Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז אחרי כמה בירורים והמלצות שקבלתי, החלטתי לרכוש את המוצרים הבאים לפעם הראושנה (צבע אפור מטאלי).

 

ערכת פלסטלינה (מאייבי): http://www.ebay.com/itm/NEW-MEGUIARS-Quik-Clay-Detailing-Starter-Kit-Paint-Prot-/160567102322?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item25628b8b72

 

2) אוטם צבע: http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/107-b

 

 

שמפו טוב יש לי, וגם מגבות מיקרופייבר איכותיות כנ"ל. אלהמוצרים טובים כפי שקראתי, לתקציב דל.

אך יש לי שאלה, אחרי אוטם צבע, אין צורך בווקס נכון? או שאפשרי בשביל לתת רמת גימור טובה יותר ושמירה טובה יותר? זה נחוץ?

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

בעיקרון אין צורך בווקס אבל יש כאלה שאוהבים לשים כי זה נותן מראה חם ועמוק יותר (במידה ויש ריכוז גבוהה של קורנובה בווקס)

 

עריכה - זאת לא התגובה של vix אבל היא תהיה זהה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

חושב שעדיף לך לקחת אוטם אחר בעל עמידות ארוכה יותר.

אומנם יש לו תכונות של אוטם צבע אבל לדעתי הוא מומלץ מעל שכבה של אוטם רציני כתחזוקה בין שטיפות ולא כאוטם ראשי.

עוד לא שמעתי או קראתי על אנשים שמשתמשים במוצר הזה כאוטם ראשי, לעומת זאת שמעתי ואני מכיר הרבה אנשים ששמים אותו לפעמים מעל האוטם.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אוקיי, איזה אוטם טוב יש סביב המחיר הזה? (100 שקלים) היות ואני לא רוצה להוציא הון עתק על טיפול, אלה להעניק לרכב מראה חדש.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
אוקיי, איזה אוטם טוב יש סביב המחיר הזה? (100 שקלים) היות ואני לא רוצה להוציא הון עתק על טיפול, אלה להעניק לרכב מראה חדש.

היום עשיתי ניסוי עם OPTI-SEAL על צבע לבן.

מחר אני יתן רשמים, איזה צבע הרכב שלך?

פורסם
היום עשיתי ניסוי עם OPTI-SEAL על צבע לבן.

מחר אני יתן רשמים, איזה צבע הרכב שלך?

 

אפור מטאלי (כמו בתמונה)

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

גם אני ממליץ על אוטם צבע עמיד יותר מה- CG. מנזרנה PL או Sealant 2.0 של מגוואירס.

יקרים יותר - אבל מעניקים תמורה טובה יותר לכסף שלך, הן בהגנה ובן בברק.

 

לגבי ווקס - להחלטתך בלבד. האוטם צבע יעניק לך הגנה חזקה וברק נחמד - הווקס ישפר משמעותית את הברק, כמובן שצריך להשתמש בווקס איכותי ולא בווקס של 45 שקלים כדי לראות את ההבדל בין הברק של האוטם לברק של האוטם + הווקס.

 

אגב, לאחרונה עבדתי על רכב גם כן אפור. בסיום העבודה מרחתי black light, לאחר מכן אוטם צבע ולסיום ווקס. התוצאה מדהימה. אני השתמשתי באוטם צבע PL של מנזרנה ו-ווקס CL של מנזרנה גם כן.

פורסם

יקר לי.. יותר מדי. משהו סביב ה-250 שקל אני מוכן להשקיע על פלסטלינה (יחד עם חומר סיכוך) ואוטם צבע.

אולי אפשר להתפשר על אוטם צבע לטובת ווקס איכותי.. אבל אני לא מבין בזה כ"כ, אז אשמח להצעות..

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

גם לי יש שאלה, עד היום (כמה פעמים :-)) השתמשתי בווקס, החלטתי לעבור לאוטם, בהתחלה חשבתי על השלוב של black light וv7, לפי התגובות פה הוא פחות מומלץ מאוטם "רגיל", אז התחלתי לחשוב על המנזרנה, מבדיקה באוטוסטור המחיר של המנזרנה וjet seal של cg הוא זהה (לאותה כמות גם), מישהו ניסה את שניהם ויכול להגיד מה יותר מוצלח ? וכמובן עד כמה הv7 פחות טוב ואיך הם בשילוב עם הBlack light.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
יקר לי.. יותר מדי. משהו סביב ה-250 שקל אני מוכן להשקיע על פלסטלינה (יחד עם חומר סיכוך) ואוטם צבע.

