Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מצליח להבין אנשים במדינה הזו...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שכתבו על זה רבות ושזה כבר נשמע כמו תקליט שבור,

אבל אני ממש לא מבין מה מניע את האנשים במדינה להתנהג, להגיב ולחשוב בצורה שהם עושים זאת...

היום אני עומד בתחנת דלק כדי למלא אוויר בצמיגים.

לפניי גברת נכבדת עם בימר בדיוק כמו שלי, רק צבע אחר...

אותם צמיגים, אותה מידה, אפילו אותו יצרן ודגם.

אז שמתי לב שהיא ממלאת לחץ 30 בכל הגלגלים, למרות שצריך

29 קדימה ו 35 ! אחורה.

אז אני בתור אחד שאכפת לו, בא אליה ואומר לה בנימוס:

"סליחה שאני מעיר לך, אבל הלחץ שאת ממלאת לא נכון"

ואז לא יודע מאיפה היא מביאה את זה, בטון דיבור תוקפני,

"אתה תמלא מה שאתה רוצה, אני ממלאת מה שאמר לי הפמצ'רמאעכר, 30 בכל הגלגלים".

בכל זאת, עדיין בגלל שאכפת לי, אני עונה לה שהוא טועה, כי היצרן קבע אחרת, וצריך 29 קדימה ו 35 אחורה.

"טוב אני ממלאת מה שאני רוצה"

בשלב זה נשברתי, "תעשי מה שאת רוצה, חבל שרציתי לעזור לך".

בקיצור, ממש לא מבין מה מניע אנשים כאן להתנהג איך שהם מתנהגים. אח"כ כך יתפוצץ לה צמיג, או שהאוטו יחליק, או אני לא

יודע מה יקרה לה, ואני מקווה שלא, ומה יגידו? הנהגת נסעה במהירות

מופרזת...

פורסם

תראה זה טבעי שהיא לא תאמין לך. בא איזה בחור ואומר לה שהלחץ ככה וככה, ואילו מצד שני הפנצרמעכר שעליו היא סומכת אומר לה אחרת. למי היא תאמין? לבחור שאת הידע שלו במכוניות היא לא מכירה, או לפנצרחאפר?

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
אני יודע שכתבו על זה רבות ושזה כבר נשמע כמו תקליט שבור,

אבל אני ממש לא מבין מה מניע את האנשים במדינה להתנהג, להגיב ולחשוב בצורה שהם עושים זאת...

היום אני עומד בתחנת דלק כדי למלא אוויר בצמיגים.

לפניי גברת נכבדת עם בימר בדיוק כמו שלי, רק צבע אחר...

אותם צמיגים, אותה מידה, אפילו אותו יצרן ודגם.

אז שמתי לב שהיא ממלאת לחץ 30 בכל הגלגלים, למרות שצריך

29 קדימה ו 35 ! אחורה.

אז אני בתור אחד שאכפת לו, בא אליה ואומר לה בנימוס:

"סליחה שאני מעיר לך, אבל הלחץ שאת ממלאת לא נכון"

ואז לא יודע מאיפה היא מביאה את זה, בטון דיבור תוקפני,

"אתה תמלא מה שאתה רוצה, אני ממלאת מה שאמר לי הפמצ'רמאעכר, 30 בכל הגלגלים".

בכל זאת, עדיין בגלל שאכפת לי, אני עונה לה שהוא טועה, כי היצרן קבע אחרת, וצריך 29 קדימה ו 35 אחורה.

"טוב אני ממלאת מה שאני רוצה"

בשלב זה נשברתי, "תעשי מה שאת רוצה, חבל שרציתי לעזור לך".

בקיצור, ממש לא מבין מה מניע אנשים כאן להתנהג איך שהם מתנהגים. אח"כ כך יתפוצץ לה צמיג, או שהאוטו יחליק, או אני לא

יודע מה יקרה לה, ואני מקווה שלא, ומה יגידו? הנהגת נסעה במהירות

מופרזת...

התשובה לשאלה שלך היא פשוטה להחריד:

אנשים בארץ אוהבים שיש להם את ה"גורו" בכל תחום עניין בחיים.

