Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי שאולי יבואן קיה יהיה חכם יותר וישבור את קרטל יבואני הרכב, אך לאחר קריאת הכתבה מעלה נראה שגם בקיה הבינו שמחיר הבינגו הנכון הוא 127,000 ש"ח...

בכך מצטרפת קיה לשאר יבואני הרכב שהחליטו שהמחיר החדש הוא 127,000 ש"ח, האירו החלש והדולר הצולל לא מדבר אל אף אחד אלא אם היבואן מבקש לעלות מחיר או אז שער הדולר הופך לתירוץ לגיטימי...

 

אז מה היה לנו פה:

יונדאי I30 - מחיר רכב חדש 127K ש"ח

יונדאי I35 - למרות שהרכב בסגמנט מעל ה I30 גם פה המספר הזוכה הוא 127K

קורולה - נחשתם נכון..127

פוקוס - איזו הפתעה...127

 

אני מניח שהעיקרון מובן , ואני שואל את עצמי איפה הממונה על ההגבלים העיסקים ? , לא ברור מה שקורה פה ?

כנראה שגם למדינה יש אינטרס כיוון שמחיר גבוהה מכניס מיסים למדינה אז קדימה להמשיך את העושק...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ובכל זאת ממשיכים וימשיכו לקנות מכוניות חדשות. הצרכן מטומטם, זה למה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הרכב מיועד לליסינג, אז ברור שהמחיר לצרכן יהיה כמו שאר רכבי הליסינג.

 

לתופעה שתיראת מעלה קוראים קרטל , ולכן יש ממונה על ההגבלים שצריך להיכנס לעובי הקורה ולחקור איך קורה שרכבים אשר מגיעים מיבשות שונות, ואשר נרכשים במטבעות שונים, בעלי איבזור שונה מקבלים תג מחיר זהה.

 

כשל שוק קשה אשר משום מה זוכה להתעלמות שנים רבות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אני לא מערער על מה שכתבת, רק מופתע שאתה מופתע.

 

מופתע אני לא, אני תוהה מדוע הממונה על ההגבלים אינו מתערב בכשל שוק כל כך בולט וקל להוכחה.

האם יש מניע נסתר לחוסר הרצון הבולט לחקור את הנושא ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם לביבי את חשבון הגלידה שלו

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

פורסם
מופתע אני לא, אני תוהה מדוע הממונה על ההגבלים אינו מתערב בכשל שוק כל כך בולט וקל להוכחה.

האם יש מניע נסתר לחוסר הרצון הבולט לחקור את הנושא ?

 

 

אולי בגלל העובדה הקטנה שהממונה (המדינה) מרוויח ישירות מהעלויות הגבוהות...

פורסם

דווקא חוקי השוק עובדים כאן מצויין. kia ו- hyundai כבשו נתח שוק מכובד - למה לא להרוויח?במיוחד כאשר אנשים מוכנים לשלם?

גם בחו"ל רמת המחירים של הדגמים בקטגוריה הזאת קרובים (אך נמוכים הרבה יותר).

הפתרון היחיד - חרם! לא לקנות בלי הנחה,שכל השנה תיהיה "יום מכירה מיוחד".לדוגמה - המקרה של gt86 של טויוטה -לא היו קונים, הורידו 32000 מהמחיר,נתנו לי מחירון על הרכב שלי ועוד הרבה מתנות.

ואני חושב שהפורום הזה יכול להיות פלטפורמה טובה לתנועה ציבורית, הדוגלת בחרם של צרכנים פרטים על יבואנים. במקרה הגרוע - אפשר לקנות מליסינג רכב חדש או כמעט חדש במחיר הרבה יותר זול.

פורסם

זה לא ביבי אשם במחירים האלה, האשמים העיקריים עונים לשמות: אלבר, שלמה, אלדן...

 

איך תסביר את זה שרכב כמו פיג'ו 301, שנועד לשווקים מתפתחים ונוצר כדי לתת תחרות לדאצ'יה לוגאן, מתומחר במספר הקסם של 110,000 שקלים, בדיוק כמו ה-i25 והריו.

 

מעניין שאחרי שחברות הליסינג הפנו עורף לשברולט סוניק סדאן, המחיר שלה ירד.

