Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פזו 307 .מה ניתן להגיד למוסך כיום לאחר כ 10K ק"מ אחרי החלפת אטם ראש מנוע ללא שבוצע חיזוק ברגי הראש בשום שלב בק"מ אלו? הרכב לא מראה סימנים של התחממות.

פורסם
פזו 307 .מה ניתן להגיד למוסך כיום לאחר כ 10K ק"מ אחרי החלפת אטם ראש מנוע ללא שבוצע חיזוק ברגי הראש בשום שלב בק"מ אלו? הרכב לא מראה סימנים של התחממות.

ברוב דגמי הרכב החדשים כבר אין צורך בחיזוק בורגי ראש מנוע לאחר 500 ק"מ.

הדבר היחיד שאפשר לעשות זה להכנס למוסך לביקורת על העבודה, שאין נזילות ובדיקה כללית.

פורסם

דניאל תודה על התגובה. אין נזילות, לפחות לפי מה שאני רואה, הם גם שמו איזה חומר איטום שחורת ראיתי חתיכה של זה שקצת ברחה ת משהו קשה. האוטו יהיה במוסך לטיפול 3 שנתי בינואר.

פורסם
כן ולא...

 

הבעיה עם האטמים של המכסי שסתומים זה החומר שממנו הם עשויים. ברוב המקרים מדובר בחומר זול שסופג את השמן ותוך זמן קצר מזיע.

מריחה של אטם כזה עם מעט "שרלק" (שרף עצים) תגרום לאטם להיות חסין שמן (!!!) ושום טיפה לא תעבור דרכו. זו, אגב, הדרך לאטום כל פקונג שאוטם כנגד שמן (ובמיוחד פקונג אגן שמן של גיר אוטומטי או מנוע).

 

אגב, באמצעות ה"שרלק" ניתן להכין כל פקונג שתרצה לאטום איתו קרטר כלשהוא או מכסה שסתומים - פשוט תמצא נייר עבה או קרטון איכותי, תחתוך לפי השירטוט ותמרח משני הצדדים במעט "שרלק" - ובא לציון גואל. ברגע שהעסק מתחמם, ה"שרלק" נמס קלות ונהפך כמקשה של זכוכית חסינה מפני רטיבות.

 

לי היתה פעם בעיה רצינית לסגור קרטר גיר. שום חומר ששמתי לא עזר. בסופו של דבר קניתי אטם מקורי ובעצת מכונאי כלשהו מרחתי את השרלק וסגרתי. מאז, שום הזעה או רטיבות לא נראו באופק.

בהתחלה שלא הצלחתי, חשבתי שמדובר בחלק תחליפי שלא עמד במשימה טוב - אך משימה נוספת עם גיר אחר ואטם תחליפי (שמרחתי עליו "שרלק") מייד הראו תוצאות חיוביות להפליא (עד עצם היום הזה).

 

איציק

מנהל הפורום צריך לדייק ו "לדעת" זה לא" שרלק " אלא ,"של לק" מלשון לכה של צדפות . לגבי כל השאר כולם צודקים חומרי האטימה השונים נועדו לישומים שונים וזו תורה שלימה [לכן יש גם כל כך הרבה סוגים] כדאי לקרוא היטב קודם השימוש .

נכון גם שישנם סוגי אטמים [כגון גרפיט ,אסבט או מתכות] שאינם זקוקים לחומר נוסף ויש גם כאלה הזקוקים לטבילה בשמן -מפתיע ?

אודי.

פורסם

שלום וחג שמח לכולם!!!

אני עוקב בענין אחרי התגובות של החברה ונהנה.

רק דבר אחד מפריעה לי והוא!!!

אף אחד לא שם דגש על שני דברים חשובים ויסודים והם.

א) נקיון משומן ליכלוך ואבק

ב) שהשטחים ישרים לדוגמא: מכסה שסטומים, או קרטר ,או טימינג ,כאשר הם

מפח חובה לישר את הקצוות שלהם על סדן היכן שלוחצים הברגים לפני ההברגה.

כמו כן כאשר משתמשים בסילקון אדום "אסור למהר וסגור" אלא יש להמתין מעט

ליבוש ראשוני של הסילקון (כדי שיהיה לו נפח) ולאחר מכן לסגור.בנוסף לכך

מה שפחות דבק יותר טוב ופחות נוזל וחודר לתוך המנוע.

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...