Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר אתה מזמין מאיביי - תזמין פלסטלינה, חומר סיכוך ואוטם טוב. בכל מקרה תצמצם את ההוצאה. אם אתה מתעקש להזמין מאיביי רק פלסטלינה תוכל לרכוש חומר סיכוך ואוטם טוב בארץ.

 

אמרת שהתקציב שלך 250 שקלים. סביב ה- 30 שקלים כבר הוצאת על הפלסטלינה. כעת נשאר לך 220 שקלים - 55 שקלים עבור ה- LUBER ו- 149 שקלים עבור הווקס של מנזרנה (סה"כ 234 שקלים) או 55 שקלים עבור ה- LUBER ו- 189 שקלים עבור האוטם צבע של מנזרנה (סה"כ 274 שקלים). המחירים נלקחו מאוטוסטור - שכן מנזרנה ניתן לרכוש רק באוטוסטור.

 

אם אתה מעדיף לרכוש מ- VIX (כי ראיתי שנתת קישורים ל- VIX) אז תוכל לרכוש את ה- 109 של CG (פחות מומלץ לדעתי) בנוסף ל- LUBER.

פורסם

זה האוטם המדובר? http://www.autostore.co.il/151426/%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-Menzerna-PL

 

כמות של חצי ליטר מזה (0.473 ליטר), לכמה פעמים יספיק?

 

נראלי אני אזמין פלסטלינה מאייבי ואת החומר סיכוך והאוטם מאוטו סטור ונגמור את הסיפור..

 

עריכה:

*ואם נניח אני הולך על ווקס במקום אוטם צבע, מה ההמלצה הכי זולה שיש? שייתן ברק ואפקט "מראה"

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

כן, זה האוטם המדובר.

 

מכוון שאני לא מורשה לפרסם כאן לינקים (משתמש חדש), פשוט חפש באוטוסטור את הווקס CL של מנזרנה - זה במידה ותחליט לרכוש ווקס במקום אוטם (זול ב- 30-40 שקל למיטב זכרוני) מהאוטם.

 

אגב, לווקס של מנזרנה יש ברק ממש ממש גבוה - גבוה יותר מהאוטם צבע שגם ככה יש לו ברק גבוהה מהמקובל.

 

לגבי הזמנה מאוטוסטור - אתה יכול להיות שקט - אני קונה שם לא מעט חומרים - תמיד העניקו שירות יותר ממצוין, משלוחים מהירים - באמת חנות שכיף לרכוש בה.

פורסם

אני השתמשתי בjet seal בלבד על הרכב שלי והתוצאה יצאה מצוינת טיפה יותר ברק והחומר פשוט דוחה הכל מים אבק שלשלת ציפורים שום דבר לא נדבק לצבע והכל יורד בשנחה כבר יותר מחודש על הרכב שתי שכבות

ואני מרוצה. נשאר לי בקבוק מלא ביותר מחצי דבר איתי בפרטי במידה ואתה מעוניין לרכוש אותו במחיר מוזל

פורסם

כמו שהספיקו להגיב לפניי, JetSeal109 זה האוטם הכי טוב שתוכל לרכוש אצלנו, ובכלל הוא בין הטובים והמוערכים ביותר בעולם, אתה יכול לבדוק ביקורות בגוגל.

אם תרצה הגנה חזקה לאורך זמן רב, בתוספת גלייז, תוכל לרכוש את ה JetSeal יחד עם Black Light.

 

בניגוד למה שאמרו פה, HybridV7 הוא אוטם לכל דבר, וגם אם עמיד קצת פחות מאוטמי פרמיום אחרים כמו JetSeal , הוא עדיין מספק תוצאה מדהימה ביחס למחירו! וכמובן הוא הולך נהדר עם Black Light.

לכן אל תהסס, אם 2 המוצרים נכנסים לך לתקציב, יחד הם יתנו לך תוצאה מדהימה, וגם אם תצטרך לרסס HybridV7 שוב לאחר חודש כדי לחזק את ההגנה, אז תעשה את זה, כי ביחס למחירו לא תמצא תמורה טובה יותר.

 

יש לזכור, הוא אינו מתחרה באוטמי פרמיום כמו JetSeal ושות', אבל הוא גם בקטגוריית מחיר שונה לגמרי ומיועד לעבודות מסוימות, ובמקרה הוא ממש סינרגי עם Black light והחברה בארה"ב ממליצה עליהם יחד בחום.

 

תרגיש חופשי לפנות גם בהודעה פרטית לייעוץ נוסף.

פורסם

אמנם לא זול, אך ככל שחולף הזמן אני מרגיש בטחון בהמלצה על הסילנט של Wolf Chmical Hard Body.

 

דוחה מים בצורה שלא תאמן.

קל ליישום. אין שום מאמץ או ידע נדרש לא במריחה ולא בהסרה. יותר קל מזה לא יכול להיות.

ברק יפה ועמיד לאורך זמן.

דוחה ליכלוך!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
איך מיישמים את האוטם ?

 

תלוי איזה, בעקרון אתה מורח שכבה דקה על רכב נקי, ממתין זמן מסוים עד לייבוש של החומר (לרוב רבע שעה עד 20 דקות) ואז מנגב עם מגבת מיקרופייבר.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...