Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הם לא צודקים לא "טכנית" ולא "לא טכנית".

 

אין קשר בין אם מדובר באותו מותג או לא, קרטל אסור באופן של מוצר ולא מותג.

לא משנה אם הקוטג' מיוצר במחלבות שונות תחת מותגים שונים, השאלה אם הוא נמכר במחירים זהים.

 

הבעיה פה היא שעורך דין טוב בשילוב של שופט דביל יכול להוכיח שזה לא אותו מוצר.

 

קוטג' זה קוטג'. יונדאי זה לא הונדה. אלו מוצרים מאוד מורכבים.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נו באמת... האנדרי ניקל הוא עוד בובה על חוט של הממונים שלו.

 

מה חשבתם? שתכתבו מכתב וסדרי עולם ישתנו? שתתחיל חקירה מקיפה של סוכן חשאי ועו"ד תמים שנכנס במקרה לגוב האריות?? זה לא סינמה סיטי כאן.

 

כמו שכבר נאמר - הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

הוא יכל באותה מידה לכתוב לך: "אדון יקר, המחירים הזהים נוצרו עקב קבוצת דובוני אכפת לי שעוברת מדי לילה בסוכנויות הרכב ודואגת לכך שלא יהיו הבדלים במחירים וזה בכלל לטובתך - כי שהקרטלים והעשירים מתעשרים עוד אז הם מעסיקים אנשים כמוך בשכר מינימום וגם אז "טועים" במשכורת - תמיד לרעתך, בתקווה שלא תבדוק, ואם הם נכנסים לחובות אז נוותר להם על חשבון המיסים שאתה משלם".


×
×
  • תוכן חדש...