כמה אלפים בודדים במקרה הרע.

 

מסכים בהחלט. אני כבר שנים מבוטח רק צד ג'.

 

צד ג' בכל מקרה עושים.

רק נהג אידיוט במיוחד נוסע בלי צד ג' (או מקיף, כל מקיף כולל גם כיסוי צד ג'), גם ברכב ששווה 1000 שקל.

 

תאמין לי שלא חסר כאלה - כבר שמעתי על תאנות שלרכב האשם אין ביטוח כלל.

אני לא מבין מה האנשים האלה יעשו במקרה ויפגעו באיזו מרצדם או BMW חדשה.

×
×
  • תוכן חדש...