"הפנצ'רמעכר שלי", "המכונאי שלי", "החשמלאי שלי", "השיפוצניק שלי" וכד'...

 

היצרן כבר לא משחק תפקיד בעניין מהרגע שהמכונית נחתה בארץ הקודש - אלא הגורו.

 

שים לב לסיפור הפיקנטי הנ"ל:

אנוכי קנה שמן 10W40 חצי סינטטי ופילטר שמן למכונית מסוג הונדה אקורד.

אנוכי, לצורך העניין, הולך למוסכניק אחד ומבקש - אנא החלף לי פילטר שמן ושמן מנוע.

המוסכניק עונה: המנועים של הונדה עדינים מאוד, שים 20W50 איכותי, למה לשים 10W40 ? זה לא מתאים לרכב הזה בכלל.

כששמעתי את מה שענה המוסכניק, נשארתי כך -> :shock2:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מזה צריך להסיק מסקנה שלפעמים עדיף לא להתערב

ולתת לאנשים לשבור ת'ראש לבד.

כי מצד אחד אתה רוצה לעזור ומצד אחד אתה יוצא לא בסדר!

אבל לא נורא כנראה יש לה כסף מיותר להחליף צמיגים לעיתים קרובות

בגלל זה היא מכירה תפנצ'רמעכר שלה מקרוב שחוגג על חשבונה.:-P

:roll:
פורסם

מה איכפת לכם?!

 

אנשים טיפשים תמיד ישארו טיפשים...

אני מזמן הפסקתי לנסות "לתקן את העולם"... לא רוצה, לא צריך... תאכל נזלת...

לי יהיה טוב ולך פחות...

 

ככה זה, עץ עקום לעולם לא יתישר!!!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

"אתה תמלא מה שאתה רוצה, אני ממלאת מה שאמר לי הפמצ'רמאעכר, 30 בכל הגלגלים".

היא לא מבינה הרבה, אז היא נסמכת על עצה של איש מקצוע. ואני לא מאשים אותה, אלא את הצמיגאי שלה.

 

באמת למה לסביר לכל לקוח ולהתעמק בדיוק בכמה אוויר הוא צריך לשים בגלגלים. למה בכלל לטרוח לדעת את הדברים האלה. פשוט אומרים 30 לכולם וזהו. קיצור אורך החיים של הצמיג? פגיעה בבלימה? סכנת אובדן אחיזה? עזוב אותו, מה זה קשור אליו. באמת חוצפה לדרוש את זה ממנו.

 

עוד מקרה של חאפריות נכנס לסטטיסטיקה העצובה של מדינת ישראל, המוכרת לכל מי שנזקק למוסך, לשמלאים, לאינסטלטורים ולמה לא (והתנצלותי בפניהצמיגאים שהם כן בעלי מקצוע רציניים, אני יודע שיש גם כאלה).

פורסם

ערב טוב,

 

מזכיר לי סיפור שקרה לא מזמן..

נסעתי אם אימי לקניות. אנחנו נכנסים לחנייה של הסופר , אנחנו מחנים , יוצאים מהרכב ושמים לב שלזוג הקשישים בקורסה שלצידנו חסר אוויר בצמיג קידמי שמאלי.

אנחנו ניגשים אליהם כדי להסב את תשומת ליבם לכך שהם נוסעים על פלאט טייר. הם ישר מתחילים בצעקות , ומקללים ברוסית.. בסוף , לאחר שהם נרגעו קצת , אמרנו להם שהם נוסעים על פלאט טייר.

 

לא יאמן עד כמה אנשים תוקפניים וחסרי סבלנות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

:lol:

ערב טוב,

 

מזכיר לי סיפור שקרה לא מזמן..

נסעתי אם אימי לקניות. אנחנו נכנסים לחנייה של הסופר , אנחנו מחנים , יוצאים מהרכב ושמים לב שלזוג הקשישים בקורסה שלצידנו חסר אוויר בצמיג קידמי שמאלי.

אנחנו ניגשים אליהם כדי להסב את תשומת ליבם לכך שהם נוסעים על פלאט טייר. הם ישר מתחילים בצעקות , ומקללים ברוסית.. בסוף , לאחר שהם נרגעו קצת , אמרנו להם שהם נוסעים על פלאט טייר.

