Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזה שבוע+ יש אתרים שמתבלגנת להם התצוגה

גם באקספלורר גם בפייר פוקס

זה קורה לי מול תפוז

מול גלובס

ועוד כמה

(לא בפורום הזה אבל)

לפעמים refresh עוזר ולפעמים לא

האם מישהו נתקל גם?

האם היה איזה עדכון שדפק את הנושא? אצלי? בשרתים של האתרים האלה?

 

חג שמח!

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

למשל

http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=207&messageid=168301965

פעם נפתח נכון ופעם לא, מצורפות ראיות

כאילו העיצוב לא נטען תקין וכל הטקסט נמרח בבלאגן לאורך, כן גם בגלובס בקישור שצירפת זה קורה לא מעט, לפעמים טעינה מחדש עוזרת לפעמים לא, ממש מוזר

Untitled20.jpg

Untitled30.jpg

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

הוא לא טוען לך את ה CSS (למאותגרים שביננו, קובץ שמגדיר לדפדפן איך להציג את הדף בצורה יפה).

אם זה קורה בכל הדפדפנים זה ככל הנראה בעיה אצלך איפשהו בחיבור לאינטרנט, אולי ספק שירות, אולי אנטי וירוס, אולי ראוטר שנדפק. אם זה קורה רק בדפדפן מסויים, תנסה לרוקן את cache, cookies וכיו"ב.

פורסם

יכול להיות שהגדלת את הפונטים? נסה לחזור ל 100 אחוז.

לפעמים זה גם קורה כשיש איטיות מסוימת והדף לא נטען במלואו בזמן הנדרש וכשהוא עושה את זה בסוף, הסדר מתבלגן.

פורסם

קורה על מחשבים שונים (אז זה לא מחשב וגם לא מערכת הפעלה כי שלושה מהם 7 ואחד WIN8 )

קורה על דפדפנים שונים (אז זה לא הדפדפן כי זה גם באקספלורר וגם פיירפוקס)

אפילו בבתים שונים שאחד 013 ואחד 018

ריפרוש :-P מלא עוזר בחלק מהפעמים, במקרים מסויימים לקח לי 8 פעמים כאלה עד שזה הסתדר

תהיתי אם היה איזה עדכון לאיזה IIS / אפאצי או משהו בסגנון שמישהו התקין ומישהו פה עלה על זה

מצד שני לפי התגובות רק אני נתקל בזה כנראה

ממש מוזר

 

אולי זה חלק מהמתקפה העולמים שיש עכשיו ואני המטרה :-)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

×
×
  • תוכן חדש...