אולי אפשר להתפשר על אוטם צבע לטובת ווקס איכותי.. אבל אני לא מבין בזה כ"כ, אז אשמח להצעות..

 

תראה - פלססטלינה לא חייבת להיות סופר מקצועית. מדובר על עבודה חד פעמית (לתקופה ארוכה). תוכל לרכוש קיט יעיל ופשוט שנמכר סביב 120 שקל (פלסטלינה + חומר סיכוך) של מגווירס ולהשקיע עוד 150 שקלים על ווקס של מנזרנה. די עומד בתקציב ויפתור לך את הבעיה. אגב, תוכל במקום הווקס של מנזרנה לרכוש את הווקס אולטימייט של מגווירס סביב 150 שקלים גם כן - אבל הוא מגיע יחד עם ספוג ליישום ומטלית לניגוב - אבל מדובר על ווקס פחות איכותי מהמנזרנה.

 

למה אני כותב את הדברים האלו - כי כמו שציינתי, ווקס זה מוצר שמשתמשים בו באופן קבוע וכמה שיותר יותר טוב, לכן עדיף ווקס איכותי על פלסטלינה שבה תשתמש פעם אחת - וגם אם היא אינה סופר-מקצועית - היא תאפשר לך להגיע לתוצאה טובה, פשוט תעבוד טיפה יותר קשה.

פורסם
גם לי יש שאלה, עד היום (כמה פעמים :-)) השתמשתי בווקס, החלטתי לעבור לאוטם, בהתחלה חשבתי על השלוב של black light וv7, לפי התגובות פה הוא פחות מומלץ מאוטם "רגיל", אז התחלתי לחשוב על המנזרנה, מבדיקה באוטוסטור המחיר של המנזרנה וjet seal של cg הוא זהה (לאותה כמות גם), מישהו ניסה את שניהם ויכול להגיד מה יותר מוצלח ? וכמובן עד כמה הv7 פחות טוב ואיך הם בשילוב עם הBlack light.

 

לא מכיר את ה-jet seal אבל מקריאה ברשת הוא נחשב אוטם רציני ואיכותי, לדעתי הוא האוטם הכי רציני שיש לכימיקל גייס ועושה רושם שמדובר במוצר שנותן לך תמורה מעולה.

 

אני כן מכיר את ה Power lock וחושב שזה אוטם משובח ברמה אחת מעל האחרים. זאת ההרגשה האישית שלי.

החברה לא מתעסקת בשיווק אגרסיבי באתרים בעולם ובכל מיני פורומים, היא פשוט מתעסקת בייצור מוצרים ברמה גבוהה.

ובלי קשר חברת מנזרנה היא חברה מאוד מאוד רצינית שמשקיעה בליין מאוד מצומצם של מוצרים (פחות מ15-20 לדעתי) אבל כל מוצר הוא מהטובים בתחומם. ועל כך יעידו אלא שמבינים בפוליש טוב ממני והם יודעים היטב איזה פוליש מנזרנה מייצרת.

 

לגבי הV7 תעשה חיפוש קצר ותמצא הסבר של היבואן של ה V7 שמסביר על המוצר כפי שהחברה רואה אותו.

לא ניסיתי אותו אבל אני בטוח שהוא פחות טוב בהרבה מ2 האוטמים האחרים שציינת. בפרסומים של החברה בחול מציגים את המוצר כתרסיס מסוג Spray Sealant & Quick Detailer ,תרסיס סופי ליצירת ברק ועומק בעל תכונות של אוטם צבע.

כמו כן ראיתי שהם ממליצים ליישם אותו לאחר כל שטיפה בעוד שרובנו מבינים שאוטם רציני לא מיישמים לאחר כל שטיפה..

זה פשוט תרסיס ששמעניק הגנה נוספת בין שטיפה לשטיפה והוא ממש לא מחליף אוטם איכותי.

זו דעתי

 

בכל מקרה הנה לינק לקריאה נוספת http://www.chemicalguys.com/Chemical_Guys_WAC_808_16_Hybrid_V7_1_Gal_p/wac_808_16.htm

 

בקרוב אני אקבל את המוצר ואני אדווח...

