Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

mid range ל רוק ומטאל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כך זה נשמע יותר טוב :)

 

3" עם חיתוך של 200HZ זה יוצא אנמי ומעוות בווליומים ממוצעים. כשרוצים קצת הופעה של ROCK בתוך רכב זה יעוות בצורה נוראית...

400HZ? סביר, אך עדיין מעוות.

600-800HZ? אפשר לשפוך וואטים חופשי, עד שהmidbass או מגבר נחנקים.

 

4" יורדים נמוך יותר, אך הם בסדרי גודל של 3" - אז אין מה לעשות, אפשר לתת להם כ100HZ נמוך יותר מ3"...

 

* בווליומים נמוכים אפשר להסתדר עם 4" חתוכים ב300HZ... אך זה נורא משעמם לשמוע חלש, מי צריך את זה כשאין שכנים מסביב? תפציץ, תהנה :)

[under construction]

פורסם

סטס, ברוך שובך!

העלית בי נשכחות עם התמונות של ה106 שלך...

 

יש סיבה שההורנים אצלך ללא תא אחורי (אטומים מאחור)?

מתחדשת*

פורסם

רומן, תווך של זמר מתחיל סביבות ה 100 הרץ ועד 8K הרץ, תלוי בכול שז אותו זמר וכך או כך אנחנו שוברים את זה

The-Frequency-Spectrum-Instrument-Ranges-And-EQ-Tips.jpg

Mixedfreq2.jpg

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם
סטס, ברוך שובך!

העלית בי נשכחות עם התמונות של ה106 שלך...

 

יש סיבה שההורנים אצלך ללא תא אחורי (אטומים מאחור)?

 

הסיבה היחידה - עצלנות :)

אין שם ממש מקום לשום דבר בין חלון, דשבורד ומגנט של דרייבר. איתום של חריצים של דרייבר הביא סאונד חנוק מידיי - אז וויתרתי בכלל, חוץ מתוספת של חומר סופג בכל הפינה מאחורי הhorn lens... לא היה יותר מידי הבדל אם בכלל.

 

 

600-800 זה טווח של קול של זמק אם אני לא טועה . חבל לשבור אותו .

נכון... אך זה עניין של tradeoff בין עוצמה לבין איכות...

כשבסביבת רכב, עם איזה slayer על פול ווליום - אני בוחר עוצמה.

שזה בערך שווה לאיכות בעוצמה גבוהה :)

 

וגם... מה עדיף, קול מדוייק אך "קטנציק ואנמי" של איזה זמר רוקיסט, או שמן ומורח עצמות? :)

[under construction]

פורסם

:roflmao: אולי כאשר מדובר בNIRVANA אז כן, אין לא תחום רחב

אבל תשמע איזה NIGHTWISH ובסגנון או אפילו BLACK עם צלילים נמוכים, אז יש תווך פה ושם ))))))

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם
הסיבה היחידה - עצלנות :)

 

די נו, אחרי כל מה שעשית זה לא עצלנות, זה פשע.

 

דוקא לעשת נגטיב של שטח מפגש שמשה-קורה-דשבורד שיסגור את השופר, יכול להיות לא רע.

וגם להראות לא רע. ככה גם תוכל לסגור את הרווחים שיש לך בין השופרים לדשבורד.

מתחדשת*

פורסם

למה אתם מדליקים אותי על רעיונות כאלה של שופרים? אני מת לשמוע את זה!!!

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם
די נו, אחרי כל מה שעשית זה לא עצלנות, זה פשע.

 

דוקא לעשת נגטיב של שטח מפגש שמשה-קורה-דשבורד שיסגור את השופר, יכול להיות לא רע.

וגם להראות לא רע. ככה גם תוכל לסגור את הרווחים שיש לך בין השופרים לדשבורד.

 

בכוונה ירדתי לנסות לאטום את העסק עם איזה ספוג אקוסטי בתצורה אודיופילית (בא באריזה עם state-of-the-art analog-to-digital converter)...

קצת פחות בלבול בכולות, טיפה יותר ניקיון, טיפה הפרדה בין ימין לשמאל... לא רע, אסתפק בכך :)

 

אני אזכיר שפרויקט הזה זה פשע אחד גדול מול חוקי פיזיקה, אודיו ואסתטיקה :) כמו כן גם מול חוקי מדינת ישראל (לפי דו"ח שקיבלתי בזמנו :) )

אז... ספוג אקוסטי high-end קרוע בעבודת יד בmidnight בfull moon בא כחלק אינטגרלי של מערכת :) שלא נדבר על כך שהוא גם בצבע וורוד :lol:

 

טיפה פוליש על EQ והכל נשמע גם טיפה אודיופילי... נראה איך זה ישמע על פול ווליום בסיבובים - תמיד יש חוסר במידבאס בדרך ועודף בחנייה :|

 

 

mefisto,

קשה לי להמליץ על הורנים האלו כשאני מדמיין את תוצאה האפשרית עם faital pro האלו :)

בשילוב עם טויטר שופרי קטן (עם driver שופרי אמיתי)... ועם 10" של מסיבות בדלתות... 12" ליתר דיוק, וגם היה לי תכנון איך לדחוף אותו לדלת כך שהחלון יסגר, וגם ללא יותר מידי בניות :evil:

שיט. החיידק הזה חוזר. לא. אני מבסוט מהמערכת, לא רוצה לגעת בה.

[under construction]

פורסם
כך זה נשמע יותר טוב :)

 

3" עם חיתוך של 200HZ זה יוצא אנמי ומעוות בווליומים ממוצעים. כשרוצים קצת הופעה של ROCK בתוך רכב זה יעוות בצורה נוראית...

400HZ? סביר, אך עדיין מעוות.

600-800HZ? אפשר לשפוך וואטים חופשי, עד שהmidbass או מגבר נחנקים.

 

4" יורדים נמוך יותר, אך הם בסדרי גודל של 3" - אז אין מה לעשות, אפשר לתת להם כ100HZ נמוך יותר מ3"...

 

* בווליומים נמוכים אפשר להסתדר עם 4" חתוכים ב300HZ... אך זה נורא משעמם לשמוע חלש, מי צריך את זה כשאין שכנים מסביב? תפציץ, תהנה :)

 

אפשר לדעת אלו מידים שמעת או שכל מה שכתבת מקורם במידע שקראת?

פורסם

חיידק לפעמים יושן פשוט.. אתם עם הרעיונות שלכם )))

לא,לא.. דבר ראשון אני יתקין את DYNAUDIO וופר וטוויטר, יש לי עכשיו lpm 100/95 fp

כל מה שראיתי וזה לא הרבה בכלל זה שהם מנגנים מ 1K-10 K הרץ כאשר FMS 940 הרץ, אך כל זה עבור 8 אוהם, כאשר לי יש את 4 אוהם. אני לא חושב שהבקלים כל כך גדולים. ו 1K מינימום, אפילו יותר זה ממש גבוה...

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8


×
×
  • תוכן חדש...