 

ועוד יותר אבסורד, איך זה שבשנה הקודמת קיה סיד הישנה עלתה בדיוק כמו יונדאי i30 החדשה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

עד שלא יסגרו פה את חברות הליסינג, או יפתחו את השוק ליבואנים נוספים, לא תהיה כאן תחרות בחיים. ומה שעוד יותר עצוב, זה שאנשים קונים רכב חדש ובו בזמן מתלוננים על המחיר. מי שקנה רכב חדש, אין לו זכות להתלונן על מחירי הרכב בארץ, כי הוא חלק מהסיבה לכך. כל עוד יש צרכנים, אין לאף אחד אינטרס להשתפר. היום יבואנים נלחמים על מכירות לליסינג, ולא ללקוחות פרטיים.

כתבתי את זה על דפי הפורום לא פעם. אם במשך חצי שנה, אף אחד לא יקנה רכב חדש (הרי זה משהו שאפשר לעמוד בו, התאפקו מעט), נראה ירידה חדה מאוד במחירים אצל רוב היבואנים (אם לא כולם). כל עוד יש מסירות, מה אכפת להם, זה שוק חופשי וזכותם למקסם את הרווחים שלהם.

מכעיס? כן

מעציב? כן

אפשר להאשים את היבואן? לא

הוא יכול למכור גם מאזדה 3 ב200K, כל עוד יש קונים, מה אכפת לו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בוא אני יגיד לך מה התחזית שלי.

 

ביוני חברות הליסינג יוכלו למכור רכב חדש (ככה יגיעו לקיצן ההנחות שהיבואנים נותנים במסווה).

לפי טענת חברות הליסינג, הן לא יקבלו הנחות.

אבל אם חברות הליסינג לא יקבלו הנחות, אז לא יהיה מי שיקנה, כי גם ככה רוב המכירות הולכות לחברת הליסינג.

מה שיגרור להורדת מחירים כדי להתחיל למכור גם לצרכן הפרטי...מקווה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בוא אני יגיד לך מה התחזית שלי.

 

ביוני חברות הליסינג יוכלו למכור רכב חדש (ככה יגיעו לקיצן ההנחות שהיבואנים נותנים במסווה).

לפי טענת חברות הליסינג, הן לא יקבלו הנחות.

אבל אם חברות הליסינג לא יקבלו הנחות, אז לא יהיה מי שיקנה, כי גם ככה רוב המכירות הולכות לחברת הליסינג.

מה שיגרור להורדת מחירים כדי להתחיל למכור גם לצרכן הפרטי...מקווה.

 

צריך להבין שאת הרישוי לרכב 0 ק"מ מבצע יבואן הרכב, כך למעשה יבואני הרכב יכולים למנוע מחברות הליסינג למכור רכב חדש מיד 0 במחיר נמוך מהיבואן. רכב יד 1 עם 0 ק"מ ימשיך להימכר כרגיל עם אותן הנחות כבעבר לחברות הליסינג. השאלה היא האם חברות הליסינג יעשו שריר, כלומר יגידו לאותו יבואן רוצה למכור לי 1000 רכבים מדגם X לליסינג? תן ל-100 מאותו הדגם במחיר מוזל ליד 0.

פורסם
מופתע אני לא, אני תוהה מדוע הממונה על ההגבלים אינו מתערב בכשל שוק כל כך בולט וקל להוכחה.

האם יש מניע נסתר לחוסר הרצון הבולט לחקור את הנושא ?

 

כשל שוק מוגדר כמצב שהקצאת משאבים או אספקת שירותים בשוק חופשי אינה יעילה. :-o

 

זהו אינו שוק חופשי למרות מה שהממשלה מנסה לגרום לנו לחשוב.

 

בכל מקרה מסכים עם כל מה שרשמת בדף.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
זה לא ביבי אשם במחירים האלה, האשמים העיקריים עונים לשמות: אלבר, שלמה, אלדן...

לא, המטרה שלהם היא מקסימום רווח וזה מה שהם עושים.

 

כשל שוק מוגדר כמצב שהקצאת משאבים או אספקת שירותים בשוק חופשי אינה יעילה. :-o

 

זהו אינו שוק חופשי למרות מה שהממשלה מנסה לגרום לנו לחשוב.

 

בכל מקרה מסכים עם כל מה שרשמת בדף.

לא חופשי ולא יעיל.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...