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

שאלה למנוסים, האם אחרי הבלאק לייט יהיה יעיל ליישם תווקס הנוזלי של אופטימום? או שרק אוטום יתאים אחרי גלייז שכזה??

אותו דבר לגבי הgo green cg שמכיל קארנובה, יכול לשמש לסיים אחרי הblack light?

פורסם
גם לי יש שאלה, עד היום (כמה פעמים ) השתמשתי בווקס, החלטתי לעבור לאוטם, בהתחלה חשבתי על השלוב של black light וv7, לפי התגובות פה הוא פחות מומלץ מאוטם "רגיל", אז התחלתי לחשוב על המנזרנה, מבדיקה באוטוסטור המחיר של המנזרנה וjet seal של cg הוא זהה (לאותה כמות גם), מישהו ניסה את שניהם ויכול להגיד מה יותר מוצלח ? וכמובן עד כמה הv7 פחות טוב ואיך הם בשילוב עם הBlack light.

 

ה- BLACK של CG כהוא חומר המורכב מאוטם צבע וגלייז. מעניק הגנה + מילוי סווירלס.

ה- V7 של CG הוא אוטם צבע מהיר בתרסיס והוא אינו מחליף אוטם צבע - אלה תפקידו לחזק את האוטם הקיים בין יישום אוטם אחד לזה אחריו בעוד חודשיים או שלושה.

ה- PL של מנזרנה או אוטם צבע על פי ההגדרה

ה- 109 של CG גם כן אוטם צבע על פי ההגדרה

 

יישום הגלייז ועליו אוטם צבע בהחלט יביאו לתוצאות יפות. הגלייז יעניק הגנה ויעילים סווירלס, האוטם שאחרי זה יגביר את ההגנה ויחזק את הברק.

שילוב מומלץ נוסף הוא מריחת הגלייז ועליו ווקס בעל תוצאת ברק גבוהה או ללכת על כל הקופה וליישם גלייז, אוטם צבע ו-ווקס בעל ברק גבוהה.

 

כדי שתבין - לכל מוצר תפקיד בכוח.

הגלייז ימלא סווירלס, האוטם יעניק הגנה חזקה ומעט ברק והווקס יעניק ברק גבוהה והגנה.

אתה צריך לבחור מה לעשות בהתאם לרכב שלך - אם יש המון סווירלס מומלץ לך להשתמש בגלייס ועליו ווקס\אוטם, אם אין הרבה סווירלס, אוטם או אוטם + ווקס יעשו עבודה נפלאה.

 

אני אישית מעדיף משמעותית את האוטם של מנזרנה על פני ה- 109 ובטח שעל פני ה- V7 למרות שב- V7 אני משתמש פעם בחודש תוך כדי השטיפה בכדי לחזק את ההגנה והברק שיש על הרכב.

לגבי גלייז - ה- BALCK בהחלט מצויין.

פורסם

עכשיו אני בכלל מבולבול.

אם נניח אני מזמין פלסטלינה מאייבי - http://www.ebay.com/itm/Magic-Car-Clean-Clay-Bar-150g-Auto-Detailing-Cleaner-Blue-/150784705128?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item231b780268

וחומר סיכוך מ-http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/112-2013-02-20-21-42-26

 

זה בסדר? צמצמתי טיפה את ההוצאה..

 

אבל בנוגע לחומר אוטם צבע\ווקס (כבר לא יודע מה לקנות) שיעמוד בתקציב שפוי (סביב ה-100 שקל)?

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
שאלה למנוסים, האם אחרי הבלאק לייט יהיה יעיל ליישם תווקס הנוזלי של אופטימום? או שרק אוטום יתאים אחרי גלייז שכזה??

אותו דבר לגבי הgo green cg שמכיל קארנובה, יכול לשמש לסיים אחרי הblack light?

 

ה- CARWAX של אופטימום יכול לבוא בהחלט אחרי ה- BLACK. אוטם בינים יגביר את ההגנה. אגב, תוכל להשתמש כמעט בכל ווקס טוב אחרי גלייז\אוטם.

 

ה- GO GREEN הוא תרסיס ניקוי ללא מים ותפקידו רחוק מלהעניק שכבת הגנה או ברק אחרי גלייז.

×
×
  • תוכן חדש...