Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וואי איזה מרוץ....הייתי בטוח שה-R1 יקח.
אם הרוכב R1 לא היה עסוק בלפנטז על דובוני איכפת לי...על אוחזי כיורים..ועל צבע ורוד...אני מניח שהוא לא היה מתרומם הומו ואז היה לוקח אותה!

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

עכשיו מישהו צריך לכתוב...ניל מה...? חרא של רוכב - אני הייתי נותן לפורשה בראש...שיבוא לנס הרים ונראה לו מאיפה נכנס הקאמשאפט....לא?????מישהו????

מכיר סוזוקי ??? :smile:

פורסם
עכשיו מישהו צריך לכתוב...ניל מה...? חרא של רוכב - אני הייתי נותן לפורשה בראש...שיבוא לנס הרים ונראה לו מאיפה נכנס הקאמשאפט....לא?????מישהו????

אני אני אני אני

 

מוכן לקמט לו את הצורה עם הדמיו...

ולתת בראש בזמנים לסופר מוטו במגרש..

 

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:-D :-D :twisted:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
אם הרוכב R1 לא היה עסוק בלפנטז על דובוני איכפת לי...על אוחזי כיורים..ועל צבע ורוד...אני מניח שהוא לא היה מתרומם הומו ואז היה לוקח אותה!

המנחה של התוכנית הזאת לא אוהב אופנועים,

יש לו כמה יציאות בכמה מהתוכניות שלו נגד האופנועים.

 

מעבר לזה- בואו נוסיף בשביל להפוך את לממשי מכוניות נוספות בדרך,

לא כולן נוסעות מהר,

יש פקקים...

 

מי יגיע אז ראשון לקו הסיום ומי יתקע מאחורי המכוניות?:wink:

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

דווקא היתה כתבה במגזין TWO עם נייל מקנזי עם ג'יקסר 1000 לקח כמה מכוניות מכובדות מאוד - זה היה במסלול אחר...

 

אין ספק שג'רמי לא ממש מתעלף על דו גלגליים - אבל הוא לא מתעלף על שום דבר מתחת למאה אלף ליש"ט - הסנוב...החרא... חכה נתפוס אותו מחוץ לשין גימל...

מכיר סוזוקי ??? :smile:

פורסם
דווקא היתה כתבה במגזין TWO עם נייל מקנזי עם ג'יקסר 1000 לקח כמה מכוניות מכובדות מאוד - זה היה במסלול אחר...

 

אין ספק שג'רמי לא ממש מתעלף על דו גלגליים - אבל הוא לא מתעלף על שום דבר מתחת למאה אלף ליש"ט - הסנוב...החרא... חכה נתפוס אותו מחוץ לשין גימל...

:lol: :lol:

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם
סתמו את הפה. פייר אנד סקוור. קיבל בראש.

 

FUNGAS

במסלול- לא בכביש עירוני.

 

חוץ מזה- ניראה אותו עובר את ה"שפיצרינג" כמו מרלי :wink:

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

לא אמרנו שלא קיבל בראש...רק אמרנו שהוא רוכב חרא...אתמול ראיתי אגב TOP GEAR וג'רמי אמר בפירוש שהוא לא אוהב אופנועים !!!ועכשיו אני בטוח שהוא בכוונה שם רוכב שקיבל רשיון לכבדים לפני שבועיים מול נהג מרוצים עטור פרסים (תואם שומכר) - בקיצור - משחק מכור אחי.......:roll:

מכיר סוזוקי ??? :smile:

פורסם
ששששש....

 

FUNGAS.

קיבלנו. בראש. נקודה.

עוד לא יצא לי להתקל בהשוואה כזאת שבה האופנוע לקח- גם שלקחו מכונית אינדי ואופנוע מהסופרבייק ונתנו לנהג לרכב ולרוכב לנהוג.

 

מצד שני- שמשהו יזכיר לי מה הבדל המחירים בין ה-C4 שרחוקה מה- cream of cars, לבין אותו R1 מדובר...

פורסם
לא אמרנו שלא קיבל בראש...רק אמרנו שהוא רוכב חרא...אתמול ראיתי אגב TOP GEAR וג'רמי אמר בפירוש שהוא לא אוהב אופנועים !!!ועכשיו אני בטוח שהוא בכוונה שם רוכב שקיבל רשיון לכבדים לפני שבועיים מול נהג מרוצים עטור פרסים (תואם שומכר) - בקיצור - משחק מכור אחי.......:roll:

אני כולי תקווה שזה נאמר בהומור - כי אם לא .... (3 שנים אלוף בריטניה בעוד אנחנו בקושי משחקים בקקה ... ) ... אבוי לבושה , מה שהוא עשה על גלגל קידמי כולם פה ביחד... עוד הרבה זמן.....

×
×
  • תוכן חדש...