Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר ניסיתי להניע את הגרוטאה אחרי 3 שבועות של עמידה .

 

הסטרטר עבד כשורה והמצבר היה חזק מאוד - וב"כ נדרשו מספר עצום של ניסיונות ( סטרטים )

 

מכיוון שמדובר ב- 600F החולה בקרבורטורית הנחתי כי זה מקור הבעיה - הצפתי את הקרבו'

 

ע"י פמפום של ידית הגז והמשכתי לתת סטרטים .

 

ואז הוא נדלק - בשאון אדיר תוך שהוא תוקע " נפיחה " מהאגזוז וכולו וויברציות .

 

הבחנתי שנורות המכוון בלוח השאונים מוארות בבת אחת בעצמה ואח"כ חוזרות לנורמל .

 

מספר שניות אח"כ עזבתי את ידית הגז - האופנוע כבה ומת !!!!

 

אין חשמל - אין נורות דולקות בלוח , אין סטרטים , הכול הלך גורנישט .

 

מה יכולה להיות הסיבה ???? המצבר קיבל פיק ונשרף ( יש חיה כזו בכלל ) , אולי הסלילים או איזה פיוז שהתחמם בכל הניסיונות להניע ????

 

פיתרון ? מישהו ? משהו ?

:cry::cry::cry:

 

מיותר לציין שלעבודה איחרתי ונסעתי בפחית ...

מי שלא רוכב , יותר טוב שלא ידבר

פורסם

בן כמה המצבר? היו בעיות בהנעה בזמן האחרון?- מצבר ישן/עייף. תנסה לטעון אותו.

באותה הזדמנות שהמצבר בטעינה/החלפה, הייתי מנקה את הכבלים. אם יש קורוזיה- שפוך מעט מים חמים ונגב עם סמרטוט. לאחר מכן תווזלן (ווזלין...).

תבדוק גם את מיישר הזרם. תקווה שזה המצבר.יקר להחלפה.:roll:

חוץ מזה, תנקה קרבורטורים, תעשה חריטה למנוע, שים טורבו ,נוס....:wink:

בעיקר לך למוסך טוב, שייבדקו בצורה מקצועית מהסוויצ' דרך האלטרנטור עד המצבר.

בהצלחה.

"מעולם לא נתתי לבי"ס להפריע להשכלתי" גם אני לא הפרעתי לי...

 

למכירה- KLE500 95 במצב טוב.

×
×
  • תוכן חדש...