Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,

 

לפני טיפול 30K הרכב החל "לגמגם" במהירות איטית (מעין קפיצות ) ,בנסיעה במישור ובעלייה , התופעה הורגשה במיוחד לאחר עמידה ברמזור (בתחילת הנסיעה לאחר העצירה) . באותו הזמן נכבה המנוע פעם ראשונה בזמן נסיעה .

הגעתי למוסך ונקבע שיש להחליף בית מצמדים.

 

לפני מספר ימים הוחלף בית המצמדים , הקפיצות פסקו, הרגשתי שיפור של ממש גם בנסיעה מנהלתית (100-110 קמ"ש) מחוץ לעיר,הרכב לא התאמץ כבעבר.

 

לאחר החלפת בית המצמדים ,בזמן נסיעה איטית מאוד (כמעט עצירה) המנוע נכבה פעם שנייה .

 

הגעתי למוסך ,הרכב נסרק ולא ממש מובן מה הגורם לכיבוי המנוע .

 

אשמח לחוות דעת מקצועית מבעלי מקצוע שהמנוע (TSI) מוכר להם .

 

תודה רבה

פורסם
......הגעתי למוסך ,הרכב נסרק ולא ממש מובן מה הגורם לכיבוי המנוע .

 

.....

 

זה מנוע כ"כ מסובך ?

 

אשמח לחוות דעת לסיבה בגללה נכבה המנוע

 

תודה

 

שום דבר לא מסובך עד כדי כך. ואולם, במוסך המורשה לא מצאו פתרון , סביר שדרך המקלדת יהיה עוד פחות פשוט.

 

תמיד ניתן לבקש שיפנו למרכז התמיכה הטכני שלהם או לנסות במורשה אחר.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אפשרי מעבר בין מוסכים מורשים ?

 

אני לא מפרסם את שם המוסך על גבי הפורום ,זו יכולה להיות עילה לתביעה

אם תרצה אוכל לשלוח בה"פ

 

אם אפשר לעבור ממוסך מורשה אחד למשנהו בתקופת האחריות כנראה שאעשה זאת

 

תקלה חדשה שהופיעה , בזמן שהאוטו מונע ונמצא ב-P , הסל"ד כל הזמן קופץ

פורסם

"פליקס" לא רשום כמורשה סקודה , אמנם הוא מורשה פולקסווגן אבל יכל להיות שעדיף לגשת למורשה סקודה כי בכל זאת אמור להיות הבדל כלשהו בין הדגמים אם כי הם באים מאותה משפחה .

 

אשמח לקבל המלצה למוסך מורשה סקודה במרכז ?

פורסם

קבל תשובה בחינם - חוט הצתה פגום . ותתעקש על סט חוטים שלם ולא החלפה של 2 סוררים.

 

במידה והרכב יוצא ליסינג - פלאגים לא תואמים בדיוק זה לא מילה גסה.

פורסם

א. פליקס בוא כן מורשה לסקודה

ב. תנסה את גגג רעננה הם טובים ותיקנו אצליהם כמה דברים בתקופת האחריות ונתנו שירות טוב, תבקש את רותם

ג. אם רחוק לך אז תנסה את אוטובדק

how it's like to drive :twisted:

פורסם
"פליקס" לא רשום כמורשה סקודה , אמנם הוא מורשה פולקסווגן אבל יכל להיות שעדיף לגשת למורשה סקודה כי בכל זאת אמור להיות הבדל כלשהו בין הדגמים אם כי הם באים מאותה משפחה .

 

אשמח לקבל המלצה למוסך מורשה סקודה במרכז ?

 

שלום רב,

 

מרכז שרות פליקס הוא מוסך מורשה מטעם היבואן והיצרן לכל המותגים המיובאים ע"י צ'מפיון מוטורס-

 

פולקסווגן - אודי - סיאט - סקודה - מסחריות

×
×
  • תוכן חדש...