Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חולק אתכם בפוסט זה את המחירים של כל אחד מחלקי הטיפול שבוצע באוטו שלי השבוע במוסך עדן בבאר שבע. אשמח להערות והארות.

 

ככה:

 

פילטר שמן מקורי-75.00

מסנן אויר- 60.00

4 פלגים איכותיים- 100 ש"ח

שמן מנוע (מצורפת תמונה)- 120

מסנן דלק-55 ש"ח

מגבים-35 ש"ח

חומר רדיאטור(קניתי שניים,מצורפת תמונה)- כל אחד 64 ש"ח

המחירים ללא מע"מ.

 

עם מע"מ סך הכל 870 ש"ח

 

אשמח לתגובות!:-D

my.php?i=dwmzmqmomr5z.jpg

view.php?pic=kd4m0n&s=6

פורסם

חלקים מקוריים ?? חליפיים ??

מה זה בדיוק פלאג איכותי ??

איזה שמן מנוע ?

ומה זה חומר רדיאטור ??

 

סה"כ מחיר נראה סביר, בהנחה שאלו חלפים מקוריים.

פורסם
חלקים מקוריים ?? חליפיים ??

מה זה בדיוק פלאג איכותי ??

איזה שמן מנוע ?

ומה זה חומר רדיאטור ??

 

סה"כ מחיר נראה סביר, בהנחה שאלו חלפים מקוריים.

 

הבנאדם הראה לי את הפלאגים עצמם. תוצרת צרפת,שכחתי את השם ולצלם אותם.

 

צירפתי תמונות של שמן המנוע והנוזל לרדיאטור (חומר לרדיאטור)

פורסם

לא הייתי משתמש בתוסף לנוזל קירור אלה מכניס נוזל קירור מוכן של פרנסטון או טכניק מקורי של פיזו.

פרנסטון עולה סביב 40 שקל למיכל של גלון אצל דוד לוי בבאר שבע 2 מיכלים מספיקים לאוטו הזה.

מבחינת שאר החלקים אם הייתה רוכש בנפרד הייתה חוסך סביב 30% במחיר(חוץ ממסנן השמן המקורי שעולה 70 ש"ח בלובינסקי) אך כמובן גם המוסך צריך להרוויח משהוא.

סה"כ המחיר סביר לדעתי.

×
×
  • תוכן חדש...