Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

 

קניתי רכב משנת 2008 ובמימון ישיר נתנו לי הלוואה ע"ס 58000 ל 3 שנים כשבגמר התקופה יוצא ששילמתי ע"ז עוד 6414 ש"ח מעבר לקרן. מה שמשקף ריבית שנתית של 6.9% בצמוד למדד.

 

האם המחיר סביר או שניתן לקבל מחיר טוב יותר במקום אחר?

פורסם

אני לא יודע איזה חישוב עשית, אבל בחישוב שאני עשיתי יוצר ריבית שנתית של 4.8% כולל המדד.

 

תנסה לראות באותו מגרש, כמה הנחה אפשר להוציא אם משלמים במזומן ואז לבדוק בין הבנקים אם יש אפשרות להלוואה עם החזר נמוך יותר על הסכום במזומן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מנסיון, הריביות של ביטוח ישיר גבוהות אבל זה אינדיבידואלי לכל אחד ואני לא בטוח שכאן המקום לניתוח מעמיק.

סדר העדיפויות לנטילת ההלוואה מבחינת כדאיות בריבית הולך כך:

1. קרן השתלמות - אם יש לך קרן שכזאת אז מומלץ לקחת משם את ההלוואה עד כמה שניתן לכיסוי מחיר הרכב.

2. בנק - תשאל אם יש להם הסדר עם אחד הבנקים. בקרסו טרייד אין יש הסדר עם בנק הפועלים למתן הלוואה בריבית נמוכה משמעותית.

3. ביטוח ישיר - כפי שהצגת.

 

אגב, ההפרשים מאוד גבוהים ויכולים להגיע לאלפי שקלים!

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

בפעם האחרונה שבדקתי הלוואה בנקאית עלתה פרייםפ מינוס 0.5, בתנאי היום זה 2.75% לשנה. להביא בחשבון שמבחינת הבנק אני לווה טוב בסיכון נמוך, אם אתה נחשב יותר ,מסוכן" זה יתבטא בריבית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני לא יודע איזה חישוב עשית, אבל בחישוב שאני עשיתי יוצר ריבית שנתית של 4.8% כולל המדד.

 

תנסה לראות באותו מגרש, כמה הנחה אפשר להוציא אם משלמים במזומן ואז לבדוק בין הבנקים אם יש אפשרות להלוואה עם החזר נמוך יותר על הסכום במזומן.

 

כששאלתי אתמול בטלפון מה הריבית שאני משלם זה מה שאמרה לי הנציגה.

 

מצ"ב לוח הסילוקין, כאן אולי תוכל לראות בידיוק כמה אני משלם.

 

אם זה לא נכון מה שהיא אמרה, אשמח אם תתקן.

לכידה.JPG

פורסם

חישבתי את שיעור הריבית והפקידה אכן צודקת.

 

החישוב נעשה באופן הבא:

 

אם קיבלת 58000 ש"ח וההחזרות מתפרשים לשלוש שנים הרי שבממוצע קבלתי 29000 ש"ח לשלוש שנים.

 

נחלק 6414/29000 ונקבל 22% בקירוב

 

נוציא שורש שלישי של 1.22 (כי מדובר בשלוש שנים) ונקבל את הריבית לשנה (כ-6.9% בקירוב)

 

הלוואה בנקאית תהיה כמעט תמיד זולה יותר - על הלוואה כמו של sperial דיבר שבהחלט מקובלת ומצויה בשוק הריבית שתשלם היא רק 2459 ₪ כלומר חסכון של כמעט 4000 ₪ וזה עוד לפני שהבאנו בחשבון את ההצמדה למדד.

 

יש לציין במקרה של הלוואה צמודת פריים שאם ריבית הפריים תעלה - עלות ההלוואה תגדל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כששאלתי אתמול בטלפון מה הריבית שאני משלם זה מה שאמרה לי הנציגה.

 

מצ"ב לוח הסילוקין, כאן אולי תוכל לראות בידיוק כמה אני משלם.

 

אם זה לא נכון מה שהיא אמרה, אשמח אם תתקן.

 

לוח שפיצר...בדיוק יש לי בזה מבחן עוד שעתיים.

אז בדקתי לך ואתה משלם כאן ריבית שנתית של 7 אחוז, זה מאוד גבוה.

 

אני בטוח שבבנק יש ריביות יותר נמוכות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

השאלה אם בבנק יתנו תנאים נוחים יותר גם במקרה הנוכחי שמדובר בהלוואה לרכב יד 2 משנת 2008.

 

אולי בכלל לא יסכימו לקבל אותו כשיעבוד.

פורסם

הלואה לרכב יד שניה אם אין לך הנחה מיוחדת להערכתי תקבל פריים +4% לפחות (וזה אם אתה לקוח טוב), הלואות לרכב חדש הנתונים משתנים מהותית.

פורסם
השאלה אם בבנק יתנו תנאים נוחים יותר גם במקרה הנוכחי שמדובר בהלוואה לרכב יד 2 משנת 2008.

 

אולי בכלל לא יסכימו לקבל אותו כשיעבוד.

 

אם לא תבדוק - לא תדע.

 

שים לב שחלק מחברות ההשכרה / ליסינג מציעות מסלולים ללא ריבית וללא הצמדה כאשר הנחת המזומן מגלמת ריבית שגובהה הוא כ-3% לשנה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תלוי איזה לקוח אתה,האם יש לך בטחונות- בנק בד"כ לא נותן הלוואה לרכב לכל לקוחותיו בסכומים כאלו (לצערי עברתי 7 מדורי גיהנום והציעו לי הלוואה ב- 14% ריבית שנתית ולא פחות.. וגם לא על כל סכום ההלוואה).

וויתרתי ולקחתי דרך מימון ישיר- אולי מעט יקר יותר אבל שהבנק לא יעשה לי טובה (ונכון אני לקוח מסוכן כי אין לי 10,000 ש"ח בחודש אלא רק 6,000 ,יש לי מינוס שנע בין 2000-5000 ש"ח ) ולא יכנס לי לתחתונים ולקרביים וישאל על מה אני מוציא כל שקל בחודש.

אבל ואבל גדול מאז שהתחילה ההלוואה וגם לפני כן בפמה- מעולם לא היה חודש,שבו לא עמדתי בהחזר תשלום ההלוואה (1,000 לחודש).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...