 

לא יאמן עד כמה אנשים תוקפניים וחסרי סבלנות.

פעם הפעם תשתדל לא להגיד לזוג רוסים בלאט...:roll:

פורסם
ערב טוב,

 

מזכיר לי סיפור שקרה לא מזמן..

נסעתי אם אימי לקניות. אנחנו נכנסים לחנייה של הסופר , אנחנו מחנים , יוצאים מהרכב ושמים לב שלזוג הקשישים בקורסה שלצידנו חסר אוויר בצמיג קידמי שמאלי.

אנחנו ניגשים אליהם כדי להסב את תשומת ליבם לכך שהם נוסעים על פלאט טייר. הם ישר מתחילים בצעקות , ומקללים ברוסית.. בסוף , לאחר שהם נרגעו קצת , אמרנו להם שהם נוסעים על פלאט טייר.

 

לא יאמן עד כמה אנשים תוקפניים וחסרי סבלנות.

אולי אם היית מסביר להם שאין להם אויר בצמיג, החויה הייתה עוברת יותר בשקט. מה קרה אי אפשר לדבר עברית ? אנחנו בישראל !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

מי שואל בכלל את הפנאצ'רמעכר ?

בדלת של הנהג יש מדבקה עם הPSI ועוד נתון (לא זוכר את האותיות)

שמראה את הלחץ אוויר שצריך למלא בכל גלגל באוטו (בפז'ו שלנו זה 32 בכולם.. יצא לי למלא לפני שבוע :wink:)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
מה המידה אם מותר לשאול ?

205/60 R15.

 

ולשאר התגובות:

אני מעיר כי אכפת לי, וגם בגלל שזה מסוכן לנסוע עם לחץ כזה לא תקני.

אח"כ שיקרה לה משהו, לא רוצה שאני, או אנשים שאני מכיר, או סתם אזרחים תמימים ייפגעו,

וזה למה? כי לפוסטמה אמרו שככה צריך.

לצערי כמו שאיציק כתב, אנשים פה חושבים שמה שאמר החאפר שלהם, זה קדוש...

ובנוסף, אם מעירים לך, סימן שאכפת, וזה מתוך דאגה, והייתם צריכים לשמוע ולראות את

התגובה שלה. את טון הדיבור, כאילו מה, באתי להרוג אותך? סה"כ רציתי לעזור לך.

יש לי אותו רכב, אותו דגם, אותם צמיגים ואפילו אותו יצרן צמיגים עם אותה מידה, אז אולי

תקשיבי?

פורסם

כל מה שאתם מספרים זה אפס קצהו של מה שקורה בכבישים.



במקרה הטוב זה נגמר בתגובה גסה ובמקרה הגרוע נזכר הנעלב שיש לו מברג בתא הכפפות.

חברים צריך לתרגל לבלוע את הרוק ולספור לפחות עד 10 לפני שבכלל מתיחסים או מגיבים.

אני מתרגל את השיטה הזו כבר זמן מה ויש שיפור משמעותי בתחושת בביטחון שלי .

ראו הוזהרתם.

פורסם

כל מה שאתם מספרים זה אפס קצהו של מה שקורה בכבישים.



 

במקרה הטוב זה נגמר בתגובה גסה ובמקרה הגרוע נזכר הנעלב שיש לו מברג בתא הכפפות.

חברים צריך לתרגל לבלוע את הרוק ולספור לפחות עד 10 לפני שבכלל מתיחסים או מגיבים.

אני מתרגל את השיטה הזו כבר זמן מה ויש שיפור משמעותי בתחושת בביטחון שלי .

ראו הוזהרתם.

 

 

לא קצת הגזמת ?

 

זה לא שהוא ראה אותה חותכת מישהו על הכביש והתחיל לקלל אותה מבעד לחלון, סה"כ בא אליה בידידותיות והעיר לה. הוא אל היה חייב אבל הוא רצה.

אתה רואה מצב שהיא הייתה לוקחת מברג מתא-הכפפות בגלל דבר כזה ? כמובן שיש מטורפים, אבל בגלל קומץ פגומים אני לא מתכוון לחיות בפחד.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

×
×
  • תוכן חדש...