Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב של 3510 ק"ג עם רישיון 3500 ק"ג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

כידוע לפני זמן מה (לא יודע כמה זמן :oops: ) שינו את דרגות הרשיון ורישיון ב (B) שהיה תקף לנהיגה ברכב של עד 4000 ק"ג הפך להיות עד 3500 ק"ג.

היום נסעתי עם המשפחה והם הביאו רכב שברישיון כתוב שמשקלו הכולל הוא 3510 ק"ג (כל הנהגים חוץ ממני עם רישיון למשאית עד 15 טון - רישיון ישן), לא נהגתי על הרכב מסיבות של ביטוח אבל זה לדיון אחר, האם אני יכול לנהוג על רכב כזה למרות שהרישיון שלי מאפשר לי לנהוג ברכב שמשקלו עד 3500, האם זה כמו לנהוג ברכב בדרגת רישיון לא מתאימה ? (נהיגה בסמי טריילר שיש לך רישיון לפרייבט), הרי ההפרש הוא בסה"כ 10 ק"ג, האם זה באמת משנה ? (לשוטר\בית משפט\ תאונה לא עלינו).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

על איזה רכב מדובר? לפי דעתי מבחינת החוק כל ק"ג משנה כי יוצא שאתה נוהג ברכב שלא מתאים לרישיון שלך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ההגבלה לעד 3.5 טון הוא רק לנהגים שהוציא רשיון משנה מסויימת (לא זוכר איזו שנה) חוץ מזה שעל רשיון הרכב כתוב איזה רשיון נדרש.

פורסם

הבאסה שניתן לנהוג ברכב לפי משקל מלא שלו ולא לפי משקל חלקי. למשל סילבראדו ריק או אפילו עם 5 נוסעים שוקל פחות מ4 טון, כך שתיאורטית היה אפשר לנהוג עם רישיון B ובפועל מרחק לחלום הוא רישיון C1 למי שמוכן להתנער בימי הקיץ הלוהטים בבודקה של משאית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
שלום חברים,

כידוע לפני זמן מה (לא יודע כמה זמן :oops: ) שינו את דרגות הרשיון ורישיון ב (B) שהיה תקף לנהיגה ברכב של עד 4000 ק"ג הפך להיות עד 3500 ק"ג.

היום נסעתי עם המשפחה והם הביאו רכב שברישיון כתוב שמשקלו הכולל הוא 3510 ק"ג (כל הנהגים חוץ ממני עם רישיון למשאית עד 15 טון - רישיון ישן), לא נהגתי על הרכב מסיבות של ביטוח אבל זה לדיון אחר, האם אני יכול לנהוג על רכב כזה למרות שהרישיון שלי מאפשר לי לנהוג ברכב שמשקלו עד 3500, האם זה כמו לנהוג ברכב בדרגת רישיון לא מתאימה ? (נהיגה בסמי טריילר שיש לך רישיון לפרייבט), הרי ההפרש הוא בסה"כ 10 ק"ג, האם זה באמת משנה ? (לשוטר\בית משפט\ תאונה לא עלינו).

 

אתה לא יכול לנהוג על הרכב הזה, אלא אם הוצאת רישיון לפני סוף שנת 2006 ומופיע לך הייתר ברישיון: "רשאי לנהוג ברכב עד 4000 ק"ג בישראל".

 

המשקל 3510 קילו מופיע בכוונה. ליבואן לא הייתה שום בעיה לרשום משקל 3499 קילו, אבל אז הרכב לא יחשב כרכב משא ולא יקבל הטבות מיסוי שניתנות לרכבים במשקל מעל 3500 קיל.

 

על מנת לנהוג ברכב זה אתה צריך רישיון נהיגה C1, עד 12000 קילו.

 

 

פורסם

מתעלק על השרשור, מאיזה שנה שינו את הרישיון של עד 15 טון \ עד 12 טון ?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

זאת אומרת בגלל שהוצאתי רישיון באפריל 07 , הרישיון שלי תופס עד 12 טון?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

תבדוק ברישיון הרכב.ברישיון הרכב מצויין באחד הפרמטרים רישיון נדרש ותשווה לרישיון הנהיגה שלך אם מתאים או לא

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

  • 9 שנים מאוחר יותר...
פורסם

בהמשך לנושא. יש לי ספרינטר 316 . משקל עצמי 2.5 טון 5 נוסעים פלוס נהג. רשום משקל כולל 3.55 טון. האם אפשר לבקש להקטין משקלו ל 3.5 טון. זה יחסוך לי בטסט ובביטוח. 

פורסם

העלית שרשור מהאוב. 

 

נמתין למומחה @kompy, אבל לדעתי התשוב  שלילית, לא תוכל לשנות את המשקל הכולל המותר ואת דרגת רשיון הנהיגה הנדרש המצויינת ברשיון הרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...