Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנושא נדון כאן מספר פעמים. אני רק רוצה לעדכן

 

הרכב אצלי כבר שנתיים וחצי. החודשים הראשונים עברו בסדר ואפילו לא חשבתי לפתוח מכסה מנוע. עד שיום אחד קיבלתי התראה על מפלס שמן נמוך.

בהתחלה ההתראה היתה מופיעה כל כמה אלפי ק"מ ולמדתי לחיות עם זה. מתברר שהתופעה הולכת ומחמירה.

 

כיום, אחרי 130,000 ק"מ אני מוסיף ליטר לכל 1500 ק"מ!!!.

 

היצרן כיסה את עצמו בשורה אחת בספר רכב שכתוב שעד ליטר לאלף ק"מ זה נורמלי. עכשיו גם מובן לי למה האחריות היא רק לשנתיים ולא 3 שנים כמו רוב היצרנים. תוך מספר חודשים אני מעריך שצריכת השמן תגיע לסף של האחריות אבל צ'מפיון דאגו לכסות עצמם מבעוד מועד.

 

יש לי מיכל של 5 ליטר בתא המטען. אני בודק שמן בתדירות של אחת לשבוע בערך. ההתראה מופיעה שמפלס השמן ממש נמוך. נמוך מידי לדעתי.

 

עברתי על פורומים בחו"ל. התופעה קיימת ומוכרת גם שם. אני לא יודע כמה שנות אחריות היצרן נותן בחו"ל.

 

אם אתם מתכוונים לרכוש רכב כלשהו מצ'מפיון כם מנוע 1.8 TSI - תבדקו טוב את הנושא

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מחובבי המותג ועדיין מתקשה להבין מה מטורף בצריכת השמן שתיארת. היא גבוהה, זה סוג המנוע, חיים עם זה. לא מכול דבר צריך לעשות סרט.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

בבעלותי סיאט לאון 1.8 TSI אבל צריכת השמן שלי בסדר גמור לאחר שנה, לא היו שום בעיות ובדיוק השבוע עשיתי טיפול ראשון שנתי לרכב.

 

יחד עם זאת, חשוב לציין כי הרכב לא נוסע הרבה ועבר רק כ-5,250 ק"מ בשנה אז ייתכן כמובן שבגלל זה צריכת השמן שלי לא מטורפת כמו אצלך.

פורסם
אני לא מחובבי המותג ועדיין מתקשה להבין מה מטורף בצריכת השמן שתיארת. היא גבוהה, זה סוג המנוע, חיים עם זה. לא מכול דבר צריך לעשות סרט.

 

ליטר לכל 1500 קמ.זה לא סביר,זה מציק ומעבר לזה על כל 15k להוסיף 10ליטר זו גם הוצאה כלכלית לא מבוטלת.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

מה סוג השמן שאתה משתמש ומה אופי הנהיגה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אני לא מחובבי המותג ועדיין מתקשה להבין מה מטורף בצריכת השמן שתיארת. היא גבוהה, זה סוג המנוע, חיים עם זה. לא מכול דבר צריך לעשות סרט.

 

 

אתה רציני ? ליטר ל-1500 ק"מ זה מוגזם לחלוטין. זה ליטר לכל שלושה מיכלים.

זו צריכה של רכב בן 20 עם מנוע גמור שצריך אוברול, לא של רכב חדיש ותקין.

אני הגעתי לצריכה של ליטר לכל 4K, במזדה 3/פורד פוקוס, אבל רק בגלל נהיגה מאד אגרסיבית בסל"ד גבוה.

בנהיגה נורמלית זה ממש לא סביר. לפחות יש התראה על מפלס שמן נמוך, במזדה לא שמעו על זה...

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שמן של איזה חברה ואיזה סוג - סינטטי/חצי סינטטי/קודים-תקנים

 

באיזה תדירות אתה נמצא בשליש העליון של מד הסל"ד?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אני לא מחובבי המותג ועדיין מתקשה להבין מה מטורף בצריכת השמן שתיארת. היא גבוהה, זה סוג המנוע, חיים עם זה. לא מכול דבר צריך לעשות סרט.

 

כשאתה קונה רכב ב 170,000 שקל ואומרים לך שלמרות כל יתרונותיו יש לו צריכת שמן גבוהה ולמרות זאת אתה מחליט שאתה קונה אז אתה צודק.

הרכב עצמו מצויין. מרווח, מומנט גבוה, נוח אבל את ה 170,000 שקל בפעם הבאה אני לא אשים על סופרב

פורסם
שמן של איזה חברה ואיזה סוג - סינטטי/חצי סינטטי/קודים-תקנים

 

באיזה תדירות אתה נמצא בשליש העליון של מד הסל"ד?

 

לא חושה שהייתי אי פעם בתחום הזה של הסלד. את זה אני שומר לאופנוע

פורסם

והשאלה הראשונה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אתה רציני ? ליטר ל-1500 ק"מ זה מוגזם לחלוטין. זה ליטר לכל שלושה מיכלים.

זו צריכה של רכב בן 20 עם מנוע גמור שצריך אוברול, לא של רכב חדיש ותקין.

 

אכן. האם היית במוסך?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני מוסיף בערך חצי ליטר לכל 10k הרכב בדכ לא ננהג אגרסיבי אך מתגלגל במהירות גבוהה יחסית.

Shayy האם אתה יכול לתת הסבר קצר אם אתה יודע כמובן לגבי שמן מומלץ בהמשך לשאלתך לפותח השרשור??

אני מתכוון לרכב שלי.גם5w 40

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
אני לא מחובבי המותג ועדיין מתקשה להבין מה מטורף בצריכת השמן שתיארת. היא גבוהה, זה סוג המנוע, חיים עם זה. לא מכול דבר צריך לעשות סרט.

 

צודק, ממש לא סרט. מאחל לך להוסיף ליטר שמן כל אלף ק"מ. אה רגע, לא נעים נכון?


×
×
  • תוכן חדש...