Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא גולף MK5 הכל שמור ולא קרוע אבל איבד מהברק והצבע שלו במהלך השנים

 

יש משהו איכותי יותר כל מה שמוכרים באוטו דיפו שממש יחדש לי את הדשבורד וההגה.

 

הצבע הוא שחור אם זה משנה.

 

*אני לא מחפש סקיי או כל מה שמבריק ל2 דקות ואחרי זה הכל נהיה מגעיל ואפרורי

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הרכב הוא גולף MK5 הכל שמור ולא קרוע אבל איבד מהברק והצבע שלו במהלך השנים

 

יש משהו איכותי יותר כל מה שמוכרים באוטו דיפו שממש יחדש לי את הדשבורד וההגה.

 

הצבע הוא שחור אם זה משנה.

 

*אני לא מחפש סקיי או כל מה שמבריק ל2 דקות ואחרי זה הכל נהיה מגעיל ואפרורי

 

STP זול, פשוט ועושה עבודה טובה (שנים שיש לי אותו)

מודה שלא ניסיתי מוצרים אחרים שמיועדים לפנים הרכב.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

stp אכן עושה את העבודה והשתמשתי בו במשך שנים ארוכות מאוד, לפחות 8 שנים שאני משתמש בו על מגוון ענק שלי ושל רכבים.

ותמיד הייתי מרוצה.

א-ב-ל - התחלתי להשתמש בזה: http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/106-2013-02-19-23-24-40

אין מילים! מוצר מדהים! נותן מראה מדהים לפלסטיקה, מחזיק המון זמן, ולא מבריק בצורה מוגזמת כמו הSTP (על חלק מסוגי הפלסטיקה)

 

אני ממליץ, המוצר הזה לדעתי כמה רמות מעל הSTP ושוב - אני רושם את זה כאחד שהשתמש בSTP שנים על שנים והילל אותו והגן עליו.

 

אבל למחיר שלו הSTP הוא באמת מצויין, במידה ולא רוצים להשקיע (למרות שההפרש קטן)

פורסם
אשמח לשמוע מVIX האם המוצר מבוסס מים.

כרגע אני משתמש ב lexol, שהוא מעולה אבל מבוסס סיליקון.

 

מה ההבדל ומה נחשב כפחות מזיק לאורך זמן?

אני מניח שגם הstp מבוסס סיליקון על פי המרקם?

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

גם אני חושב שהSTP מבוסס על סיליקון.

רוב התרסיסים בנ"ל מבוססים על סיליקון זה לא חדש.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אם אתם מדברים על הSTP בבקבוק הצהוב

 

בדיוק מדברים כאלה אני מתרחק זה מבריק בדיוק ליום וזה גם שומני מגעיל ואחרי שזה יורד הכל נראה כאילו מלוכלך

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם
אם אתם מדברים על הSTP בבקבוק הצהוב

 

בדיוק מדברים כאלה אני מתרחק זה מבריק בדיוק ליום וזה גם שומני מגעיל ואחרי שזה יורד הכל נראה כאילו מלוכלך

 

הוא נשאר להרבה זמן והוא עושה עבודה טובה על הפלסטיקים החיצוניים אצלי, אבל ואבל גדול, יש יותר טובים ואיכותיים ממנו.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
מה ההבדל ומה נחשב כפחות מזיק לאורך זמן?

אני מניח שגם הstp מבוסס סיליקון על פי המרקם?

סיליקון נוטה "לחלחל" אל תוך החומר שעליו הוא מיושם. קשה לי להגיד לך אם לאורך זמן רואים שינוי, אני פשוט מנסה להימנע ממוצרי STP באופן כללי, המרקם השומני לא נראה כאילו הוא עושה טוב.

התחליב שאני משתמש בו מורכב מפורמולה של סיליקון עם מים, כך שהוא יותר בטוח.

תחליב מבוסס מים לא שוקע ויושב מעל החומר. הוא נותן מראה פחות מבריק ומחזיק פחות זמן לעומת הסיליקון.

כל זה בתיאוריה כמובן, זה משתנה מרכב לרכב ובחשיפה לשמש.

אגב, זה נכון גם לגבי ה dressings לצמיגים והרבה יותר קריטי.

פורסם

צריך לוודא דבר אחד חשוב שלא הוזכר , בכל רכבי ואג יש בעיה , הפלסטיקים נוטים להתקלף ,בעיקר של המתגים , בגלל זה אני לא שם כלום ומנקה את הדשבורד עם מגבונים , בגלל שאני לא סומך על אף מוצר, אבל אם יש מוצר מוכח אני אשמח גם להצטרף לשאלה של פותח השרשור.


×
×
  • תוכן חדש...