Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. אני מעונין לעזור לחבר בעל ג'יפ, שמעונין לייבא עבור הרכב את המשאבה הראשית. הרכב לא מוגדר "אספנות" אבל חשבתי שכאן יוכלו אולי לעזור.

1. האם ניתן לייבא חלק זה באופן עצמאי/פרטי?

2. אם לא (ואני מניח שכך :| ) - מהן הפרוצדורות שעליו לבצע ע"מ שיוכל לייבוא החלק?

3. האם מותר בכלל לייבא חלק כזה? ארץ המוצא - ארה"ב.

תודה רבה לכם, אתם באמת אנשים טובים :wink:

פורסם

ניתן ליבא

צריך למלא בקשת רשיון יבוא אישי של משרד התחבורה (עם כל המסמכים הרגילים)

החלק חייב להיות עם סימון תקן (אמריקאי או אירופאי)

תצטרך לצרף אישור מוסך מורשה בכתב שהחלק הנ"ל מתאים לרכב. (על נייר רשמי עם חתימה וחותמת ומספר מוסך)

פורסם
ניתן ליבא

צריך למלא בקשת רשיון יבוא אישי של משרד התחבורה (עם כל המסמכים הרגילים)

החלק חייב להיות עם סימון תקן (אמריקאי או אירופאי)

תצטרך לצרף אישור מוסך מורשה בכתב שהחלק הנ"ל מתאים לרכב. (על נייר רשמי עם חתימה וחותמת ומספר מוסך)

 

צריך גם לצרף העתק חשבונית רכישה.

זאת אומרת שאם לא יהיה אישור , החלק לא יכנס לארץ והרכישה בוצעה לחינם.

פורסם
צריך גם לצרף העתק חשבונית רכישה.

זאת אומרת שאם לא יהיה אישור , החלק לא יכנס לארץ והרכישה בוצעה לחינם.

 

צודק שצריך לפי המסמך של משרד התחבורה חשבונית,

אבל

לא חייבים רק חשבונית,

מספיק דף תאור המוצר של המוכר (זה מה שמעניין את משרד התחבורה)

לצורך זה חשבונית או דף מכירה של איביי (אפילו לפני סוף המכרז), או צילום דף המוצר בחנות האינטרנט של המוכר - כולם טובים.

 

וניתן לשלוח את אלו לפני הקנייה כדי שלא יקנה מוצר אסור.

פורסם

שלח את החבר לינוביץ' בתל-אביב,אם אין לו במלאי אז הוא יזמין עבורו,תאמין לי יצא לו יותר זול ובלי התעסקויות מיותרות.

חן.

×
×
  • תוכן חדש...